Jos Ässien peleissä käyminen on kiinni eurosta tai kahdesta niin parempi tosiaan jäädä kotiin vaikka kuuntelemaan radio Poria tahi seuraamaan teksti tv:stä. Se on sitä etäkannattamista parhaimmillaan. Mikään pakkohan paikalle ei ole tulla.
Mahtaakohan Hirsi ajatella myös tuolla tavoin?Jos Ässien peleissä käyminen on kiinni eurosta tai kahdesta niin parempi tosiaan jäädä kotiin vaikka kuuntelemaan radio Poria tahi seuraamaan teksti tv:stä.
Jostain siis saa vielä seisomapaikkalipun hintaan 12€? Ei vaan huvittaisi lähteä sellaisen perässä juoksemaan toiselle puolelle kaupunkia.
Jos Ässien peleissä käyminen on kiinni eurosta tai kahdesta niin parempi tosiaan jäädä kotiin vaikka kuuntelemaan radio Poria tahi seuraamaan teksti tv:stä. Se on sitä etäkannattamista parhaimmillaan. Mikään pakkohan paikalle ei ole tulla.
Ihan ulkopuolisena huomiona, tuo 2€ ei ole iso raha, vaikka kävisi joka pelin katsomassa. Usein taitaa olla kyse vain periaatteesta? Jos muut suunnitelmat muuttuvat ja pääsisikin peliä katsomaan, niin aika usein jättäisin väliin jos joutuu 14€ normaalin 12€ sijaan maksamaan.
Mahtaakohan Hirsi ajatella myös tuolla tavoin?
Tuote pysyy vuodesta toiseen yhtä surkeana, mutta sen hinta silti nousee.
Varsin nerokasta. Ässät on valitettavasti samalla tasolla.
Kovin on kummalliset talouden lait sitten Porissa. Ja faktat.
Lippupiste vetää siis ilmeisesti 1,5 euroa välistä kun lipun ostaa. Ässät vetää välistä 2 euroa ovella. En tiedä paljonko tuosta 2 eurosta menee lippupisteelle koska samaa järjestelmää ovellakin varmaankin käyttävät, mutta ei siitä paljon Ässille varmaankaan jää.
Jostain siis saa vielä seisomapaikkalipun hintaan 12€? Ei vaan huvittaisi lähteä sellaisen perässä juoksemaan toiselle puolelle kaupunkia, kun aikaisemminkaan niin ei ole tarvinnut tehdä. Ja jos ei huvita, niin äkkiä jää lippu kokonaan ostamatta.
Itse taas olen tottunut äänestämään lompakollani ja perustelematon 15% hintojen nosto tarkoittaa äkkiä 25% vähennystä käydyissä otteluissa.
Itse luulen kanssa että näin saattaa käydä myös itselläni. Opiskelijana laman kourissa entinen 7 euroa sisään oli siedettävä maksu ja kun tuohon tulee korotus niin väkisinkin pitää peleissä käymistä vähentää. Nyttenhän esim. Lukko peleissä tulee hinnaksi ennakkoon ostettaessa käsittääkseni 12,5 euroa joka on jo iso summa monille opiskelijoille .
Lukko peleissä tulee hinnaksi ennakkoon ostettaessa käsittääkseni 12,5 euroa joka on jo iso summa monille opiskelijoille ja samalla 3,5 euroa kalliimpi kuin viime vuonna vastaavaan peliin. Toisaalta sama raha Ässiin tulee varmaan ensi kaudellakin käytettyä kuin aiemmin, ainoastaan peleihin tulee todennäköisesti mentyä harvemmin.
Eli vaikka olosuhteet ja menestys on heikkoa, kohoavista kustannuksista ei saa sanoa, koska Ässäfanin kuuluu tukea kaikkia toimiston päätöksiä? Erikoinen ajatuskuvio.
Korotuksen vähättely ja köyhät jääköön kotiin kertoo tämän päivän ajatusmallista. Itse käyn peleissä, lipun hinnasta riippumatta, mutta Ässät olisi voinut markkinoida/ tiedottaa tämänkin muutoksen hieman paremmin.
Sanoo herra, joka on kertonut käyvänsä pummilla istumassa viimeiset vuodet. Ehkä tosiaan on järkevää ottaa seisomapaikkalipuista edes hieman enemmän kuin ennen koska osa katsojista käyttää puutteellista valvontaa räikeästi hyväkseen.
Vai onko se niin, että tarkoitus pyhittää keinot ?
Edelleen sinä ja muutamat muut missaatte kirjoitukseni pointin. En ymmärrä miksi Ässien ottelutapahtuman järjestelyitä ei saisi kritisoida vaan pitäisi olla tyytyväinen vaikka monessa kohtaa olisi kehittämisen varaa.
Ja olen ollut yhden kauden, ei viime vuosia, ilman kausikorttia, koska työtilanteeni takia en pääse kaikkiin otteluhin.
Totta kai järjestelyjä saa ja pitääkin vaatia kehitettäväksi. Ensinnäkin pitäisi alkaa miettimään kaupungin vastuuta, koska vuokralaisen näkökulmasta katsoen ei tunnu kauhean järkevältä laittaa kovinkaan paljoa rahaa kaupungin omistaman hallin remontoimiseen, hallin jota käyttävät myös monet muut. Tästä asiasta johtuen myös oheistoiminnat ovat syvältä.
...
Kyse ei ollut kausikortista tai sen omistamisesta vaan seisomalipulla istumaan pummilla menemisestä. Eikö se juuri tälläistä toimintatapaa noudattaville ole ihan oikein, että maksavat edes hieman enemmän kuin ennen?
Miksi en menisi istumaan seisomalipulla, jos seura sen sallii?
Käytkö kysymässä esim. järkkäreiltä, että saanko mennä tällä seisomalipulla istumaan, vai teetkö sen salaa?...
Mutta ymmärrän kyllä toimivani moraalisesti väärin, hyi minua.