Ässien kannattajatoiminta ja -matkat kaudella 2015–2016

  • 83 596
  • 534

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Kyllä siinä vaiheessa Pataljoonan porukka on tehnyt jotain oikein, kun useampi Ässien pelaaja on kehunut kannustusta matsin jälkeen. Hieno homma, siinä on hyvä pohja lähteä rakentamaan uutta kautta. Toivottavasti tällainen vieraspelissä tullut onnistuminen kantaa myös kotikentälle.
 

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meitä oli kolmekymmentä henkeä. Kymmenen huutoa ja laulua saatiin ajettua sisään. Mun mielestä meni kyllä tosi hyvin. Saman verran puna-armeijalaisia oli toisessa päässä ja meistä lähti enempi ääntä. Saatiin vedettyä ehjä setti koko pelin ajan. Taisimme yllättää pelaajat ja muut hallissa olijat aika hyvin. Aika monta kantoa saa silti repiä ja kiveä kääntää ennen kuin mitään vastaavaa saadaan kotikatsomoon. Mut niinku Neumanni sanoi yllättyneenä levyraadin jälkeen vuonna 84: "tästä voi ehkä tullakin jotain".

PS: ekassa erässä pääsi sitä tyhmää rantaruotsalais-kaksikielisyysskeidaa huudoissa ilmoille "vanhasta tottumuksesta", mutta me sovittiin heti porukalla että vittuilut loppuu ja kannustetaan aina omia jos jotaki meteliä pidetään.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
PS: ekassa erässä pääsi sitä tyhmää rantaruotsalais-kaksikielisyysskeidaa huudoissa ilmoille "vanhasta tottumuksesta", mutta me sovittiin heti porukalla että vittuilut loppuu ja kannustetaan aina omia jos jotaki meteliä pidetään.
Ehdottomasti hyvä ja oikea linjaus!
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika monta kantoa saa silti repiä ja kiveä kääntää ennen kuin mitään vastaavaa saadaan kotikatsomoon. Mut niinku Neumanni sanoi yllättyneenä levyraadin jälkeen vuonna 84: "tästä voi ehkä tullakin jotain".

Nii, en tiedä miksei onnistuisi jos kerran juuri nähtiin, että tuollaisella väkimäärällä onnistui jo vieraissa. Vai en tiedä viittaatko nyt siihen, että suhteessa huomattavasti suuremmalla väkimäärällä. Tuostakin porukasta puuttui vielä kuitenkin useita, jotka haluavat olla mukana kantamassa korttansa kekoon tällä saralla, eli ei muuta kuin jauhamaan systeemeitä eteenpäin ja "palloa" kasvamaan. Tärkeintä nyt kuitenkin, että tästä sissiretkestä muodostui onnistunut kokemus.
 

Ribals

Jäsen
Hienosti teillä meni kyllä Vaasassa, mitä noita videoita katsoin!

Raumalle olen tulossa itsekin ja tarkoituksena olisi tulla sinne Pataljoonan lähistölle parin kaverinkin kanssa. Toivottavasti saatte sinne kunnolla väkeä, tuolla 30 ihmisen porukallakin teiltä lähti hyvin ääntä.

Omaan silmään tämä teidän toimintanne näyttää parhaalta vuosiin.
 

Kumura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olin paikalla Vaasassa, ja oli ehdottomasti parasta kannustusta, mitä olen porilaisilta nähnyt. Sitä hiukan pelkäsin, jos Sport olisi päässyt parin maalin johtoon, olisiko homma hyytynyt. Itse arvostan todella paljon väsymätöntä kannustamista tilanteesta riippumatta. Pelkoni oli varmaan turha. :)
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hienosti teillä meni kyllä Vaasassa, mitä noita videoita katsoin!

Raumalle olen tulossa itsekin ja tarkoituksena olisi tulla sinne Pataljoonan lähistölle parin kaverinkin kanssa. Toivottavasti saatte sinne kunnolla väkeä, tuolla 30 ihmisen porukallakin teiltä lähti hyvin ääntä.

Omaan silmään tämä teidän toimintanne näyttää parhaalta vuosiin.
Raumalle tullaan ja toivottavasti meitä olisi enemmän kuin viime kauden avauksessa. Pidetään meteliä ja otetaan avauspelin pinnat meille.
 

Burns Red

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Los Angeles Kings, HIFK, ManC
Voisiko joku linkata tänne pätkää, että miten tuo kannattaminen näkyi ja kuului hallissa eilen? Itse en mitään materiaalia ole vielä nähnyt tai löytänyt.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voisiko joku linkata tänne pätkää, että miten tuo kannattaminen näkyi ja kuului hallissa eilen? Itse en mitään materiaalia ole vielä nähnyt tai löytänyt.

Pataljoonan FB-sivulla on videota. En pysty nyt paljoa linkittelee mut katsokaa sieltä. Siinä on pikku pätkä hyppypomppumölinää.
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Kauden avausreissu Raumalle alkaa olla buukattu täyteen. Kahdella bussilla lähdetään ja reilu kymmenkunta paikkaa enään jäljellä. Eli kannattaa varmaan ilmoittautua heti jos haluaa mahtua mukaan. Hinnat 17€/27€

Raumalla tulee olemaan reilusti yli 150 Ässien kannattajaa. Kun mietitään, mitä Pataljoona sai aikaan Vaasassa pari päivää sitten 30:lla hengellä, voitaisiin olettaa että taas laitetaan paremmaksi. Toivoisin että kaikki sinne lähtevät lähtisivät rohkeasti mukaan tähän hommaan. Paitaa ei tarvitse riisua eikä hyppiä (jos ei halua) mutta ääntä tarvitaan kipeästi. Vaasassa oli niin hienoa kannustusta, etten todeksi meinannut uskoa.

EDIT: Omilla kyydeillä tulevat: Ostakaa liput B6:sta.
 
Viimeksi muokattu:

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
@Mush olisi mukavaa kun ilmoittaisitte täällä samalla mihin katsomoon olette menossa, olisi omalla kyydillä saapuvien helpompi varata lippuja teidän lähelle. Ainakin edellisinä vuosina on aika usein tuota kyselty...
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Olisi mukavaa kun ilmoittaisitte täällä samalla mihin katsomoon olette menossa

B6:sta on Raumalla revitty penkit irti. Vaihtoehtoja ei sieltä päästä tarjota, joten pakko tyytyä siihen. Vähän sama asia, kuin Porissa laitettaisiin vieraskannattajat D1:seen. Mut nää on näitä.
 

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Otettiin (kolmas) bussi lisää Raumalle kun jengiä kiinnostaa pirusti. Ilmoittautuminen on auki. Mainokset yms tulee nettiin jossaki vaihees ku ehditään tehdä.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Loistavaa! Hemmetin hienoa pataljoona. Toivottavasti koko kauden positiivinen pöhinä pysyy yllä. Tästä on tulossa kyllä erikoinen ja mielenkiintoinen kausi.
 

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Loistavaa! Hemmetin hienoa pataljoona. Toivottavasti koko kauden positiivinen pöhinä pysyy yllä.

Vaasassa meni hienosti juu. Mut mä pidän hommaa onnistuneena vasta, kun muutama kotipeli on saatu vedettyä samalla lailla. Raumalle on tulossa viitisenkymmentä kannatukseen varmasti osallistuvaa nyt ainakin. Katsotaan sano lääkäri. Merkit on hyvät.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Paras vierasmatka, missä olen ollut mukana Ässien takana. Se kertonee kaiken oleellisen eilisestä. Nyt on selkeästi toiveita ilmassa, että alkaisi Porinkin takalukko aukeamaan, sen verran runsaasti oli uusia naamoja aktiivisesti mukana ja kannattaminen lähti parhaimillaan komealla volyymilla. Vielä vaaditaan hiomista erinäisissä asioissa, mutta alku oli komea ja tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. Kiitos Raumalla olleille!
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Verrattuna siihen, miltä tämä kannattaminen on näyttänyt Porissa viimeiset 5 vuotta sanoisin, että vedettiin aika järjettömän hyvin. Ehkä tästä vielä tulee jotain... Flagupuoli toimi olosuhteisiin nähden tyydyttävästi ja tietenkin oli hienoa nähdä sen viitisenkymmentä henkilöä, jotka olivat aidosti mukana toiminnassa koko matsin ajan.

PS: Ne yksittäisten kannattajien myötähäpeää aiheuttavat lakanat saa jatkossa jättää kotiin. Terveiset C1-katsomoon.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kerro nyt jotain esimerkkiä noista myötähäpeää aiheuttaneista lakanoista. Pari kolme kuvaa näin eikä niistä yksikään aiheuttanut enempää myötähäpeää kuin jotkut joikaamiset.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ei tuossa kyllä mun mielestä ollut mitään hävettävää. Sopiva kuitti toisten kampanjalle.

Sulla tuntuu olevan sama asenne kuin muillakin laulufriikeillä. Kyl kai parempi olis antaa kaikkien kukkien kukkia.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Joo, ei tuollaisiin yksittäisiin lakanoihin kannata energiaa kuluttaa. Niitä on nähty ns. aina ja niitä tullaan jatkossakin. Fokus kannattaa keskittää siihen, että itse hoitaa hommat hyvin, eikä keskity johonkin merkityksettömiin lillukanvarsiin. Vaasan ja Rauman reissut ovat menneet ilmeisesti hyvin, joten siltä pohjalta on hyvä rakentaa.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
PS: Ne yksittäisten kannattajien myötähäpeää aiheuttavat lakanat saa jatkossa jättää kotiin. Terveiset C1-katsomoon.

Se on aina valinta, keskittyäkö oman joukkueen kannattamiseen vai vastustajalle kuittailuun. Onhan noita väsyneitä "Rauman flikat" ym. lakanoita Turussa nähty.

Joka tapauksessa hyvältä näytti Ässien faniporukka tv:nkin välityksellä ja muutenkin tunnelma hallista välittyi kotisohvalle asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös