Muistaakseni lupaili laskua puolesta kuusta eli eiköhän se näinä päivinä tule.Tästä muistuikin mieleeni, että kesähessun puhelun jälkeen ei ole kuulunut 67-klubista mitään. Pitiköhän niiden lähettää joku lasku kotiin?
Muistaakseni lupaili laskua puolesta kuusta eli eiköhän se näinä päivinä tule.Tästä muistuikin mieleeni, että kesähessun puhelun jälkeen ei ole kuulunut 67-klubista mitään. Pitiköhän niiden lähettää joku lasku kotiin?
Porissa tehty hemmetin hienoa duunia viime vuodet, josta palkintona hyvä urheilullinen ja taloudellinen menestys. Moni organisaatio vois ottaa oppia. Pikkuveljen kommentit sitten tätä luokkaa. Noudattaa toki samaa tasoa, mitä seuratasolla tehdään. Rehellisesti sanottuna vituttaa ja hävettää, että muori erehtyi olemaan kirjoilla Raumalla sinä onnettomana vuonna, kun erehdyin syntymään. Jonkin verran tuskaa helpottaa se, että fyysisesti homma tapahtui Porissa. Vielä kun sais jollain keinolla Rauman pois syntymäkunnasta virallisista asiakirjoista.Junnut tai niiden vanhemmat maksavat patajunnuareenaa. Ikäväähän tuo on kun seura kuitenkin plussaa tekee. Mutta jokainen tyylillään.
Muistaakseni lupaili laskua puolesta kuusta eli eiköhän se näinä päivinä tule.
Täytyy kyllä itsekin todeta, että suhteellisen maltillinen plussan tulos sieltä tuli. Ei voi kertoa muuta kuin siitä, että menoja on myös ollut suhteellisen paljon, mahdollisesti se Joensuun palkka osana tätä.
Voi olla että vanhat jäsenet hoidetaan ensin ja sen jälkeen nyt liittyneet, tai sitten mut ja peruspata on unohdettu. Itse siis liityin nyt ja oletin peruspadankin olevan vasta liittynyt. Ja mulle nimenomaan sanottiin, että lasku tulee puolesta kuusta.Kyllä mulle ainakin lasku tuli jo aikapäiviä sitten. Vahvistin siis jatkon klubissa heti kun sitä tarjottiin. Viime viikolla taisi tulla postissa liput ja muu sälä.
Junnut tai niiden vanhemmat maksavat patajunnuareenaa. Ikäväähän tuo on kun seura kuitenkin plussaa tekee. Mutta jokainen tyylillään.
Jokereista on siis hurjimpien tietojen mukaan tulossa jopa 750K€ korvaukset! Halliremppahan maksetaan pian käteisellä...
Jokereista on siis hurjimpien tietojen mukaan tulossa jopa 750K€ korvaukset! Halliremppahan maksetaan pian käteisellä...
Onko käryä lunastettujen kausikorttien määrästä ?
Kävin hakemassa oman korttini perjantaina ja silloin Ässien edustaja arvioi kausikorttien määrän pysyvän suhteellisen vakiona. Moni pleijari- ja finaalikortti asiakas on ottanut irtolippuja.
En osaa vastata, mutta eikös finaali ym. -korttien vaihto loppunut tänään? Vai koskiko se vain kausarihyvityksiä?Osaako joku sanoa, onko finaalikortilla mahdollisuus saada irtolippuja seisomakatsomoon vai onko lippuvihkomahdollisuus vain istumakatsomoon?
Vaikuttaa järkevältä linjalta. Joukkue on kuitenkin iskukykyinen ja siinä on paljon potentiaalia.
Onko porukoille tippunut noita 67-Klubikortteja?
Mun kortti tuli joskus kuukausi sitten. Tilatkaahan kaikki kenellä on mahdollisuus, ettei tänä vuonna jää ilman paikkaa jos satutaan menemään pitkälle.