Ässien kannattajatoiminta ja -matkat kaudella 2024–2025

• 126 278
  • 1 184

Räyh

Jäsen
Kyseessä on itse räyh.
No en mä ketään kyllä oo uhannut tappaa?

E: Enkä mä kyllä mitään ole jäällekkään heitellyt. Onko sulla jotain näyttöä vai heitteletkö muuten vaan nimiä?

Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Eetu

Maltec

Jäsen
No en mä ketään kyllä oo uhannut tappaa?

E: Enkä mä kyllä mitään ole jäällekkään heitellyt. Onko sulla jotain näyttöä vai heitteletkö muuten vaan nimiä?
En viitsi nyt turhaan banaania ottaa nimen jakamisilla, voi olla jo että tulee nyt. Kuitenkin piti tarkentaa että ”EN AINAKAAN MINÄ OLLUT”

Räyh

Jäsen
En viitsi nyt turhaan banaania ottaa nimen jakamisilla, voi olla jo että tulee nyt. Kuitenkin piti tarkentaa että ”EN AINAKAAN MINÄ OLLUT”
No kuuluukin tulla bannia. Sanos nyt vielä kuitenkin että mitä oon sun mielestä huutanut ja ketä oon uhkaillut?

Ja kun sulla on selvästi mun henkilöllisyyskin tiedossa (vai onko?) niin laita vaikka YV:tä tulemaan.

Räyh

Jäsen
Aiemmin syksyn ja muuna aikana laittamat viestit toisen kannattajayhdistyksen puolesta ja kertomans asiat ns heidän mielipiteinä.
En mä kyllä mielestäni ole esittänyt mitään Pataljoonan virallisina mielipiteinä eikä sellaista ole tarkoituskaan tehdä.

Räyh

Jäsen
@Maltec Jos kerta tiedät kuka olen ja olet asiasta täysin varma, niin tervetuloa vaan omalla nimellä myös laittamaan mulle viestiä. Oletan, että sultakin joku some löytyy? Tai en tiiä, tule vaikka hallilla moikkaamaan.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
@Maltec Jos kerta tiedät kuka olen ja olet asiasta täysin varma, niin tervetuloa vaan omalla nimellä myös laittamaan mulle viestiä. Oletan, että sultakin joku some löytyy? Tai en tiiä, tule vaikka hallilla moikkaamaan.
Se ei voi kun on arvatenkin marssinut pihalle kesken ottelun ja kiroaa miksei kukaan seurannut.

67-Hgy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pataljoona Karhunkämmen Ry

Porin Ässien kannattajaporukat Pataljoona ja Karhunkämmen ovat päättäneet toteuttaa tulevien pudotuspelien vierasmatkat yhteistyössä.

Playoffien ottelutahdin ollessa hurja, lähtijöitä saattaa olla välillä haastava haalia nopealla aikataululla, etenkin arkena.

Täten pystymme takaamaan Ässille parhaan mahdollisen tuen katsomossa jokaisessa vierasottelussa.

Reissujen ostamisen tiimoilta tulemme käyttämään yhtä ja samaa myyntikanavaa, selkeyden vuoksi.

Jäsen/Ei jäsen hinnat ovat luonnollisesti samat molemmille ryhmille.

Kotietu varmistui tänään, tarkoittaen että keskiviikkona lähdetään ryöstöretkelle.

Myös mahdollinen lauantai 22.3 kannattaa jo varata varuiksi kalentereihin.

Huomisen Kiekko-Espoo-matsin jälkeen olemme viisaampia siitä, mihin lähdetään. Tiedotamme siis ottelun jälkeen lisää.

Tehdään tästä yhdessä hieno kevät!

Kuva: Kankimedia

Liitteet

• IMG-20250314-WA0008.jpg
    IMG-20250314-WA0008.jpg
    293,1 KB · kertaa luettu: 89

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ei kannata jättää pelkäksi playoffien aikaiseksi kokeeksi. Ensi kaudella reissut yhteen pekkaan.

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Keskiviikkona pk-seudulta ketään jakamaan polttoainekuluja Hämeenlinnan reissulle? Työhommat loppuu Myyrmäessä noin klo 16 ja sen jälkeen lähden ajelemaan Rinkelinmäelle, kyydillä pääsee mennessä ja tullessa.

67-Hgy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kevät on täällä! ♠️

Keskiviikkona mennään isosti, sillä vuorossa on pudotuspelien ensimmäinen vierasreissu!

Reissujen osalta myynti tapahtuu Pataljoonan verkkosivujen kautta.

Olet oikeutettu jäsenhintaan, mikäli olet kumman tahansa, Pataljoonan tai Karhunkämmenen jäsen. Tässä tapauksessa valitse vaihtoehdoista jäsenreissu.

Myyntiaika on lyhyt joten toimi nopeasti!

Osta reissu:Pataljoona

Pitkää ja elämyksellistä kevättä kaikille!

Pataljoona

Kuva: Kankimedia

Liitteet

• Screenshot_20250316_165409_Gallery.jpg
    Screenshot_20250316_165409_Gallery.jpg
    489,5 KB · kertaa luettu: 98
  • Screenshot_20250316_165409_Gallery.jpg
    Screenshot_20250316_165409_Gallery.jpg
    489,5 KB · kertaa luettu: 99
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy