Onneks sitä itte käy töissä että on varaa keikkailuun ja musahommiin.
Kyllä mulla on varaa maksaa itselleni keikkapaikkoja, hei <3 mäkin oon töissä ja kaikkea. Että ihan suotta sä pädet - mäkin oon yksi niistä noin kymmenestä porilaisesta kendofanista, jolla on työpaikka.
Ihan, että jotenkin nivoan tämän nyt takaisin aiheeseen, niin tämä
KISS'n Crazy Nights (Youtubeen linkki) on kyllä legenda. Kaveri just kyseli, että: "Mikä se hallin biisi oli, missä lauletaan pöötsi, pöötsi pöötsi, pöötsi pöö?"
Urkuri (Jussi "Jussi" Reunamäki) oli kyllä mahtava lisä ottelutapahtumiin ja livebänditkin olisivat toki kivoja, mutta kyllähän nuo aina maksaa ylimääräistä (eipä Jullekaan silti ilmainen taida olla...). Että sikäli pitäisi myydä taas neljä tankillista silkkaa vaahtoa, että tuonne saisi lisää ohjelmaa.
Ja on vieläkin pakko sanoa, että tuo ranteetauki-Isomäen Legenda on kyllä tosi jännä biisi esittelybiisiksi. Kun mua ainakin alkaa masentaa sitä kuunnellessa jo ennen sitä "wooo-oo-oo"-kohtaa. Sen jälkeen olo onkin kuin laskuhumalaisella. No, kai se on sitä erilaista uskollista veljeyttä (mitä ikinä se sitten onkaan).
Ja muuten - vastustan viimeiseen asti adjektiivia "nöyrä", joka on jostain syystä pesiytynyt biiseihin porilaisten luonteenkuvauksena. Ollaanko me? Mun mielestä me ei olla.