Ei kannata kirjoittaa sellaista, joka ei pidä paikkaansa. Aika usein tulkitset meikäläisen kirjoitukset aivan jollain omalla kummallisella tavallasi, joka ei pidä alkuunsakaan paikkaansa. En minä mitään yritä vääntää. Näin ihmiset asiat näkevät, kun yrittävät puolustaa omaa näkökantaansa vertailussa. Sekin on vain inhimillistä, kuten moni muukin asia tässä maailmassa. Tässä on kyse nyt ihmisten mielipiteistä, mitkä niihin vaikuttavat ja miten ihminen tuo mielipiteensä esiin. Ei kannata nyt sekoitella puuroja ja vellejä ja harhaantua keskustelussa enempää sivuraiteelle.
Sinä toit keskusteluun väitteen, että aistittu ero johtuu siitä, että pelissä halutaan nähdä ero jonkun hyväksi ja toisen taidottomuudeksi kuten aina, en minä. Minä pyrin tarkastelemaan Ässien pelaamista aina joukkueen kannalta, en valmentajan tai yksittäisen pelaajan näkökulmasta, minulle on tärkeintä Ässät niminen joukkue. Toivoin sydämeni pohjasta Kotkaniemen ja Korpisalon onnistumista, koska se olisi tarkoittanut Ässien joukkueen onnistumista, mutta valitettavasti kävi miten kävi.
Pelitapaa olen tarkastellut koko kauden ajan, kehitystä on tapahtunut, myös eilen. Olen eri mieltä kanssasi väitteestäsi:
... Pappia ei ole muutettu vielä mihinkään, vaan mennään vanhoilla opeilla sen osalta.
Minusta Ässien papp on palannut Kivi/ Kaukoranta linjalle, jossa keskusta miehitetään tarkasti. Lisäksi pelaajat puolustavat selkeästi enemmän mailalla ja blokkaavat vetoja rohkeammin. Jälkimmäinen johtuu tietysti henkisesta puolesta, mutta kun keskitytään ensin puolustamiseen ja vasta sitten hyökkäykseen, puolustamisesta tulee myös huolellisempaa.