Ässiin liittyviä kysymyksiä & vastauksia

  • 549 328
  • 2 180
Täälläkin jäi lauantain peliin lippu saamatta. Jos jollakin vain on ylimääräinen ja viitsii siitä kohtuullisella hinnalla luopua niin olisin enemmän kuin onnellinen. Nimimerkillä köyhä opiskelija mutta tarjoon kaljat.

Lippu.fi 70 euroa seisomapaikasta trokarit pistää kyllä oksettamaan...
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Se, että ne vähäiset liput, jotka tulivat tänään myyntiin ja loppuivat 3 min jälkeen, on Lippupiste Oy:n vika? Milläköhän tavalla?

Kyseisen palvelun toimivuuden lähihistoria, myynnin toimivuuden (toimimattomuuden) seuraaminen fyysisesti lippupisteellä eikä netissä, jonossa käydyt keskustelut ja siitä kummunnut lievä vitutus olivat viestin suurimmat vaikuttajat.

Hieman oli mielestäni aihettakin kirota, jos kerran pisteellä jonottaneista ihmisistä kahdessa eri jonossa myytiin yhteensä kaksi lippua.

Mutta niin kuin todettua, omat liput oli jo hallussa.

Mahtaisikohan tänä vuonna trokarit suostua sopimaan lipun luovutuksesta henkilökohtaisesti hallilla? Voitaisiin järjestää pienet painitalkoot.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Mahtaisikohan tänä vuonna trokarit suostua sopimaan lipun luovutuksesta henkilökohtaisesti hallilla? Voitaisiin järjestää pienet painitalkoot.

Toi trokaamine on kyl oksettavaa. Joku sankari myy näemmä keskiviikolle 75e/kpl seisomakatsomoon, lippuja on 6kpl myynnissä. Toivottavasti jää tälle idiootille jokainen lippu käteen.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Toi trokaamine on kyl oksettavaa. Joku sankari myy näemmä keskiviikolle 75e/kpl seisomakatsomoon, lippuja on 6kpl myynnissä. Toivottavasti jää tälle idiootille jokainen lippu käteen.

Jep.

Tästä tuli kuitenkin mieleeni, että eivätkös lippujen hinnat trokareilla/mustassa pörssissä huidelleet vielä paaaljon korkeammissa luvuissa vuoden 2006 huuman aikoihin?

Muistaako joku noita kalleimpia myynnissä olleita lippuja, tai siis niiden hintoja? Itse sanoisin mutulla (jonkun iltapäivälehden tai mahdollisesti SK:n tuolloin tekemän lehtijutun perusteella), että paikoista saattoi joutua maksamaan useita satoja euroja.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jep.

Tästä tuli kuitenkin mieleeni, että eivätkös lippujen hinnat trokareilla/mustassa pörssissä huidelleet vielä paaaljon korkeammissa luvuissa vuoden 2006 huuman aikoihin?

Sellainenkin muistikuva on jäänyt, että huutonetissä noita lippuja huudettiin ihan naurettaviin hintoihin (5000€ tms.) ja jätettiin lunastamatta. Eipä noista paljoa iloa irtoa nyt, jos nuo kusettajat ovat varauksiaan myymässä lipuiksi, mutta pientä kiusaa toki pystyy tekemään. Se minulla ainakin nyt on mielessä, en tosin omaa nimimerkkiäni niihin huutoihin pilaa. Jos vaikka perustaisi jonkun huuhaa-merkin ihan näitä projekteja varten..?
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Osaisiko joku neuvoa mihin kannattaa autonsa parkkeerata, kun tulee loppuunmyytyyn Isomäen jäähalliin? Jalat toimii, niin pieni kävelymatka voittaa aina ottelujen jälkeisessä ruuhkassa istumisen.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Osaisiko joku neuvoa mihin kannattaa autonsa parkkeerata, kun tulee loppuunmyytyyn Isomäen jäähalliin? Jalat toimii, niin pieni kävelymatka voittaa aina ottelujen jälkeisessä ruuhkassa istumisen.

Mä suosittelen Länsi-Porin Prisman parkkipaikkaa. Helppo tulla ja lähteä ja matkaa kuitenkin alle kilometri.
 

exobalt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Osaisiko joku neuvoa mihin kannattaa autonsa parkkeerata, kun tulee loppuunmyytyyn Isomäen jäähalliin? Jalat toimii, niin pieni kävelymatka voittaa aina ottelujen jälkeisessä ruuhkassa istumisen.

Tiilimäen Hesen parkkipaikka toimii myös hyvin, tietyin rajoituksin. Tällöin kannattaa saapua vähintään puoli tuntia ennen peli alkua tontille, jotta saa paikan. Prisman pihalta ei toki tila lopu.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällä olisi kaverin puolesta kyselevä nimimerkki vailla yhtä lippua lauantaille. Seisomaan tai istumaan. YV:llä voi tarjota jos löytyy "turhia" lippuja...
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Multa voi kysellä keskiviikolle yhtä lippua jos joku on vielä ilman.

Edit: Meni jo
 
Viimeksi muokattu:

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Mä suosittelen Länsi-Porin Prisman parkkipaikkaa. Helppo tulla ja lähteä ja matkaa kuitenkin alle kilometri.

Tiilimäen Hesen parkkipaikka toimii myös hyvin, tietyin rajoituksin. Tällöin kannattaa saapua vähintään puoli tuntia ennen peli alkua tontille, jotta saa paikan. Prisman pihalta ei toki tila lopu.

Kiitoksia vastauksista!
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei tärpännyt tänä aamunakaan vapaiden lippujen kanssa. Eli jos löytyy 2 vapaata lippua pistä yv: tä tulemaan. En kuitenkaan ole valmis maksamaan mitään trokarien hintoja.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos tulee esteitä eikä voi mennä istumapaikalleen tänään, niin ostan mielelläni ylimääräisen lippunne :)
yv:llä voi lähestyä...
 

ÄssÄ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saiko joku tänä aamuna lipun? Itse hakkasin f5 6.45-8.00, eikä missään vaiheessa näyttänyt lippuja olevan myynnissä. Oliko tämä Sk:n juttu ihan ankka? Kahta lippua seisomaan kaipaan.
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tää ei varmaan ollu trokareille kulta-aikaa, kuten edellinen finaalikevät. Hinnat ei ole pompannut mihinkään huikeisiin summiin ja saattaa vielä olla että jollain jää käsiinkin.
 

Miksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Saiko joku tänä aamuna lipun? Itse hakkasin f5 6.45-8.00, eikä missään vaiheessa näyttänyt lippuja olevan myynnissä. Oliko tämä Sk:n juttu ihan ankka? Kahta lippua seisomaan kaipaan.

Jos joku on lippua vailla tämän päivän peliin, niin juuri nyt näyttäisi olevan ainakin joitain paikkoja seisomakatsomoon myynnissä Lippu.fi:ssä.

Edit: Näemmä liput meni saman tien.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Äsken just oli myös yksittäisiä istumapaikkoja sieltä täältä näkyvissä muutaman sekunnin. Mistä lie vapautunut?
 

Ralph

Jäsen
Voi veljet. Minun piti mennä peliin tänään, mutta ei ollut lippuja, sitten tuli kaverilta viestiä että onkin lippuja ja sitten kun ehdin nettiin, ei ollutkaan lippuja. Nyt olin jo luovuttanut, kunnes tulin tänne ja huomasin, että tunti sitten on tämän ketjun mukaan ollut paikkoja, niin päätin itse mennä vielä kokeilemaan ja kappas, sieltä löytyi minulle vielä se yksi lippu. Joten niin vain tämä Kerhon kannattaja on tänään kannustamassa Ässiä finaaleissa.

Onko aina tosiaan Ässillä ongelmia nettipalvelun kanssa? Kaverin mukaan se ei juuri ikinä toimi, ettei sieltä kannattaisi lippuja hankkia. Nyt hankin sen kuitenkin juuri sieltä, joten ilmeisesti joskus toimii. Vai?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...

Onko aina tosiaan Ässillä ongelmia nettipalvelun kanssa? Kaverin mukaan se ei juuri ikinä toimi, ettei sieltä kannattaisi lippuja hankkia. Nyt hankin sen kuitenkin juuri sieltä, joten ilmeisesti joskus toimii. Vai?

Kyllä noita ongelmia on usein, jos on iso peli kyseessä ja paljon halukkaita lipunostajia. Toisaalta tämä ei ole kyllä Ässien syytä siinä mielessä, että samanlaisia tarinoita olen Lippupisteestä kuullut muidenkin tapahtumien yhteydessä. Nyrkkisääntönä voi pitää sitä, että mikäli 5000+ ihmistä haluaa lipun, niin jokin osa järjestelmistä ei toimi.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Nyt on Isomäen jäähalli korkattuna ja Prisman parkkipaikka todettu vallan mainioksi paikaksi jättää auto. Seuraava kysymys kuuluukin, että monelta täytyy seisomakatsomaan tulla ennen ottelua, että pääsee paikoille joista näkisi koko kaukalon?
 

Ralph

Jäsen
Seuraava kysymys kuuluukin, että monelta täytyy seisomakatsomaan tulla ennen ottelua, että pääsee paikoille joista näkisi koko kaukalon?

Vaikuttaa siltä, että heti kun ovet avautuu, eli 17:30. Näin tänään itse toimimme ja nopeasti täyttyi ympäriltä.
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lauantaina peli alkaa kait klo17 ja kun siis kyseessä lauantai ja finaalit, veikkaan että ovet auki jo 2h ennen ottelun alkua, eli klo 15.
 

exobalt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Laitetaan vielä tännekin, jos jollakin on ylimääräisenä 2 istumalippua perjantain finaalipeliin Tampereelle, saa lähetellä YV:tä!

edit. yksittäinen lippukin kelpaa

Löytyi kaksi seisomalippua huomiselle, joista toinen on itselleni tarpeeton. Jos jollakulla on tarvetta yhdelle seisomalipulle huomiseen kolmanteen finaaliin, saa ottaa yhteyttä yv:llä. Hinta on sama kuin Lippupalvelulla.

edit: molemmat (kaksi) lippua seisomaan saatavilla
edit2: myyty molemmat!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös