Koronapassihan on poistettu käytöstä.Hmmm, koronapassia ei Ässien spostin mukaan tarvita hallilla.
Mun tarttee jättää vielä maanantai välistä karanteenin takia, mutta sitten se lienee ohi. Olo on jo ihan ok tänään.
Koronapassihan on poistettu käytöstä.Hmmm, koronapassia ei Ässien spostin mukaan tarvita hallilla.
Se onkin sitten ainoa selkeästi positiivinen uutinen. Tosin passia tai ei niin työt haittaavat siinä määrin harrastuksia ettei tuota murhenäytelmää pääse katsomaan vaikka sattuis hotsittamaankin.Hmmm, koronapassia ei Ässien spostin mukaan tarvita hallilla.
Hattu päästä niille ketkä tuonne lähtevät. Työt muutenkin estävät pääsyn, mutta ihan ei ole tuote siinä kunnossa, että viitsisi 16e lipusta maksaa.
Tuosta vielä Jypiltä nokkaan niin ai että kun kassa kiittää näistä 50% kapasiteeteista. Joku ikävämielinen saattais laskea ottaako vähemmän takkiin, jos ei yleisöä päästäisikään halliin vs. 500 katsojaa. *Hymiö*
En mä odota että sinne myytäisiin yli kymmentä irtolippua.Taitaa maanantaina olla hallille saapuvista valtaosa kausikortin omistajia.
En mä odota että sinne myytäisiin yli kymmentä irtolippua.
Samaa mietin, että tuskin menee tuhat rikki, sillä joukkue ei pelejä ole voittanut "mies muistiin", ja se häviäminen on suurimpia syitä miksi Porissa ei halli täyty.Jännä nähdä paljonko tähän maanantai-illan jumbothrilleriin löytää väkeä paikanpäälle. 200, 500 vai peräti tuhat. Joukkueen ja Ässien kassan takia toivon, että mahdollisimman paljon eli tuo 1000 voisi olla jo kova lukema ottaen huomioon aiemmat pelit ja pelipäivän, toki tässä on ollut pitkä tauko välissä, kun viimeksi on porukka päässyt Isomäkeen fiilistelemään kiekkoa.
Veikaan, että tänään ei paljon rahaa tehdä, kausarit pääasiassa ainoat jotka paikalle saapuvat, eikä olutmyyntiä.
Lähempänä 500 kuin 1000. Mutta jopa Jypin faneja.Jaa-a.. kuvan perusteella tietysti hankala sanoa, mutta noinkohan jäädään alle sen 1000 katsojan.. melkein näin väittäisin
EDIT: no itse asiassa kun vielä tarkemmin katselen, niin ollaankohan lähempänä 500 katsojaa kuin tuhatta..
No jaa, aika tasan varmaan menee. Tämän päivän perusteella se 1000 katsojan rajapyykki taitaa vaatia tuon maagisen paikallishegemoniaherutustaistelun. 500 porilaista ja 500 raumalaista, siitä on lauantai-illan soppa ja pata tehty.Voi olla lauantaina enemmän Raumalaisia kuin porilaisia
Et sit laittanut sitä klippiä jossa Hakulinen yritti taas polvitaklausta? Viime kaudella se telosi tepsin parhaan maalintekijän pitkälle sairaslomalle. Ei oo fiksu kaveri.
Nostaako se Ässien yleisökeskiarvoa? Mitä Lukon ja TPSn pelit edes kuulvat Ässien yleisötavoitteesiin?
780 katsojaa enkä osaa sanoa onko määrä edes mikään pettymys.
Ihan samaa ku joku TPS-Lukko pelin YV-maali sun mielestä kuuluu tähän.
Ihme ku et laittanut klippejä menestyneistä lukko-kasvateista KHL ja NHL:stä
Jos jäätiin päivästä plussalle taloudellisesti, ei ole pettymys.Ei ainakaan minusta, kun ottaa huomioon viikonpäivän/oluen myyntikiellon/joukkueen peliesitykset.