Fabrangus78
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Joku Tapparan omalla mensafoorumilla taisi mainita että varmasti huudetaan seulaa KUN tehdään maali ;)
Sä et tunnu tietävän muuta kuin sen, että kaikki mitä tehdään on paskaa ja itse seisot paskatunkion päällä kuninkaanaHallim pohjoispää tuskin oli edes tietoinen Ässien faniporukasta ennen päätössummeria.
Tottakai niistä ääntä lähti, telkkarin läpi sen myöskin kuuli. Hyvin lähti ässäfaneista ääntä myös.Vedättekö te noin niin kuin ihan pokalla naamalla täällä että oransseista ei lähtenyt ääntä?
Hallim pohjoispää tuskin oli edes tietoinen Ässien faniporukasta ennen päätössummeria.
Vieressä kuunneltuna se huuto kyllä jatkui koko ottelun, myös 5-0 maalin jälkeen. Ensimmäisen kympin kehaisu on melkoista vähättelyä.Tottakai niistä ääntä lähti, telkkarin läpi sen myöskin kuuli. Hyvin lähti ässäfaneista ääntä myös.
Se nyt on sanomattakin selvää, jos lyöt vaikka tuhat kuopiolaista johonkin vierasmatkalle yhteen läjään ja heille opetetaan yksi chäntti, varmasti lähtee todella kovaa ääntä.
Vierasmatkalaiset yleensä pitääkin kovaa mökää, jos on tuollainen posse.
Juu en siitä tiedä mitään. Siellä ne hyppi kunnioitettavasti Lipin maalin aikaankin.Vieressä kuunneltuna se huuto kyllä jatkui koko ottelun, myös 5-0 maalin jälkeen. Ensimmäisen kympin kehaisu on melkoista vähättelyä.
Kysymys kuuluu ajoitko tänään itse oikeinkannatusta kun siitä aina uliset? Aina sama nimimerkki kitisemässä tässä osiossa ihan kaikesta.Vedättekö te noin niin kuin ihan pokalla naamalla täällä että oransseista ei lähtenyt ääntä?
Hallim pohjoispää tuskin oli edes tietoinen Ässien faniporukasta ennen päätössummeria.
En viitsinyt osallistua, aika hölmöltä tuntuisi huutaa vierasfaneille 'te voitte lähtee" kun ei ne voi lähteä.Kysymys kuuluu ajoitko tänään itse oikeinkannatusta kun siitä aina uliset? Aina sama nimimerkki kitisemässä tässä osiossa ihan kaikesta.
Ei, puhuin nyt sinun ajamasta oikeinkannatuksesta.En viitsinyt osallistua, aika hölmöltä tuntuisi huutaa vierasfaneille 'te voitte lähtee" kun ei ne voi lähteä.
Sen verran hyvä biisi se
laalaalaalaa
laalaalaalaa
laalaalaalaa
laalaalaalaa
että sitä kuultiin ihan molemmilta kuoroilta. Pieni, edes pieni ripaus omaperäisyyttä vois helpottaa rekryä.
Juu, toi on kyllä idiootti huuto kotihallissa. Noh, toivottavasti saadaan huutaa vielä vieraissa tuota.En viitsinyt osallistua, aika hölmöltä tuntuisi huutaa vierasfaneille 'te voitte lähtee" kun ei ne voi lähteä.
Peli oli laadukas, Ässät oli loistava, halli oli täys, tunnelma oli mainio ja taululla 5-0.
Tappara-kannattajat vei kuitenkin laalaalaalaa-kamppailun. Rehellisyyden nimissä, eihän tästä voitosta voi oikein vilpittömästi nauttia ja riemuita kun sielua kaihertaa niin.
Kyllä taas saa huomata, että muualta satelee kehuja että hyvin laitoitte kampoihin. Sitten pari aasia täällä näsäviisastelemassa tuttuun tapaan.
Miten se meni tällä kertaa? Nauroitteko Metsolan kanssa lähellekään yhtä makeasti, kuin mitä minä nauroin katsoessani Juhan räpistelyä? ;)Metsola oli oppinut kymmenessä vuodessa sen verran että nauroi aina kun mainsatauolla seulaa huudettiin.
Nyt en huomannut katsoa, mutta aika lailla vakavammalta ukko vaikutti. Olisiko luovuttanut lopullisesti Porissa kun tänäänkin auttoi taas Ässät voittoon.Miten se meni tällä kertaa? Nauroitteko Metsolan kanssa lähellekään yhtä makeasti, kuin mitä minä nauroin katsoessani Juhan räpistelyä? ;)
Jotenkin vaikuttaa siltä, että Isomäellä on tietty vaikutus Metsolan työskentelyyn. Vaikka ilmeisesti oletkin eri mieltä asiasta :)
Kentällä kyllä, ja isosti. Katsomossa sinioranssit otti isomäen haltuun, oli A-katsomossa, ja seisomakatsomo ei oranssipäätyä voittanut ekaan 55minuuttiin, kylmää mutta faktaa. Tästä opimme ja äänekkämmin eteenpäin, porukkaa vaan lisää huutoihin!! Paljon ollaan eteenpäin menty muutamassa vuodessa!Sinioranssit jäi täysin jalkoihin.
Kentällä kyllä, ja isosti. Katsomossa sinioranssit otti isomäen haltuun, oli A-katsomossa, ja seisomakatsomo ei oranssipäätyä voittanut ekaan 55minuuttiin, kylmää mutta faktaa. Tästä opimme ja äänekkämmin eteenpäin, porukkaa vaan lisää huutoihin!! Paljon ollaan eteenpäin menty muutamassa vuodessa!
Mutta itse sitä mieltä, että fanitus ansaitaan ;)
Olen täysin samaa mieltä.Nämä haltuunottamiset on vähän niin ja näin.
Se on aivan sama minkä liigaseuran fanit on liikkeellä ja minne menevät, niin tuo määrä vierasfaneja ottaa hallin kuin hallin "haltuun".
Porissa on nyt sikäli menty hyvin, että nämä megamatkat ovat kaikki päättyneet kotijoukkueen voittoon. Halli oli edelleen Ässien.
Kertokaas joku mikä tämä kommunikointivirhe tms. on mistä muutama maininta ollut täällä Ässien puolella, tai miltä sivulta ehkä löytyy lisätietoa tästä?Täytyy muuten mainita vielä Arttu Kärki ja tuuletukset. Kaikki varmasti tietävät mitä tarkoitan?
Voisiko olla niin, että Kärki näytti siinä kannattajille sen, mille joukkueelle siellä sydän sykkii ja olisiko se ollut jopa pieni pahoittelu kannattajille ristelyllä tapahtuneesta kommunikointivirheestä?
Mitäs mieltä täällä ollaan? Onko homma tällä kuitattu? :)
Tästä ketjusta löytyy. Milloinkas se risteily nyt olikaan?Kertokaas joku mikä tämä kommunikointivirhe tms. on mistä muutama maininta ollut täällä Ässien puolella, tai miltä sivulta ehkä löytyy lisätietoa tästä?