Mainos

Ässien kannattajatoiminta ja -matkat kaudella 2024–2025

• 69 292
  • 711

Fandul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Patarouva: Onko siis joku tässä kannattajaketjussa sanonut, ettei siihen olisi saanut reagoida. Koitin kahlata noita viestejä läpi, eikä ainakaan itselle iskenyt mitään sellaista silmään.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Patarouva: Onko siis joku tässä kannattajaketjussa sanonut, ettei siihen olisi saanut reagoida. Koitin kahlata noita viestejä läpi, eikä ainakaan itselle iskenyt mitään sellaista silmään.
Tuolla live-seurannassa ja sekin jo ärsytti.

Ei kai kukaan julkeaisi vaatia kannattajaketjussa mitään noin älytöntä. Kannattajien pitää reagoida peliin ja huutaa tunteitaan julki. Helppoa esim. kotona on tilanteita uusintojen kanssa punnita (mä kyllä voin kiljua vieraspeliä katsoessani myös kotona). Hallilla huudetaan ja tarvittaessa protestoidaan ja hiillostetaan vastustajaa ja tuomareita.

Lautala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mielenkiintoista keskustelua täällä. Jotkut asiat ovat ylisukupolvisia, osa Isomäen historiaa. Nuijaa ja seulaa huudettiin jo 80-luvulla. Tuomarit on vihelletty sisään aina. Joitakin tämä ärsyttää, joillekin se tuottaa myötähäpeää ja joillekin se on opittu tapa. Seisomakatsomon reagoinneilla pelin aikana on todistetusti vaikutusta vastustajaan. Parhaimmillaan se on käsittämättömän tiivistä yhteisöllisyyttä ja vastustajan valmentajaan, maalivahtiin, yksittäiseen pelaajaan, tai tuomariin kohdistuvaa armotonta painetta. Monta sulamista on tullut todistettua. Joskus se on äänekästä epämääräistä möykkää, jolla varmasti on vaikutusta vastustajaan. Näin ovat asiaa kuvanneet entiset pelaajat. Seisomakatsomo on paikka, jossa saa tyhjennettyä myös oman pään. Työpaikalla ei voi huutaa ketään vitun pelleksi. Tietyissä tilanteissa tuota tulee spontaanisti huudettua seisomakatsomossa. Raja menee siinä, että ketään en huuda vitun homoksi. Isomäen katsomokulttuuri ja tunnelma ovat ainutlaatuista. Me emme tarvitse läpyttimiä. Rakkaus Ässiä kohtaan välittyy suoraan keuhkoista, äänihuulista ja sydämestä.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
@Naurava Sika: Tilanteeseen reagointia tulee varmasti aina olemaan ja hyvä niin. Tunnetta pitää kyllä olla mukana. Mielestäni ne eivät kuitenkaan poissulje toisiaan aktiivisen kannattamisen kanssa, kuten tuo @Brousseau:n videopätkäkin todistaa.

"Seula!"- ja "Nuija!" -huudot jakavat varmasti mielipiteitä ja jokaisella saa tietysti olla oma mielipide asiaan. En kuitenkaan ymmärtänyt täysin tuota Palolaan kohdistunutta taklausta. Sanoiko joku jossain, ettei katsomossa olisi saanut siihen reagoida?
Tulee varmasti ja tunnettakin tulee olemaan mukana. Näin on aina ollut ja aina (ainakin toivottavasti) oleva. Eivätkä ne sulje toisiaan pois, kuten ei kukaan ole väittänytkään.

Palolan taklauksesta oltiin jonkun mielestä sitä mieltä, ettei sille olisi pitänyt protestoida. Olen siitä asiasta eri mieltä. Katsomon tulee yritää vaikuttaa tuomareihin jatkossakin, kuten se on tehnyt aina. Vaikka se sitten aiheuttaisikin sinussa "myötähäpeää".

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mielestäni vastustajan hiillostaminen lähes kaikin keinoin kuuluu Isomäkeen nyt ja aina. Seisomakatsomo on paikka, jossa saa ja jopa pitää olla vähän "nolo".

Voin olla toki väärässä, mutta muutamista kirjoituksista päätellen musta tuntuu, että Pataljoona yrittää tehdä toiminnastaan vähän liiankin salonkikelpoista ja siistiä. Tietynlainen "karheus" voisi tuoda toimintaan uskottavuutta ja houkutella lisää väkeä remmiin.

Tottakai omien kannustaminen on se ensisijainen juttu, mutta vastustajan/tuomarien psyykkausta ei pidä mielestäni unohtaa. Lisäksi hommasta ei liiankaan käsikirjoitettua kannata tehdä, vaan tunnetta mukaan.

Fandul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Palolan taklauksesta oltiin jonkun mielestä sitä mieltä, ettei sille olisi pitänyt protestoida. Olen siitä asiasta eri mieltä. Katsomon tulee yritää vaikuttaa tuomareihin jatkossakin, kuten se on tehnyt aina. Vaikka se sitten aiheuttaisikin sinussa "myötähäpeää".
Jos joku on tässä ketjussa tuonut sen näkemyksensä esiin, ettei Palolan taklausta olisi pitänyt protestoida, niin voit varmaan tägätä sen tyypin ja tekstin? Mielestäni taisit itse ottaa asian ensimmäisen kerran esille. Ennen sitä kukaan ei ollut maininnut sanallakaan Palolan taklauksesta tai siitä, ettei erilaisiin kentän tapahtumiin voisi reagoida.

Jos taas puhut toisissa ketjuissa käydyistä keskusteluista, niin toivoisin, että täällä kirjoittajat olisivat sen verran fiksuja, että pitäisi asiat omissa ketjuissaan eikä lähtisi käsittelemään niitä muualla. Helpottaa keskustelua melko olennaisesti.

Vaikka täällä nyt nimimerkkien takaa kirjoitellaankin, niin toivoisin silti hieman kunnioitusta muita kirjoittajia kohtaan, eikä alettaisi asettamaan sellaisia sanoja toisen suuhun, joita ei ole edes sanottu. Enhän oikeasti sanonut, että tuomareihin vaikuttaminen aiheuttaa minussa myötähäpeää? Vai sanoinko?

Viimeksi muokattu:

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos joku on tässä ketjussa tuonut sen näkemyksensä esiin, ettei Palolan taklausta olisi pitänyt protestoida, niin voit varmaan tägätä sen tyypin ja tekstin? Mielestäni taisit itse ottaa asian ensimmäisen kerran esille. Ennen sitä kukaan ei ollut maininnut sanallakaan Palolan taklauksesta tai siitä, ettei erilaisiin kentän tapahtumiin voisi reagoida.

Jos taas puhut toisissa ketjuissa käydyistä keskusteluista, niin toivoisin, että täällä kirjoittajat olisivat sen verran fiksuja, että pitäisi asiat omissa ketjuissaan eikä lähtisi käsittelemään niitä muualla. Helpottaa keskustelua melko olennaisesti.

Vaikka täällä nyt nimimerkkien takaa kirjoitellaankin, niin toivoisin silti hieman kunnioitusta muita kirjoittajia kohtaan, eikä alettaisi asettamaan sellaisia sanoja toisen suuhun, joita ei ole edes sanottu. Enhän oikeasti sanonut, että tuomareihin vaikuttaminen aiheuttaa minussa myötähäpeää? Vai sanoinko?
Huomaan että triggeröidyit siitä, kun minä näin julkeasti kehtaan vastustaa näkemystäsi tuomareille ja vastustajan maalivahdille huutelusta, pitäen mielipidettäsi jopa hieman hölmönä.

Nyt sinulla on pakkomielteenä päästä "kostamaan" tämä julkea ulostuloni minulle edes jollain tavalla ja koitat epätoivoisesti tarttua edes johonkin asiaan, josta pääsisit kuittaamaan kuvittelemasi kalavelat minulle. Tuo on mielestäni vähän lapsellista. Varsinkin, kun näyttää siltä, että sotkeudut omiin jalkoihisi yrittäessäsi olla nokkela.

Viesti johon viittasin löytyy tästä ketjusta. Autan vielä sen verran, että se löytyy niinkin läheltä, kuin edelliseltä sivulta. Katsotaan oletko niin nokkela, että löydät sen näillä vihjeillä, vai haluatko heittäytyä avuttomaksi, kuten trendikästä on ;) Arvaan jo etukäteen, ettet millään löydä sitä sieltä :)

Lisään vielä sen verran, että käsittääkseni tässäkin ketjussa voidaan sivuta muissa ketjuissa mainittuja asioita, jos ne koskevat tämän ketjun asiaa. Sinä selvästi haluaisit olla jokin auktoriteetti ja palstapoliisi, mutta ikävä kyllä et ole sellainen. Joten älä suotta ala määrittelemään pelisääntöjä muille kirjoittajille.

Viimeisenä, tuskin vähäisimpänä, voisi ottaa esille, ei-toivotut huudot. Ymmärrän, että tunne valtaa mieltä katsomossa, mutta kyllähän nuo "Seula!", "Nuija!" ja "V*ttu mikä pelle!" -huudot enemmän herättää myötähäpeää, kuin vie kannattajatoimintaa eteenpäin.
Vaikka täällä nyt nimimerkkien takaa kirjoitellaankin, toivoisin silti sen verran kunnioitusta muita kirjoittajia kohtaan, ettei nyt sentään alettaisi väittämään ettei asiaa olla sanottu, jos kerran kuitenkin ollaan sanottu. Voit ihan vapaasti koittaa kääntää mustan valkoiseksi niin halutessasi, mutta kyllähän tuossa lukee ihan sinun kirjoittamanasi, että seulaksi ja nuijaksi nimittelyt herättävät sinussa myötähäpeää.

Haen kupposen kahvia ja jään innolla odottelemaan selityksiäsi :)

Fandul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huomaan että triggeröidyit siitä, kun minä näin julkeasti kehtaan vastustaa näkemystäsi tuomareille ja vastustajan maalivahdille huutelusta, pitäen mielipidettäsi jopa hieman hölmönä.

Nyt sinulla on pakkomielteenä päästä "kostamaan" tämä julkea ulostuloni minulle edes jollain tavalla ja koitat epätoivoisesti tarttua edes johonkin asiaan, josta pääsisit kuittaamaan kuvittelemasi kalavelat minulle. Tuo on mielestäni vähän lapsellista. Varsinkin, kun näyttää siltä, että sotkeudut omiin jalkoihisi yrittäessäsi olla nokkela.
Tartun tähän sen verran, että minun näkemyksiäni saa kyllä avoimesti kritisoida enkä ota siitä nokkiini lainkaan. Harvoin mitään hyvää tapahtuu, jos kaikki on aina samaa mieltä asioista.

Lisään vielä sen verran, että käsittääkseni tässäkin ketjussa voidaan sivuta muissa ketjuissa mainittuja asioita, jos ne koskevat tämän ketjun asiaa. Sinä selvästi haluaisit olla jokin auktoriteetti ja palstapoliisi, mutta ikävä kyllä et ole sellainen. Joten älä suotta ala määrittelemään pelisääntöjä muille kirjoittajille.
Olet muuten tässä asiassa täysin oikeassa, että muissa ketjuissa käytyjä asioita voidaan sivuta myös tässä ketjussa. Toivoisin ehkä silti, että niihin tehtäisiin jokin viittaus, jos toiselta ketjulta tuodaan asiaa mukaan. Ainakin itsellä on muuten todella hankala pysyä keskustelun seuraamisessa mukana, kun en seuraa täällä läheskään kaikkia lankoja.

Viimeisenä, tuskin vähäisimpänä, voisi ottaa esille, ei-toivotut huudot. Ymmärrän, että tunne valtaa mieltä katsomossa, mutta kyllähän nuo "Seula!", "Nuija!" ja "V*ttu mikä pelle!" -huudot enemmän herättää myötähäpeää, kuin vie kannattajatoimintaa eteenpäin. Toki joku porukan ulkopuolinenkin voi yrittää näitä aloittaa, mutta silloin nousee esiin capon toiminta; antaako porukan lähteä siihen mukaan, vai olisiko jotain fiksumpaa huudettavaa porukalle.
Vaikka täällä nyt nimimerkkien takaa kirjoitellaankin, toivoisin silti sen verran kunnioitusta muita kirjoittajia kohtaan, ettei nyt sentään alettaisi väittämään ettei asiaa olla sanottu, jos kerran kuitenkin ollaan sanottu. Voit ihan vapaasti koittaa kääntää mustan valkoiseksi niin halutessasi, mutta kyllähän tuossa lukee ihan sinun kirjoittamanasi, että seulaksi ja nuijaksi nimittelyt herättävät sinussa myötähäpeää.
Pitää myös paikkaansa, että "Seula!"-, "Nuija!"- ja "V*ttu mikä pelle!" -huudot herättävät minussa myötähäpeää ja se on tosiaan oma mielipiteeni. Missään en ole kuitenkaan tuonut esille, etteikö Palolan taklaukseen olisi voinut reagoida.

Tein havaintoni runkosarjan ensimmäisen kolmanneksen perusteella. En ole missään vaiheessa ottanut kantaa mihinkään yksittäiseen tilanteeseen. Enkä missään vaiheessa ole sanonut, etteikö tilanteisiin voisi reagoida. Kritiikkini kohdistuu yksittäisiä huutoja kohtaan ja kun Pataljoona pyrkii organisoidusti toteuttamaan kannattamistaan, niin toivoisin, että he miettisivät enemmän näitä, mitä huudetaan.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
@Fandul mielestäni jos on kiinnostunut kannattamisesta ja spontaanista otteluihin reagoimisesta Ässien liveseuranta-ketjua kannattaa välillä kurkata, jos ei pysty pelin aikana niin pelin jälkeen. Siellä tunteet ailahtelevat mukavasti laidasta laitaan.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pitää myös paikkaansa, että "Seula!"-, "Nuija!"- ja "V*ttu mikä pelle!" -huudot herättävät minussa myötähäpeää ja se on tosiaan oma mielipiteeni. Missään en ole kuitenkaan tuonut esille, etteikö Palolan taklaukseen olisi voinut reagoida.
Noniin, eli tuomarin ja vastustajan maalivahdin painostus tuottaa sinulle myötähäpeää. Se on selvä, toisin kuin edellisessä viestissäsi väitit. Hyvä.

Missään en ole kuitenkaan väittänyt sinun tuoneen esiin, etteikö Palolan taklaukseen olisi voinut reagoida.

Joko muuten löysit sen viestin edelliseltä sivulta? ;)

Fandul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Noniin, eli tuomarin ja vastustajan maalivahdin painostus tuottaa sinulle myötähäpeää. Se on selvä, toisin kuin edellisessä viestissäsi väitit. Hyvä.
Olenko oikeasti sanonut, että tuomarin, vastustajan tai vastustajan maalivahdin painostus herättää minussa myötähäpeää? Edelleen kritisoin yksittäisiä sanoja ja huutoja, mitä käytetään, en painostusta.

Itse en usko, että Porissakaan kukaan aktiivista kannattamista ajavista olisi sitä mieltä, etteikö siihen voisi kuulua vastustajan mollaamista tai alaspainamista. Kyse on enemmänkin siitä, mitä huudetaan ja millaisin huudoin vastustajaan pyritään vaikuttamaan. Mielestäni esimerkiksi RB:n "Ne on paniikissa!" -huuto on nerokas ja herättää varmasti tunteita myös vastustajajoukkueen faneissa.

Luulen, että täällä haetaan kaikuja mestaruuskevään ratkaisevasta finaalipelistä, jossa seisomakatsomo aloitti psyykkaamisen jo lämmittelyssä. Itse en kyseenalaista lainkaan, etteikö sillä mölyämisellä olisi ollut jonkinlaista vaikutusta vastustajaan. Uskoisin kuitenkin, että nykyään pelaajat ja etenkin maalivahdit ovat sen verran kovan luokan ammattilaisia, että "Seula!" -huudot eivät paljoa tekemiseen vaikuta. Pelaajien henkinen valmennuskin mennyt varmasti melko ison askeleen eteenpäin 10 vuodessa.
Olisiko tämä mahdollisesti se viesti, johon viittaat? Uskon edelleen, että nykyajan maalivahtien henkinen kapasiteetti ei horju enää "Seula!" -huudoista.

Ajattelen kuitenkin, että pelaajiin, vastustajan maalivahtiin ja tuomareihin voidaan yrittää vaikuttaa erilaisin huudoin. Useimmiten tosiaan se painostus tuntuu auttavan tuomareiden kohdalla. Epäselvissä tilanteissa se puntari voi kääntyä siihen, että käsi nouseekin ylös.

Mielestäni olen kuitenkin pyrkinyt olemaan johdonmukainen siinä, että olen kritisoinut vain sitä, mitä huudetaan, en sitä kenelle ja milloin.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olenko oikeasti sanonut, että tuomarin, vastustajan tai vastustajan maalivahdin painostus herättää minussa myötähäpeää? Edelleen kritisoin yksittäisiä sanoja ja huutoja, mitä käytetään, en painostusta.
Poliitikon ainesta sinussa ainakin on. Juuri tällaista selittelyä osasin odottaakin :)

Olisiko tämä mahdollisesti se viesti, johon viittaat? Uskon edelleen, että nykyajan maalivahtien henkinen kapasiteetti ei horju enää "Seula!" -huudoista.
Viikko sitten perjantaina Isomäessä pelasi maalivahti, jonka henkinen kapasiteetti todistetusti horjui Isomäen katsomon paineesta. Ja minun on vaikea uskoa hänen olevan ainoa laatuaan. Varsinkin kun olen tässä vuosien ja vuosikymmenten aikana todistanut useampaakin Seisomakatsomon tuottamaa kilahtamista.

Itse saat toki uskoa ihan mihin haluat ja häpeillä niin paljon kuin huvittaa, kukaan ei sinua estä.

Fandul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Poliitikon ainesta sinussa ainakin on. Juuri tällaista selittelyä osasin odottaakin :)
Et ilmeisesti halunnut vastata kysymykseeni? Ymmärrän toki hyvin, että olet voinut tehdä viesteistäni omia johtopäätöksiä, mutta sille asialle en valitettavasti voi mitään.

Viikko sitten perjantaina Isomäessä pelasi maalivahti, jonka henkinen kapasiteetti todistetusti horjui Isomäen katsomon paineesta. Ja minun on vaikea uskoa hänen olevan ainoa laatuaan. Varsinkin kun olen tässä vuosien ja vuosikymmenten aikana todistanut useampaakin Seisomakatsomon tuottamaa kilahtamista.

Itse saat toki uskoa ihan mihin haluat ja häpeillä niin paljon kuin huvittaa, kukaan ei sinua estä.
Itse suhtaudun hieman kriittisemmin siihen, että "Seula!" -huudot itsessään olisivat horjuttaneet Metsolan kanttia viikon takaisessa pelissä. Voin toki olla väärässäkin. Olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä siitä, että vastustajaan ja tuomareihin voidaan hyvin pyrkiä vaikuttamaan katsomosta käsin. @Patapakka :n ja @Brousseau :n tavoin perustaisin kannattamisen silti ennen kaikkea omien tukemiseen.

Viimeksi muokattu:

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Edelleen kritisoin yksittäisiä sanoja ja huutoja, mitä käytetään, en painostusta.

Nuo "seula", "nuija" ym huudot ovat niin juurtuneet, että kyllä niitä käytetään tilanteen tullen, kun tunteella eletään katsomossakin. Pitäisi ehkä keksiä jotain muuta huudettavaa, mikäli nämä ikivihreät alkaa kyrsimään.

Uskon edelleen, että nykyajan maalivahtien henkinen kapasiteetti ei horju enää "Seula!" -huudoista.

Ei se pointti varmaan ole siinä mitä huudetaan, vaan miten huudetaan. Jos n. 2000 seisomakatsomolaista huutaa vaikka sitten sitä "seulaa", niin maalivahti ei ensinnäkään voi olla kuulematta sitä ja toisekseen huomaa helposti olevansa huomion keskipisteenä, jolloin paine päässä kasvaa. Pääsääntöisesti varmaan maalivahdit tuon kestää ja voivat jopa saada siitä ekstralatausta. Toisilla taas voi keskittyminen herpaantua, joka johtaa virheisiin.

Tämäkin asia, kuten kaikki muutkin jakavat tietenkin mielipiteitä ja se on sallittua. En minäkään noita edellämainittuja huutoja mitenkään nerokkaina pidä, mutta tuovat meteliä halliin ja toimivat ihan hyvin ainakin niin kauan, kunnes joku keksii parempia.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Et ilmeisesti halunnut vastata kysymykseeni? Ymmärrän toki hyvin, että olet voinut tehdä viesteistäni omia johtopäätöksiä, mutta sille asialle en valitettavasti voi mitään.
Sinä et taida lukea näitä viestejä kunnolla, kun jo säntäät vastaamaan niihin? Etkö siis itse muista mitä olet kirjoittanut? Olen kyllä linkannut kirjoittamasi viestin jo aiemmin, haluatko siis minun tekevän niin jostain syystä uudelleen?

Itse suhtaudun hieman kriittisemmin siihen, että "Seula!" -huudot itsessään olisivat horjuttaneet Metsolan kanttia viikon takaisessa pelissä. Voin toki olla väärässäkin.
Niin, Metsola on elävä esimerkki siitä, miten aggressiivinen porilaiskatsomo voi saada pelaajalta pasmat täysin sekaisin. Sinä voit kiistää asian niin halutessasi, mutta jokainen joka oli minun laillani hallissa 24.4.2013 tietää mitä tarkoitan ja varmasti valtaosa heistä on kanssani samaa mieltä.

Mutta jatka toki tahallista väärinymmärtämistäsi jos haluat. Tuota kiemurtelua on kieltämättä hauska seurata :)

Fandul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sinä et taida lukea näitä viestejä kunnolla, kun jo säntäät vastaamaan niihin? Etkö siis itse muista mitä olet kirjoittanut? Olen kyllä linkannut kirjoittamasi viestin jo aiemmin, haluatko siis minun tekevän niin jostain syystä uudelleen?
Luulen, että tässä on käynyt jonkin sortin väärinkäsitystä ja ymmärrän toki, että sen viestini on voinut ymmärtää toisin. Myönnän edelleen, että nuo "Seula!"-, "Nuija!"- ja "V*ttu mikä pelle!" -huudot herättävät minussa myötähäpeää. En kuitenkaan ole sanonut tai tarkoittanut, että vastustajaan ja tuomareihin vaikuttaminen itsessään aiheuttaisi sitä. Kaino toiveeni vain olisi, että Pataljoonassa mietittäisiin näitä huutoja, mitä lähdetään huutamaan. Kuten toivoisin myös, että capot suunnittelisivat muutenkin kokonaisuutta, että mitä chänttejä vedettäisiin ja milloinkin, ettei samassa erässä tule vedettyä samoja chänttejä useampaan kertaan.

Itselläni näihin ei-toivottuihin huutoihin kuuluu nuo kolme huutoa. Tätä kannattajatoimintaketjua useampana vuotena seuranneena olen ymmärtänyt, että monella tuo "V*ttu mikä pelle!" -huuto alkaa närästää. Täällä on tullut myös paljon perusteluja esimerkiksi tuon "Seula!" -huudon puolesta. Hyvähän se on, että täällä on mielipiteitä ja niitä lähdetään haastamaan.

Niin, Metsola on elävä esimerkki siitä, miten aggressiivinen porilaiskatsomo voi saada pelaajalta pasmat täysin sekaisin. Sinä voit kiistää asian niin halutessasi, mutta jokainen joka oli minun laillani hallissa 24.4.2013 tietää mitä tarkoitan ja varmasti valtaosa heistä on kanssani samaa mieltä.
Tässä olen kanssasi myös samaa mieltä ja taisin tästä mestaruuskeväästä mainitakin jossain aiemmassa viestissäni. Pahoittelut myöskin, että nopealla lukemisella taisin ymmärtää väärin tuon aiemman viestisi Metsolasta. Ymmärsin, että reilun viikon takaisessa Tappara-matsissa Metsolan henkistä kapasiteettia oltaisiin onnistuttu horjuttamaan, mutta tarkoititkin varmaan juuri tuota mestaruuskevättä. Tuollaista painekattilaa ja tunnelmaltaan ainutlaatuista tapahtumaa ei ole taidettu Porissa sen koomin nähdä.

Viimeksi muokattu:

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Metsola oli oppinut kymmenessä vuodessa sen verran että nauroi aina kun mainsatauolla seulaa huudettiin.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Metsola oli oppinut kymmenessä vuodessa sen verran että nauroi aina kun mainsatauolla seulaa huudettiin.
Minua nauratti vielä makeammin, kun katsoin tulostaululle ottelun päätyttyä :)

67-Hgy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Liitteet

• Screenshot_20241115_083544_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20241115_083544_WhatsApp.jpg
    181,1 KB · kertaa luettu: 119
Onkohan tuo koko katsomo varattu vierasfaneille ja lipunmyynti jotain muuta kautta kun Ticketmasterilta? Näyttäs olevan loppuun varattu/ei myynnissä. 402:ssa on onneks tilaa.
Taitaa olla kokonaan varattu vierasfaneille. En itsekään muutama viikko takaperin onnistunut hankkimaan lippuja 401:een niin otin sitten 402:sta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy