Luulen että passit saadaan repiä. Hyödyttömiä tässä tilanteessa, sama onko piikkii tai ei, K osuu yhtälaillaJos nuo hallituksen asettamat maalitolpat kerrankin pysyisivät paikallaan, niin viisi matsia jouduttaisiin vielä pelaamaan tyhjille ja kuuteen viimeiseen peliin pääsisi taas passilla sisään.
Mariini ja ennenkaikkea Kristanaattori eivät vain ole valmiita siihen. Kansaa pitää kurittaa.Luulen että passit saadaan repiä. Hyödyttömiä tässä tilanteessa, sama onko piikkii tai ei, K osuu yhtälailla
Kyllä niillä rokotteilla ilmeisesti kuitenkin merkittävä vaikutus on taudin vakavuuteen, ja sen kautta siihen sairaanhoidon kuormitukseen, millä näitä rajoituksia perustellaan.Luulen että passit saadaan repiä. Hyödyttömiä tässä tilanteessa, sama onko piikkii tai ei, K osuu yhtälailla
Se on totta enkä kiistä :-)Kyllä niillä rokotteilla ilmeisesti kuitenkin merkittävä vaikutus on taudin vakavuuteen, ja sen kautta siihen sairaanhoidon kuormitukseen, millä näitä rajoituksia perustellaan.
Ei kannata vähätellä passin merkitystä. Kuten sanoit, osuu kyllä, mutta hyvin paljon todennäköisempää on, että Covid rokotetulla menee lähes oireettomana ohitse.Luulen että passit saadaan repiä. Hyödyttömiä tässä tilanteessa, sama onko piikkii tai ei, K osuu yhtälailla
Missä kohtaa vähättelin? Se että on rokotettu tai ei, korona ei sitä tunnista ketkä on rokotettuja? Se passin alkup jalo tarkoitus ja odotusarvo oli koronasta se että rokotus suojaa virukselta- ei suojaa. Mutta tuo on totta, rokotetut pääsääntöisesti selviävät lievin oirein. Mutta passilta on siinä mielessä mennyt pohja pois, rokotetut kuten esim minä (3x) saatan saada viruksen aivan yhtälailla kuin rokottamatonkin. Ja ehkä olen jopa suurempi riski yhteiskunnalle, voin oireettomana hyvinkin tartuttaa jonkun, kun liikun passin turvin?? En vähättele, passi vain ei anna mitään suojaa.Ei kannata vähätellä passin merkitystä. Kuten sanoit, osuu kyllä, mutta hyvin paljon todennäköisempää on, että Covid rokotetulla menee lähes oireettomana ohitse.
Muokkaus: Kana-aivoisen bile-Sannan sanomisille Covid -hässäkässä laitan enää aika vähän painoarvoa.
Sorry, älä ota henkilökohtaisesti, kun sanon, ettei koronapassia kannata vähätellä. Sillä passilla on se suuri merkitys, että joko ne tahvot, jotka eivät vieläkään ole ottaneet rokotusta, menevät nyt sellaisen terkkarilta pyytämään, tai muussa tapauksessa hallin ovet pannaan nenän edestä kiinni. Rokottamattomuudelle voi olla tietysti syitä, kuten... Ei tule juuri nyt mieleen, mutta kai niitä oikeasti on.Missä kohtaa vähättelin? Se että on rokotettu tai ei, korona ei sitä tunnista ketkä on rokotettuja? Se passin alkup jalo tarkoitus ja odotusarvo oli koronasta se että rokotus suojaa virukselta- ei suojaa. Mutta tuo on totta, rokotetut pääsääntöisesti selviävät lievin oirein. Mutta passilta on siinä mielessä mennyt pohja pois, rokotetut kuten esim minä (3x) saatan saada viruksen aivan yhtälailla kuin rokottamatonkin. Ja ehkä olen jopa suurempi riski yhteiskunnalle, voin oireettomana hyvinkin tartuttaa jonkun, kun liikun passin turvin?? En vähättele, passi vain ei anna mitään suojaa.
Maanantaina saa ottaa 50% kapasiteetista yleisöä halliinEi ole tainnut tulla vielä tietoa tulevista rajoituksista?
Ou nou vaan 50%. Kyllä Ässiä varmaan harmittaa kun rajotukset jatkuu. Toivottavasti valtio korvaa puuttuvat 50%.Maanantaina saa ottaa 50% kapasiteetista yleisöä halliin
Kuka vittu tota menee katsomaan vapaaehtoisesti
Hattu päästä niille ketkä tuonne lähtevät. Työt muutenkin estävät pääsyn, mutta ihan ei ole tuote siinä kunnossa, että viitsisi 16e lipusta maksaa.Ei kerta kaikkiaan voisi kiusallisempaan paikkaan osua tämä yleisön paluu halliin. Hyvän jakson jälkeen tilanne on taas mikä on, pelipäivä maanantai, vastassa JYP.. eihän siellä tule olemaan ylihuomenna yhtään ketään. Paljonko mahtaa huomata eroa tyhjälle hallille pelaamiseen..