Ässien kannattajatoiminta ja -matkat kaudella 2024–2025

• 115 200
  • 1 110

Räyh

Jäsen
Kyseessä on itse räyh.
No en mä ketään kyllä oo uhannut tappaa?

E: Enkä mä kyllä mitään ole jäällekkään heitellyt. Onko sulla jotain näyttöä vai heitteletkö muuten vaan nimiä?

Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Eetu

Maltec

Jäsen
No en mä ketään kyllä oo uhannut tappaa?

E: Enkä mä kyllä mitään ole jäällekkään heitellyt. Onko sulla jotain näyttöä vai heitteletkö muuten vaan nimiä?
En viitsi nyt turhaan banaania ottaa nimen jakamisilla, voi olla jo että tulee nyt. Kuitenkin piti tarkentaa että ”EN AINAKAAN MINÄ OLLUT”

Räyh

Jäsen
En viitsi nyt turhaan banaania ottaa nimen jakamisilla, voi olla jo että tulee nyt. Kuitenkin piti tarkentaa että ”EN AINAKAAN MINÄ OLLUT”
No kuuluukin tulla bannia. Sanos nyt vielä kuitenkin että mitä oon sun mielestä huutanut ja ketä oon uhkaillut?

Ja kun sulla on selvästi mun henkilöllisyyskin tiedossa (vai onko?) niin laita vaikka YV:tä tulemaan.

Räyh

Jäsen
Aiemmin syksyn ja muuna aikana laittamat viestit toisen kannattajayhdistyksen puolesta ja kertomans asiat ns heidän mielipiteinä.
En mä kyllä mielestäni ole esittänyt mitään Pataljoonan virallisina mielipiteinä eikä sellaista ole tarkoituskaan tehdä.

Räyh

Jäsen
@Maltec Jos kerta tiedät kuka olen ja olet asiasta täysin varma, niin tervetuloa vaan omalla nimellä myös laittamaan mulle viestiä. Oletan, että sultakin joku some löytyy? Tai en tiiä, tule vaikka hallilla moikkaamaan.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
@Maltec Jos kerta tiedät kuka olen ja olet asiasta täysin varma, niin tervetuloa vaan omalla nimellä myös laittamaan mulle viestiä. Oletan, että sultakin joku some löytyy? Tai en tiiä, tule vaikka hallilla moikkaamaan.
Se ei voi kun on arvatenkin marssinut pihalle kesken ottelun ja kiroaa miksei kukaan seurannut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy