Upea urheilutapahtuma taas kaikkinensa. Ei voi muuta sanoa.
Kentällä kyllä, ja isosti. Katsomossa sinioranssit otti isomäen haltuun, oli A-katsomossa, ja seisomakatsomo ei oranssipäätyä voittanut ekaan 55minuuttiin, kylmää mutta faktaa. Tästä opimme ja äänekkämmin eteenpäin, porukkaa vaan lisää huutoihin!! Paljon ollaan eteenpäin menty muutamassa vuodessa!
Kyllä on ollut hienoa kehitystä heidänkin kannattajatoiminnassaan, vaikka naapuri Ilvekseen nähden ovatkin takamatkalla. Siitä ei kuitenkaan ole montaa vuotta aikaa, kun Tapparan organisoitu toiminta oli Hakametsässä apaattisesti istuskelevan kulmauksen varassa, joka sitten vaivoin jaksoi levittää joukkueen logolla varustetun överin maalin merkiksi.
Oli mahtavan näköistä pelin alussa, kun katseli millä meiningillä heidän capot löivät liekkiä toimintaan. Näkyi kyllä hyvin, että millainen latinki oli tuossa reissussa. Hienoa myös, että aktiivista lippujen käyttöä harjoitettiin läpi ottelun, vaikkei se heidän kotiotteluissaan ole oikein mahdollista. Paljon pliisumpaa ilmettä nyt kuitenkin kuin heidän naapurillaan on muutenkin ja oli Porinkin vastaavalla keikalla.
Mutta itse sitä mieltä, että fanitus ansaitaan ;)
Itse olen taas sitä mieltä, että upea seuramme ansaitsee kannatuksen kaikissa olosuhteissa. Vaikka joukkue joskus kentällä kyykkäisikin, niin kannattajatoiminta voi olla laadukasta tilanteesta riippumatta.
Se on aivan sama minkä liigaseuran fanit on liikkeellä ja minne menevät, niin tuo määrä vierasfaneja ottaa hallin kuin hallin "haltuun".
Näinhän se on, että tuollainen massa on aika kinkkinen muutaman olusen edulla. Toisaalta siksi tässä liputetaan kehityksen puolesta, jotta tuota kontrastia saataisiin madallettua. Jonain päivänä kotiyleisö pystyisi lyömään täysillä hanttiin jopa ihan tasapäisesti läpi ottelun.