Triplaexpresso
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
No nyt löytyikin juu.Tästä ketjusta löytyy. Milloinkas se risteily nyt olikaan?
Oli ilmeisesti antanut ylimielisiä kommentteja faniristelyllä.
No nyt löytyikin juu.Tästä ketjusta löytyy. Milloinkas se risteily nyt olikaan?
Oli ilmeisesti antanut ylimielisiä kommentteja faniristelyllä.
Kyllä on ollut hienoa kehitystä heidänkin kannattajatoiminnassaan, vaikka naapuri Ilvekseen nähden ovatkin takamatkalla. Siitä ei kuitenkaan ole montaa vuotta aikaa, kun Tapparan organisoitu toiminta oli Hakametsässä apaattisesti istuskelevan kulmauksen varassa, joka sitten vaivoin jaksoi levittää joukkueen logolla varustetun överin maalin merkiksi.Kentällä kyllä, ja isosti. Katsomossa sinioranssit otti isomäen haltuun, oli A-katsomossa, ja seisomakatsomo ei oranssipäätyä voittanut ekaan 55minuuttiin, kylmää mutta faktaa. Tästä opimme ja äänekkämmin eteenpäin, porukkaa vaan lisää huutoihin!! Paljon ollaan eteenpäin menty muutamassa vuodessa!
Itse olen taas sitä mieltä, että upea seuramme ansaitsee kannatuksen kaikissa olosuhteissa. Vaikka joukkue joskus kentällä kyykkäisikin, niin kannattajatoiminta voi olla laadukasta tilanteesta riippumatta.Mutta itse sitä mieltä, että fanitus ansaitaan ;)
Näinhän se on, että tuollainen massa on aika kinkkinen muutaman olusen edulla. Toisaalta siksi tässä liputetaan kehityksen puolesta, jotta tuota kontrastia saataisiin madallettua. Jonain päivänä kotiyleisö pystyisi lyömään täysillä hanttiin jopa ihan tasapäisesti läpi ottelun.Se on aivan sama minkä liigaseuran fanit on liikkeellä ja minne menevät, niin tuo määrä vierasfaneja ottaa hallin kuin hallin "haltuun".
Taitaa valitettavasti olla tuollainen kaksi bussia se väkimäärä, mitä yleensä saisi perus vierasreissulle lähtemään porukkaa Porista. Joku Rauman reissu on melkeenpä asia erikseen, sinne saa sen kolmekin.Karhunkämmenellä pian toinen bussi täynnä Tampereelle. Toivottavasti Pataljoonakin saa kasaan vähintään sen yhden, niin olisi jo hyvin porukkaa.
Ei kehdannut vaan sanoa omia läpsytinfanejaan"Missä Liiga-hallissa on ärsyttävimmät fanit"
Tuomas Kiiskinen: "Pori"
Ollaan onnistuttu jossain.
3 bussillista.Kuinka monta vierasfania teillä on suunnilleen Tampereella tänään? TV:stä katsottuna ihan hieno määrä näyttää olevan!
Lonkalta heitettynä seisomassa varmaan 200~Kuinka monta vierasfania teillä on suunnilleen Tampereella tänään? TV:stä katsottuna ihan hieno määrä näyttää olevan!
Minkälaiset tarkemmin?Pataljoona sai suuret kehut ilveksen jälkipeleissä!
Hyvää meteliä koko pelin ja porissa fanikulttuuri kohdillaan. Jotai tollasta tarkkaan en muista.Minkälaiset tarkemmin?
Valitettavasti jää itseltä väliin huomenna, mutta jos sinne joku täältä eksyy tai järkkääjät lukee palstaa, niin kysymyksen livautan vaivihkaa täältä: Onko Pataljoona ja Karhunkämmen neuvotelleet tai miettineet yhteistä megamatkaa ensi kaudelle?Toivottavasti väki löytää taas huomenna Pataljoonan palaveriin. Hyvä meininki ollut taas katsomossa ja siihen on mahdollisuus vaikuttaa mielipiteillään siellä.
Tämä on kyllä erittäin hyvä, että asioita halutaan kehittää ja Pataljoona haluaa keskittää eforttinsa katsomotoimintaan. Itsellänikään ei valitettavasti tähän ole mahdollista osallistua, mutta toivottavasti asiasta kiinnostuneita löytäisi paikalle, eikä viikonlopun back-to-back olisi vienyt porukalta liikaa mehuja.Toivottavasti väki löytää taas huomenna Pataljoonan palaveriin. Hyvä meininki ollut taas katsomossa ja siihen on mahdollisuus vaikuttaa mielipiteillään siellä.
Tää nyt on semmoinen asia mille ei mun mielestä ole mitään tarvetta. Kotikatsomosta on helppo huudella, mutta ainakin tähän asti jokainen megafonia heilutellut on ollut sellainen ettei edes tartte mitään pallia.TV-kuvien perusteella katsomossa ei myöskään näyttäisi olevan käytössä capo-pallia, vaikka alkukaudesta sen tuomisesta katsomoon ilmoitettiin. Onko tästä mahdollisesti peräännytty? Aikataulullisesti ainakin luulisi, että sellainen olisi tässä vaiheessa kautta katsomoon saatu, jos sellaista haluttaisiin.
Tää nyt on semmoinen asia mille ei mun mielestä ole mitään tarvetta. Kotikatsomosta on helppo huudella, mutta ainakin tähän asti jokainen megafonia heilutellut on ollut sellainen ettei edes tartte mitään pallia.
Onkohan tämä kenellekään paikan päällä käyvälle ongelma? Ennemmin taitaa ongelma olla sen vievä tila ja näkyvyys.
Minkäs kokonen tuo ryhmä on jota pääsääntöisesti johdetaan? Oon toki itsekin aika liki seurannut pari kertaa tällä kaudella, muttei ihan selkeätä käsitystä. Tuntus ettei tuolla tontilla mitään pallia kaivata - paitsi sitten jos se jollain lailla toisi lisäarvoa ja aktivoisi kauempaakin. Mene ja tiedä.