Ässien olis pitänyt tehdä tuo 5€ liput otteluun markkinointikampanja vasta fudujen jälkeen. Varmasti olisi saanut hallia täyteen tai ainakin täydemmäksi.Toivottavasti markkinointiosasto painaa duunia nyt lujasti ja saadaan Karri toivotettua takaisin oikein isosti. Jos perjantain otteluun ei saada tunne palaamaan niin sitten ei ehkä ikinä.
Ässien olis pitänyt tehdä tuo 5€ liput otteluun markkinointikampanja vasta fudujen jälkeen. Varmasti olisi saanut hallia täyteen tai ainakin täydemmäksi.
Täähän oli nyt nerokasta. 5e pääsi katsomaan heikkoa hokia, normihintasella lipulla vanhaa mestaria penkin takana. :D
Kunhan vain teen paluun kotipuoleen, niin seuraava kotipeli ja olen omalla paikallani.
On jo ihan matemaattisestikkin hinta/peli kasvaa kauden edetessä, toki josko nyt voisi jo nostaa kausareidenkin hintaa kun valmentajaa vaihdettiin.Onkoha myös kausikorteissa "dynaaminen" hinnoittelu? Jos nyt ostaa niin maksaako saman kuin kauden alussa.
Rokotepassi pitänee katsojamäärän siinä kahden tonnin pinnassa, toki kernaasti olen väärässä.
Voin jo nyt sanoa että olet väärässä.Rokotepassi pitänee katsojamäärän siinä kahden tonnin pinnassa, toki kernaasti olen väärässä.
Perjantaina hemmotellaan Ässäfaneja Isomäessä: Kiven paluu, nakkimuki 1.5e ja Karhun nelonen 3e muki....
Meinasi mennä nakkimuki liian halvalla, Ässien mukaan uusi korjattu hinta on nyt 2.5e muki
Miten se meni, se sanonta. Nuolasu ja joku tipahdus.Voin jo nyt sanoa että olet väärässä.
Olit oikeassa. Toki väitän että passi ei isosti vaikuttanut yleisömäärään.Miten se meni, se sanonta. Nuolasu ja joku tipahdus.
No joo, nää on näitä.
Olit oikeassa. Toki väitän että passi ei isosti vaikuttanut yleisömäärään.
Riippuen miltä kantilta asiaa miettii. Koronapassin vaikutus oli aika isokin. Koronapassin ansiosta ottelussa oli 2138 katsojaa enemmän kuin mitä olisi ollut ilman koronapassia.Olit oikeassa. Toki väitän että passi ei isosti vaikuttanut yleisömäärään.
Tässä nyt olen viikon ollut keski-euroopassa ja joka ravintolassa/pubissa vaaditaan tuota 2G (koronapassi+Henkkarit) ja nopsaan tuohon on tottunut. Nythän ovat siirtymässä myös kaupoissa tuohon 2G järjestelmään, mikä kyllä tulee rajoittamaan asuakasmärää, saati sitten jos 3G isketään taululle (24h negatiivinen pikatesti jotai ei itse voi ottaa)
Ei tuo Koronapassi+henkkarit tosissaan ole mikään ihmeellinen juttu, mutta kyllä niitä vastarannan ihmisiä täälläkin paljon on.
Ihan tarkalleen 2G tarkoittaa rokotusta tai Covidin sairastamista (viimeisen 6kk aikana), mutta ei sentään molempia. Se kolmas (3G) on vain päiväykseltään tuore testitulos, jonka rokoettu tai sairastanut joutuisi esittämään lisävakuudeksi sen hetkisestä teveydentilastaan. Ilmeisesti tarkoitit juuri näin, mutta halusin vain tarkentaa.
Testituloksen vaatiminen tullee voimaan, jos haluaan pysäyttää Omikron variantin leviäminen, mutta 3G ei tarkoita kaikkia näitä yhtä aikaa. Covidin sairastamista ei sentään voi keneltäkään vaatia, joten käytännössä suurimmalle osalle väestöä 2G tulee olemaan "normaali" tapaus.
Keski-Euroopassa nyt matkanneena voit varmaan vahvistaa oman kokemuksesi kautta, että ne vastarannan kiisket eivät Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä istu viittä sekuntia kauempaa ravintolassa tai julkisessa liikennevälineessä. Se on Koronapassi tai "Aussteigen" aika nopeasti.
Näitä on hyvä alkaa miettimään Isomäessä jo valmiiksi. Siihen passien tarkistamiseen tuhraantuu aikaa, joka olisi hyvä ottaa huomioon jo etukäteen. Ja tämä uusi epänormaali on jatkossa uusi normaali, joka ei aivan varmasti tule jäämään vain kuluvaan kauteen.