Hienosti kuului kannustus kaiuttimien läpi kotiin! Punamusta Porin Ässät -huuto on edelleen hyvä, muista en oikein saanut selvää.
Toivottavasti ei ollut mikään suonenveto, pitäkäähän sama pöhinä päällä jatkossakin.
Hienosti kuului kannustus kaiuttimien läpi kotiin! Punamusta Porin Ässät -huuto on edelleen hyvä, muista en oikein saanut selvää.
Ehdottomasti hyvä ja oikea linjaus!PS: ekassa erässä pääsi sitä tyhmää rantaruotsalais-kaksikielisyysskeidaa huudoissa ilmoille "vanhasta tottumuksesta", mutta me sovittiin heti porukalla että vittuilut loppuu ja kannustetaan aina omia jos jotaki meteliä pidetään.
Aika monta kantoa saa silti repiä ja kiveä kääntää ennen kuin mitään vastaavaa saadaan kotikatsomoon. Mut niinku Neumanni sanoi yllättyneenä levyraadin jälkeen vuonna 84: "tästä voi ehkä tullakin jotain".
Raumalle tullaan ja toivottavasti meitä olisi enemmän kuin viime kauden avauksessa. Pidetään meteliä ja otetaan avauspelin pinnat meille.Hienosti teillä meni kyllä Vaasassa, mitä noita videoita katsoin!
Raumalle olen tulossa itsekin ja tarkoituksena olisi tulla sinne Pataljoonan lähistölle parin kaverinkin kanssa. Toivottavasti saatte sinne kunnolla väkeä, tuolla 30 ihmisen porukallakin teiltä lähti hyvin ääntä.
Omaan silmään tämä teidän toimintanne näyttää parhaalta vuosiin.
Porin Ässät Twitterissä: "Loistavaa kannustamista tänään @Pataljoona! #Ässät kiittää #yhdessä! http://t.co/m4sKT6bU2a"Voisiko joku linkata tänne pätkää, että miten tuo kannattaminen näkyi ja kuului hallissa eilen? Itse en mitään materiaalia ole vielä nähnyt tai löytänyt.
Voisiko joku linkata tänne pätkää, että miten tuo kannattaminen näkyi ja kuului hallissa eilen? Itse en mitään materiaalia ole vielä nähnyt tai löytänyt.
Olisi mukavaa kun ilmoittaisitte täällä samalla mihin katsomoon olette menossa
Loistavaa! Hemmetin hienoa pataljoona. Toivottavasti koko kauden positiivinen pöhinä pysyy yllä.
PS: Ne yksittäisten kannattajien myötähäpeää aiheuttavat lakanat saa jatkossa jättää kotiin. Terveiset C1-katsomoon.