Ässien otteet kaukalossa 2024–2025

  • 52 488
  • 477

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät vetelehti tänään kolmoserän ja vastustaja ei sekään mikään liigan huippu ollut, saivat Ässät suuriin vaikeuksiin. K-Espoo matsissa, ne olivat selkeästi parempia kolmoserässä, hyvällä liikkeellä sekä paineistamisella saivat tulosta aikaan ja ansaitusti tasoihin. Tämän viikon kolmoserät tuloksellisesti samat ja jatkoaika myös. Mun mielestä näistä tämän viikon vastustajista parempi oli K-Espoo.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Suoraan sanottuna vituttaa että hävittiin piste tuollaiseen perseilyyn. Kaksi erää oltiin täysin ylivoimaisia mutta ei saatu kuin neljä tehtyä ja sitten vielä kolmannessa hiihdellään ja vielä lopulta maalivahdin robotti-imuri menee vahingossa päälle niin tälläistä se sitten on.

En nyt jaksa muita pelaajia arvostella mutta eiköhän taas nähty kenen hyökkääjien taistelussa on hiukan toivomisen varaa ja ketä ei vaan osaa kuin hiihdellä. Puolustus kaipaa myös hiukan fiksausta. Viljanen ja Anttalainen eivät vaan toimi yhdessä läheskään niin hyvin kuin Salmela ja Viljanen.

Ja joo, kyllä mä ihmettelen myös valmennusta. Jos ei siinä neljä minuuttia jäljellä kun vedetään pari pitkää oteta aikalisää niin milloin sitten. Sportti painoi päälle, onneksi Ortio ei imaissut enää yhtään enempää.

@Badgers oli kai Espoo paljon parempi.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ja joo, kyllä mä ihmettelen myös valmennusta. Jos ei siinä neljä minuuttia jäljellä kun vedetään pari pitkää oteta aikalisää niin milloin sitten.

Sama pyöri mielessä minullakin. Tulin siihen lopputulokseen, että valmennus tietää paremmin, kuinka pahasti siellä hapotti ja ilmeisesti jaloissa riitti sitten virtaa riittävästi. Saahan siitä aikalisästä myös vastustaja ottaa kaiken hyödyn, joten taisi olla ihan hyvä päätös.

Ja samoilla linjoilla myös tämän viikon vastustajista. Espoo oli mielestäni laadukkaampi nippu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös