Ässien markkinointi ja ottelutapahtuma

  • 357 436
  • 1 982

Fortuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Fortuna Sittard
Hei,

Olen tulossa piiitkästä aikaa peliin. Ostin liput verkkokaupasta, mutta nyt ihmettelen, että verkkokaupasta tuli vain kuitti/vahvistus ostosta. Varsinaisia lippuja ei näy missään tai mitään linkkejä niiden lataukseen?

Kiitos avusta.
 

ElMaccone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa, sympatiat HIFK ja Chigaco
Hei,

Olen tulossa piiitkästä aikaa peliin. Ostin liput verkkokaupasta, mutta nyt ihmettelen, että verkkokaupasta tuli vain kuitti/vahvistus ostosta. Varsinaisia lippuja ei näy missään tai mitään linkkejä niiden lataukseen?

Kiitos avusta.
Kirjaudut ticketmasteriin ja siellä lukee "omat liput" tai vastaava. Sieltä pitäisi löytyä.
 

Fortuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Fortuna Sittard
Kiitos, mutta ostin ne ässät.com kautta. Ei ticketmasterissa näy muuta kuin, että olen viimeksi ollut katsomassa Jarkko Tammista =)
 

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hei,

Olen tulossa piiitkästä aikaa peliin. Ostin liput verkkokaupasta, mutta nyt ihmettelen, että verkkokaupasta tuli vain kuitti/vahvistus ostosta. Varsinaisia lippuja ei näy missään tai mitään linkkejä niiden lataukseen?

Kiitos avusta.
Mulla kävi HIFK-ottelun lippuja ostaessa samalla tavalla. Maksun jälkeen sivu jäätyi eikä lippuja kuulunut. Maksamisen jälkeen ruutuun pitäisi ilmestyä jokin varmistusnappi ja jos sitä ei paina niin liput eivät tule sähköpostiin.
 

Fortuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Fortuna Sittard
Mulla kävi HIFK-ottelun lippuja ostaessa samalla tavalla. Maksun jälkeen sivu jäätyi eikä lippuja kuulunut. Maksamisen jälkeen ruutuun pitäisi ilmestyä jokin varmistusnappi ja jos sitä ei paina niin liput eivät tule sähköpostiin.
Ok, aika katiska tuo systeemi muutenkin. Joku Trustyn maksuvarmistus ja QR koodin kautta piti päästä eteenpäin maksuun, mutta siihen se jäätyi ekalla yrityksellä.

Soittelin lipuista jo ticketmasterin aspaan, niin eivät edes osanneet sanoa muuta kuin, että lähettäisitkö kysymyksen sähköpostilla heille =)

Jos lapset eivät haluaisi kovasti peliin, niin jättäisin tämän kokemuksen perusteella kyllä väliin koko matsin.

Jotain positiivistakin, että otteluliput ovat kyllä edullisia. Lasten liput alta vitosen ja aikuisen opiskelijan hinta 17 egee ihan hyville paikoille on mielestäni Ok.

Vai olikohan jossain look a like huijaussivuilla, josta jotkut roistot onkivat pankkitunnukseni ja vahvistuskoodin?
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Vai olikohan jossain look a like huijaussivuilla, josta jotkut roistot onkivat pankkitunnukseni ja vahvistuskoodin?
Rikolliset eivät useinkaan ole niitä penaalin terävimpiä kyniä, mutta ei kai nekään niin tyhmiä ole että työttömiltä hitsareilta luulevat mitään irtoavan.
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Trustlyssa on jotain hämärää koska sekä Sp:n että Op:n verkkopankit kategorisesti hylkäävät sinne osoitetut maksuvaltuutukset. Luottokortilla on toistaiseksi mennyt läpi.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Trustlyssa on jotain hämärää koska sekä Sp:n että Op:n verkkopankit kategorisesti hylkäävät sinne osoitetut maksuvaltuutukset. Luottokortilla on toistaiseksi mennyt läpi.
No jaa, mulla menee rahan siirrot PayPal:n ja Osuuspankin välillä Trustlyn kautta ilman ongelmia.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Tuntui erikoiselta nähdä ruudulta 5017 katsojan lukema kun ainakaan röökipaikalla ei ollut väkeä normaalia tiistaiottelua enempää. Oliko syynä sitten iso lapsiperheiden osuus vai mikä lie, ei kaljottelijoitakaan ollut normaalia enempää.

Jäikö joku huviksemaan hillumaan Westikselle ottelun jälkeen, mikä oli Rubinin paidan hinta huutokaupassa?
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuntui erikoiselta nähdä ruudulta 5017 katsojan lukema kun ainakaan röökipaikalla ei ollut väkeä normaalia tiistaiottelua enempää. Oliko syynä sitten iso lapsiperheiden osuus vai mikä lie, ei kaljottelijoitakaan ollut normaalia enempää.

Jäikö joku huviksemaan hillumaan Westikselle ottelun jälkeen, mikä oli Rubinin paidan hinta huutokaupassa?
Televiosta katsoen; istumassa oli normaalia enemmän väkeä.

Jossain ketjussa joku mainitsi, että Rubinin paita huudettu 1800€:lla.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Televiosta katsoen; istumassa oli normaalia enemmän väkeä.

Jossain ketjussa joku mainitsi, että Rubinin paita huudettu 1800€:lla.
Hallissa katsottuna: istumassa oli normaalia enemmän väkeä.

Mekin voitettiin arvonnassa liput. Oiskohan ollu monta muutakin voittajaa paikalla...
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Eikös nuo e-passit yms. tilit mene vanhaksi nyt huomisen jälkeen? Ehkä se syynä. Porukka käynyt tuhlailemassa loput työnantajien kulttuurietuuksista.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Tottunut siihen että iso yleisömäärä tarkoittaa ruuhkaa kaljamyynnissä, mutta tällä kertaa näin ei käynyt. Komea määrä kahden tappion värittämälle viikolle.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Kotiotteluiden katsojakeskiarvokin nousi 4000 paremmalle puolelle.
Tuolla lukemalla ollaan tukevasti kuudensia ja sillä sijalla myös pysytään, sen verran isot erot ylös ja alaspäin.
Toivottavasti ka pysyy noin hyvänä kauden loppuun asti, itse en olisi uskonut noin koviin lukemiin ennen kauden alkua.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuntui erikoiselta nähdä ruudulta 5017 katsojan lukema kun ainakaan röökipaikalla ei ollut väkeä normaalia tiistaiottelua enempää. Oliko syynä sitten iso lapsiperheiden osuus vai mikä lie, ei kaljottelijoitakaan ollut normaalia enempää.

Jäikö joku huviksemaan hillumaan Westikselle ottelun jälkeen, mikä oli Rubinin paidan hinta huutokaupassa?

Siellä oli 400 junioria ja toimihenkilöä kutsuttuna maakunnista paikalle. B-katsomo oli lähes täysi tämän vuoksi. Tässä porukassa ei varmaan ollut kuitenkaan tupakoitsijoita kovin paljoa, mutta toisaalta sitten esimerkiksi popcornit olivat loppu toisella erätauolla osasta kioskeja.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse myös yllättätyin yleisömäärästä ja sen kyllä huomasi heti hallissa, luulin että n. 3500 maksimissaan tulisi, mutta hyvä näin.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Sitä maailman väsyneintä ”te voitte lähtee”. Vois viimeinkin jo tuon unohtaa, ja keskittyä mieluummin omaan jengiin voiton hetkellä.
Mä häpesin.

Ei siinä nyt muuten mitään mutta kun teet vähemmän maaleja ja voitat niin emmää tiädä kumman siinä pitäis lähteä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös