Hermanni on voittoputkessa
Nyt ei enää nimitellä pelleksi. Tämä voisi olla myös Positiivisuus-ketjussa.
Hermanni on voittoputkessa
Mä peruspessimistinä en nää Ässillä paljonkaan saumaa kun keväällä aletaan oikeesti pelaamaan. Tää runkosarja on ollut monelta oikeesti laadukkaalta jengiltä (tappara, lukko, kärpät, ipa, pelicans) ihan alta riman suorittamista. Ja ei se peli keväällä nappia painamalla ala toimii mutta melko varma olen että SaiPa ja Kespoo lähtee lauluun heti kättelyssä ja esim Tappara ja Lukko on parhaimmillaan ku aurinko alkaa taas paistaa.Minulla alkaa varovasti nousta usko todella hyvään kauteen. Mitään totaaliromahduksia ei ole tullut tuota Espoon läpipeliä lukuunottamatta. Joukkue on hävinnyt muutaman pelin täysin omaan mokaansa, mutta nuo otteet on loppumassa. Tähtiä ei ole, vaan joukkue on yhtenäinen. Tähtiä voipi olla sitten kauden päättyessä.
Otteet näyttää vanhan silmiin sellaisilta, että pitkälle voitaisiin mennä. Joka ukko parantaa otteitaan, se on aina hyvä merkki. Ylilyöntejä ei tule, mikä kertoo sisäisestä dynamiikasta, eli jengi pelaa samaa peliä.
Vaikka tulee varmasti katkeriakin tappioita, pitkässä juoksussa ei ole merkitystä, tärkeintä on saada joka ukko luottamaan omaan tekemiseensä.
Alkukaudesta ajattelin, että jos sääleistä jatkoon, nyt on tosissaan jo miettinyt tuota kuuden kärkeä, joukkueet pelaa niin ristiin, että sinne on hyvät saumat.
Pää kylmänä, ja sydän kuumana, sinne ylös mennään. Tämä voi olla meille hyvä kausi. Ja onkin. Uskokaa veljet ja siskot!
Pikkaraisen lomailemisesta voi olla ainoastaan yhtä mieltä; ei tuollaisia kauden aikana. Kai sentään on niin että joukkue sentään treenasi apukoutsien johdolla.?Upeasti ollaan noustu syvästä kuopasta johon Pikkarainen jätti joukkueen lähtiessään ulkomaille maaottelutauolla.
Kyllä vain.. itse asiassa kaikkein mukavinta oli juurikin se, että vuosi päättyi näin erinomaiseen peliin. Kun hyökättiin niin hyökkäyspeli toimi, kun oltiin omalla alueella (pari pitkääkin pyöritystä) niin puolustuspeli toimi. Ylivoima toimi, alivoima toimi, maalivahti pelasi nollan.. mikään osa-alue ei pettänyt hiukkaakaanOli kokonaisuudessaan erinomainen peli Ässiltä. Omaa maalinedustaa suojeltiin ja syötiin kiekkoja.
Tällaiseen otteluun on hieno päättää vuosi.
Juu terqquja, nessua ja niveaa sinne. Puutarhatonttu kerää sammalta Porin Ässien mankelissa.Peli oli kyllä tämän kauden paras. Fyysinen, sitkeä ja taisteleva Ässät, kahvaralla ollut kyllä mitään jakoa koko illan aikana. Iloa on lukea Tapparafoorumia ja oli myös ilo nähdä kun ruotsalainen puutatarhatonttu meuhkasi tuomareille sen minkä kerkesi. Onnistunut ilta, ihanaa saatana!
Kyllä vain.. itse asiassa kaikkein mukavinta oli juurikin se, että vuosi päättyi näin erinomaiseen peliin. Kun hyökättiin niin hyökkäyspeli toimi, kun oltiin omalla alueella (pari pitkääkin pyöritystä) niin puolustuspeli toimi. Ylivoima toimi, alivoima toimi, maalivahti pelasi nollan.. mikään osa-alue ei pettänyt hiukkaakaan
Nyt oli kerta kaikkiaan niin ryhdikäs esitys, että höpinöille ei jäänyt mitään sijaa
Tämä fyysisyys on ollut ilo silmille. Hienoa, että työ tuottaa tulosta, eikä taka askelia oteta. Tänäänkin muutamat kunnon pusut ja maalin edessäkin ei periksi annettu kummassakaan päässä. Hieman kevyt tuo meidän pakisto on, mut saatanan sitkeä onneksi. Nyt pelataan irto kiekot kovalla prosentilla ulos, eikä enää lyödä ohi ja anneta helppoja vastustajalle. Hyvä hyvä. Hieno voitto ylivertaisesta vastustajasta.Jotenkin näyttää omiin silmiin siltä, että vuosikausia hukassa ollut fyysisyys on palannut Poriin. Tuohan tarkoittaisi sitä, että Turusen fysiikkavalmennus alkaa realisoitua, ( olen tätä jo vähän epäillyt, siis sitä onko se niin kovalla tasolla kuin väitetään).
Pelit Sportia, IFKta, Espoota ja Tapparaa vastaan on voitettu kovuudessa ainakin 80-20. Joulukuun loppupuoliskolla on ollut taas mukava olla patafani.
Aina jaksaa naurattaa kun mouhot mainitaan :DMouhijärvellä