Nyt taisi tulla menetys, kun Sami Hautamäki jättää Ässät. Jos jossain niin markkinoinnissa ja myynnissä Ässät on onnistunut monia joukkueita paremmin. Saa nähdä onko tämä vain luonnollista poistumaa vai onko vaihtuvuus suurempaa, kuten huhut jossain vaiheessa kertoivat.
Tässä kiekkoareenan haastattelusta pätkä: "Halusin uusia haasteita. Olen jo pitkään ajatellut, että noista hommista seuraava askel on kokeilla yrittäjän elämää. Nyt tuli mahdollisuus päästä kokeilemaan yrittäjän polkua."
Tiedä sitten mikä virallinen totuus on, mutta onhan tuo ihan looginen siirtymä jos 10 vuotta samoissa hommissa on ollut.
Hautamäki on Pohjanmaalta kotoisin joten yrittäjäksi siirtyminen on hyvinkin loogista. Lisäksi kaupalliselta alalta löytynee ylipäätään parempiakin hommia kuin Ässien myyntipäällikön tehtävät jos ajatellaan rahaa ja ammatillisia haasteita. Kovalle kiekkomiehelle ja harrastajapelaajalle Ässät on varmasti henkisessä mielessä ollut uran huippu, mutta ei noissa tehtävissä loppujen lopuksi pääse kovin pitkälle ylöspäin.
No, seuraavaa uutista ja nimimerkki karhun psyykkausyritystä odotellessa...
Onko oikeesti niin että on olemassa rajoituksia siihen millä värein matsiin saa tulla?
Tietysti aina huomauttaa saa, mutta ei siinä mitään väärää ole, kunhan asussa ei ole mitään järjestyksenvalvontaan viittavia tunnisteita. Saahan täällä ihmiset pukeutua vielä miten haluavat poislukien se, että ilman rihman kiertämää ei yleisillä paikoilla saa esiintyä ja vissiin muutama muu rajoitus on olemassa.
Ottelutapahtuma oli taas kerran järjetelyiltään hieno kokemus, mutta jotain parannettavaakin aina löytyy. Vähän ihmettelen jälkipelien osalta sitä, miksi viikonlopun yleisöryntäyksissäkin tilaisuus pidetään kulmaravintolassa, mikä on tarkoitukseen silloin turhan ahdas paikka. Haastatteluista ei saa mitään selvää, koska tilan akustiikka ei toimi ja mikä tärkeintä, tarjoilupiste ruuhkautuu. Moni kalja jää myymättä tuossa ahtaudessa.
Itse asiassa halli oli loppunmyyty, sillä remontin ollessa vielä vähän kesken hallin yleisökapasiteetti ei salli enempää. Kun Lukko-peliin saadaan taas täysi tupa, niin yleisökeskiarvo on lähes tarkalleen 5 000. Aika hyvin nähdyillä esityksillä.Huomasin että eilen oli Porissa melkein täysi tupa ja laskin nopeasti, että Ässien yleisökeskiarvo tällä kaudella 19 kotiottelussa on 4940. Kun Ässien tavoite on 4500, niin melkoisesti ollaan plussan puolella. Ässien koko viime kauden yleisökeskiarvo oli melkein tuhat vähemmän (3988).
Itse asiassa halli oli loppunmyyty, sillä remontin ollessa vielä vähän kesken hallin yleisökapasiteetti ei salli enempää. Kun Lukko-peliin saadaan taas täysi tupa, niin yleisökeskiarvo on lähes tarkalleen 5 000. Aika hyvin nähdyillä esityksillä.
Uusi halli, sopuhintaiset seisomakausarit ja parantunut markkinointi, siinä ne syyt ovat.
Perjantain Lukko-peliin saa näköjään kausikorttia näyttämällä 10 eurolla istumalipun Ässien toimistolta. Onko tietoa mistäpäin hallia nuo paikat on vai saako jopa itse valita?
C1-katsomosta pääsee vapaasti valitsemaan.Perjantain Lukko-peliin saa näköjään kausikorttia näyttämällä 10 eurolla istumalipun Ässien toimistolta. Onko tietoa mistäpäin hallia nuo paikat on vai saako jopa itse valita?