Eiköhän tuossa käynyt vähän sama kuin torijuhlan kanssa eli kukaan ei osannut täysin ennakoida mitä tapahtuu. Amatöörimäisyyttä tietysti sekin, ei voi kieltää. Vähän tosin mietityttää että kukahan se olisi ollut se "ulkopuolinen konsultti" joka olisi kertonut Ässille etukäteen mitä tapahtuu.
No, tämä tästä, kai se myynti sieltä lähiaikoina aukeaa.
Niin, no toki varmasti kävi näin että organisaation ammattitaito ei yksinkertaisesti riittänyt näin kovassa paikassa.
No, riippuu tietysti asiasta missä ulkopuolinen konsultti olisi voinut auttaa.
Keskipitkällä ja pitkällä aikavälillä tuotteistamiseen liittyen Ässät olisi voinut hakea apua vaikkapa tuotteistamisen Suomen kärkinimeltä.
Lyhyellä aikavälillä olisi voitu soittaa vaikka jollekin verkkokaupan osaajalle tai tekstiilikaupan osaajalle, että kuinka tällaisessa tilanteessa kannattaa toimia. Nyt tehtiin kaikista amatöörimäisin virhe ja lyötiin verkkokauppa kiinni kesken kaikkien aikojen kuumimman myyntiajan.
Torijuhlan osalta yhteys vaikkapa Mato Valtoseen, Riku Räsäseen tai muuhun elämystehtailun ammattilaiseen.
Nämä tulivat nyt noin viiden minuutin miettimisellä ja pojilla oli kuitenkin aikaa ja rahaa käytettävissä.
Nyt mentiin ilmeisesti täysin oman ammattitaidon varassa ja tulos oli juuri ja juuri keskinkertainen.