Ässät Ry joutuu maksumieheksi tässä.
Myllymaa avautui kohtelustaan työpaikallaan. Kuuluko tämä vaitiolovelvoitukseen jonka rikkomisesta tuli potkut.
Käräjäoikeus sitten hylkäsi Myllymaan vaateet, tosin irtisanomisajan palkan ry joutuu pulittamaan.Ässät Ry joutuu maksumieheksi tässä.
A-junnujen kesärinki on julkaistu Ässien sivuilla: Linkki
Mielenkiintoisia nimiä nuoret superlupaukset Roope Elo(-99), Eemeli Räsänen(-99), Aleksi Halme(-99) ja Jesperi Kotkaniemi (-00).
Kaski siirtyy pelaamaan NCAA:han Western Michiganin joukkueeseen.Varmuutta ei ole, mutta olen kuullut lähdöstä ison veden taakse, mutta tarkempaa osoitetta ei ole. Tämä nyt vain huhuna, sillä en ole ollut yhteydessä asianosaisiin.
Kyllä, samoin Arttu Ruotsalainen, puolustaja Juuso Walli ja mv Arttu Kulmala. Ei tuo nyt niin toivottomalta porukalta mun silmiin näytä, jos ei toki mikään ennakkosuosikkikaan.Ovatko Jussi Lehtonen ja Kasperi Nuto miesten mukana, kun kerran eivät näy tuossa A:n kesäringissä?
Kertokaa paremmin asioista perillä olevat, onko Konsta Mesikämmen Roni Mesikämmenen poika? Näin olen olettanut, mutta en 100% varma ole. Teoriassa Konstan olisi siis mahdollista tehdä historiaa, ja olla ensimmäinen kolmannenpolven Ässien edustuksessa kiekkoillut pelaaja? (Käytännössä Konstan liigadebyytti vaatisi varmasti todella synkkää loukkaantumissumaa edustuksessa)
P-Amerikasta palaava(?) Arttu Lamberg (-96)
Viime kaudella ainakin Pihljamäki ja Huunanmaa jakelivat välillä ihan kivoja pommeja. Mutta askel kunnollisiin voimahyökkääjien rooleihin vaatisi molemmilta vielä enemmän.Kellään arvioita onko junnuista tulossa lähiaikoina fyysisiä hyökkääjiä?
Nyt tiistaina olisi muuten Lukkoa vastaan harkkamatsi Astoralla 18.30 alkaen. Voisi melkein lähteä tarkastamaan junnujen kesäkunto.
Totta perkule! :D Päivissä vähän sekaisin, kun meni tuon viestin lähettämään keskiyöllä, niin oli kai päivämääräkin vaihtunut. Kiitoksia kovasti! :DÄssien sivujen mukaan 19.8. eli huomenna keskiviikkona tuo peli.
Onneksi tarkistin, enkä tänään lähde astoralle.
Meinasi itelle ja parille muullekkin käydä samat. Jos jatkossa muistaisi itsekin vielä tarkistaa eikä mennä Jatkiksen varmoilla. Mutta sattuuhan näitä kaikille.Onneksi tarkistin, enkä tänään lähde astoralle.