Tämä voi kaikille ässäkannattajille olla ihan vanha juttu jo, mutta minä en todellakaan tiedä/muista miten tässä kävi, joten olisin todella kiitollinen jos joku voisi referoida tätä asiaa?Aikanaan kun Ässät karsi liigapaikastaan Sportia vastaan, niin Juhani-passion ohessa myös Ape Suhonen availi sanaista arkkuaan. Erityisesti viimeisen ottelun jälkeen Ape kertoi olevansa järkyttynyt siitä miten paikallinen media ja seuran sisältä yritettiin myrkyttää joukkueen toimintaa. Ape lupasi ottelun jälkeisessä haastattelussa palata asiaan. Onko Ape palannut asiaan eli mitä tapahtui kulisseissa ja kenen toimesta?
Tämä voi kaikille ässäkannattajille olla ihan vanha juttu jo, mutta minä en todellakaan tiedä/muista miten tässä kävi, joten olisin todella kiitollinen jos joku voisi referoida tätä asiaa?
Tämä voi kaikille ässäkannattajille olla ihan vanha juttu jo, mutta minä en todellakaan tiedä/muista miten tässä kävi, joten olisin todella kiitollinen jos joku voisi referoida tätä asiaa?
Meneekö mikään liigapeli päällekkäin Suomen pelien kanssa.
Luulisi että on huomioitu ohjelmaa tehtäessä.
Mikä olikaan Ässien budjetoitu yleisökeskiarvo tälle kaudelle? Entä budjetoidut playoff-kotipelit?
Veikkaisin että juurikin kahden playoff-kotipelin mukaan budjetti on laskettu. Eli siis käytännössä, että kaudella saavutettaisiin "vähintään" sääliplayoffien (tai playoffien ensimmäisen kierroksen, miten vain) kotietu.. lienee aikalailla standardi tällainen laskentatapa näillä Ässien kokoluokan joukkueilla, esimerkiksi KalPan budjetti on tehty tuolla periaatteella
Väittäisin, että Ässien budjetti tehdään runkosarjan mukaan. Olen tullut tällaiseen käsitykseen asiasta tietävien juttuja kuunnellessa.
Väittäisin, että Ässien budjetti tehdään runkosarjan mukaan. Olen tullut tällaiseen käsitykseen asiasta tietävien juttuja kuunnellessa.
Millainen on VPK:n rooli tämän hetken Ässien päivittäisessä työssä? Mentori, ok, mutta mitä tämä termi pitää tarkemmin sisällään? Onko tästä tullut mitään sen kummempaa informaatiota?
Mikä on Riksmanin tilanne? Loukkaantunut, väsynyt vai muu syy miksei ole edes penkillä?
Eihän voi olla mahdollista, että tämänhetkisellä valmennuksella mennään myös ensi kaudella?
Onkos kukaan tutustunut asiaan löytyykö Ässä-taustaisi (tavalla tai toisella) pelaajia Olympialaisista joko kaukalonpuolelta tai vaihtoaitioista ja kuinka monta?
Zaborsky, Jeglic ja Komarov entisinä Ässinä nähdään kaukalossa. Alpo Suhonen on Itävallan sport manager, en tiedä onko jotain roolia Sotshissa? Lisäksi Viktor Tikhonov on Ässä taustainen ehkä sitten sillä toisella tavalla...
Sisko pelasi Ässien naisten joukkueessa ja Viktor Tihonov jr. pelasi Lukon 1988-junioreissa. Voi olla, että on pelannut Ässien korttelikiekossa, mutta ainakin muistan hänet Lukon junnuista.Eikös Tikhonov jr. pelannut aikanaan jossain Ässien pikku-junnuissa?
Sisko pelasi Ässien naisten joukkueessa ja Viktor Tihonov jr. pelasi Lukon 1988-junioreissa. Voi olla, että on pelannut Ässien korttelikiekossa, mutta ainakin muistan hänet Lukon junnuista.