Lähteet tapahtumapaikalta...
Eli olet osallinen tai silminnäkijä?
Lähteet tapahtumapaikalta...
Eli olet osallinen tai silminnäkijä?
Missäköhän muut pojat? Tänään kokoonpanosta poissa ainakin Tammi, Laakso, Järvenpää, Lammi, Keskimäki ja Sikoniemi. Tammi ilmeisesti loukkaantunut mutta ihmetyttää muiden poikien puuttuminen, jotka ovat normaalisti kokoonpanossa. Normaalia kierrätystä, loukkaantumisia vai onko siellä joku kurinpalautus käynnissä ;-)?
Ei ole kyse liigatason pelaajasta. Olen nähnyt monta A- junnujen peliä eikä nyt ole hänelle mitään erityisosaamista joka veisi hänet liigaan. Liian ailahteleva suorituksissaan. Eipä sieltä näin oman näppituntuman mukaan liigaan ole tulossa tulevaisuudessa kuin hyökkääjistä Otto Kivenmäki ja puolustajista suurimmat potentiaalit ovat Juuso Ketola, Heinola ja Antti Tuomisto. Kaikki nämä kuitenkin vielä B- ikäisiä eli aikaa on kehittyä.Olisiko ensi kaudella jo sopivaa kokeilla tätä slovakkia myös edustuksen mukana? Ainakin harjoituspeleissä voisi ottaa kokeelle....
Sopimus kuitenkin on olemassa.Roman Zitny johtaa A-junnujen ylemmässä jatkosarjassa Ässien sisäistä pistepörssiä. Runkosarjassa teki sen 18 maalia.
Olisiko ensi kaudella jo sopivaa kokeilla tätä slovakkia myös edustuksen mukana? Ainakin harjoituspeleissä voisi ottaa kokeelle....
Zitnyhän pelasi jo kuluvalla kaudella muutamassa harkkapelissä. Hänhän ei sinänsä enää ole "junnu" kun täyttää 21v syyskuussa.
Sopimus kuitenkin on olemassa.
Kivenmäki on nyt ollut 8 viikkoa sivussa, ja mm-kisoihin on vielä 11 viikkoa aikaa. Ei tietoa toipumisennusteista, mutta onhan tässä vielä reilusti aikaa.Noinkohan Otto Kivenmäeltä menee kisat ohi loukin takia?
Harmittavaa muutenkin, kun juuri oli hyvässä lennossa.
Mikähän Ässien tilanne on näiden lahjakkaimpien talenttejen kanssa? Ketola, Kivenmäki, Tuomisto ja Heinola lähinnä eniten kiinnostaa. Onko kaikilla lähitulevaisuus Ässissä vai?
No eikös Korpisalo ole puhunut omien junnujen tärkeydestä ja siitä, että sieltä pitäisi tasaisesti saada nostettua poikia edustukseen? Uskon kyllä, että noille edellä mainituille on selvät suunnitelmat olemassa, toki joku voi aina karata rahan perässä vaikka Raumalle mutta noin yleisesti Ässät on Patajunnuille se ensimmäinen etappi miestensarjoissa.
Näin ajattelisi, mutta ei se aina mene kuten elokuvissa nämäkään hommat.
Sanotaan näin, että jossain vaiheessa kautta kuulin, että ihan kaikki nuoret eivät ole olleet tyytyväisiä Ässien tapaan toimia jatkon suhteen.
Yhtäkään näistä ei ole varaa menettää. Ei varsinkaan sitä kirkkainta timanttia.
Täällä on kyllä siitä omituista porukkaa ollut aina että mieluummin katsellaan muukalaislegioonaa kuin omia junnuja. Eri lailla kuin muualla liigassa.Ja noista nimistä sitten joku osaa sanoa, että kuka on se kirkkain timantti. Jos joku on lähteäkseen, niin sitten lähtee. Niin kai täällä aika yleinen mielipide on ollut. Itse olen hieman toista mieltä ollut aina.
Ja noista nimistä sitten joku osaa sanoa, että kuka on se kirkkain timantti. Jos joku on lähteäkseen, niin sitten lähtee. Niin kai täällä aika yleinen mielipide on ollut. Itse olen hieman toista mieltä ollut aina.
Ei onnistu Heinolan kiinnitys. Minun tiedon mukaan menee Lukkoon pitkällä sopimuksella.Omissa papereissa Heinola.
Se on fakta, että tuon tason prospekteista pitää pitää kiinni kynsin hampain.