Sonny Burnett
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Ry:n toiminnanjohtaja Jukka Pelkonen siirtyy Raumalle. Ei tosin jääkiekon pariin vaan ottaa vetovastuun Rauma Golfista. (Sorry jos oli old news)
Ainakaan viime kaudella ei ollut U20 jengissä kausimaksuja.Pitääkö paikkaansa, että Ässien U20-joukkueessa olisi vielä kausimaksut käytössä pelaajien osalta?
Villi tornari kuului, että korkeat kausimaksut kiristäisi junioreiden parissa tällä hetkellä, jonka vuoksi porukkaa vissiin lähdössä normaalia enemmän pois. En tiedä tarkoitettiinko tällä kenties U18-poikia, mutta vissiin oli U20:stä kyse.
Pitääkö paikkaansa, että Ässien U20-joukkueessa olisi vielä kausimaksut käytössä pelaajien osalta?
Villi tornari kuului, että korkeat kausimaksut kiristäisi junioreiden parissa tällä hetkellä, jonka vuoksi porukkaa vissiin lähdössä normaalia enemmän pois. En tiedä tarkoitettiinko tällä kenties U18-poikia, mutta vissiin oli U20:stä kyse.
Lukko sai Iiro Vehmasesta juniorivalmentajan, joka on laulanut Klamydiaa erätaukohaastattelussa ja kyykännyt alasti Karri Kiven edessä – "Sanoin molempien seurojen suuntaan, että en voi ymmärtää, että mua arvostetaan enemmän Raumalla kuin Porissa"
Paluu Raumalle sai sinettinsä, kun Vehmanen alkoi tuntea, ettei Ässissä arvosteta hänen valmennustyötään.ls24.fi
– Porissa puhutaan paljon arvoista, Ässien arvoista. Olen Isomäen seisomakatsomon kasvatti, ja luulin ymmärtäneeni ne arvot. Jotenkin ne arvot ovat näköjään muuttuneet. Ne eivät olleet samat, Vehmanen napauttaa.
Kutakuinkin viimeinen pisara oli tapa, jolla keskustelut jatkosopimuksesta Ässien kanssa käytiin. Vehmasen mukaan hänelle oli ilmoitettu tietty henkilö, jolla oli valtuudet vastata sopimuksen sisällöstä.
Vehmanen pyysi erikseen kolmesti, että kyseisen henkilön on oltava paikalla, kun sopimuksesta keskusteltiin. Pyynnöistä ja lupauksista huolimatta näin ei kuitenkaan tapahtunut.
– Koen, että arvostus mun tekemääni työtä kohtaan oli täysi nolla. Silloin on parempi olla jossain muualla.
Junnila ei paljon ruusuja antanut Ässien organisaatiolle Länsi-Suomessa. Jyri Niemen kanssa vissiin samoja ongelmia, minkä tähden mies nyt on Raumalla.
Lukko sai Iiro Vehmasesta juniorivalmentajan, joka on laulanut Klamydiaa erätaukohaastattelussa ja kyykännyt alasti Karri Kiven edessä – "Sanoin molempien seurojen suuntaan, että en voi ymmärtää, että mua arvostetaan enemmän Raumalla kuin Porissa"
Paluu Raumalle sai sinettinsä, kun Vehmanen alkoi tuntea, ettei Ässissä arvosteta hänen valmennustyötään.ls24.fi
– Porissa puhutaan paljon arvoista, Ässien arvoista. Olen Isomäen seisomakatsomon kasvatti, ja luulin ymmärtäneeni ne arvot. Jotenkin ne arvot ovat näköjään muuttuneet. Ne eivät olleet samat, Vehmanen napauttaa.
Kutakuinkin viimeinen pisara oli tapa, jolla keskustelut jatkosopimuksesta Ässien kanssa käytiin. Vehmasen mukaan hänelle oli ilmoitettu tietty henkilö, jolla oli valtuudet vastata sopimuksen sisällöstä.
Vehmanen pyysi erikseen kolmesti, että kyseisen henkilön on oltava paikalla, kun sopimuksesta keskusteltiin. Pyynnöistä ja lupauksista huolimatta näin ei kuitenkaan tapahtunut.
– Koen, että arvostus mun tekemääni työtä kohtaan oli täysi nolla. Silloin on parempi olla jossain muualla.
Junnila ei paljon ruusuja antanut Ässien organisaatiolle Länsi-Suomessa. Jyri Niemen kanssa vissiin samoja ongelmia, minkä tähden mies nyt on Raumalla.
Voisin melkein veikata kenestä tässä henkilössä on kyse jota ei nähty paikalla neuvotteluissa, mutta jätetään mainitsematta.
Ymmärrän kyllä Iiron vitutuksen tuossa, itellä myös käytännön vastaava tilanne ollut edellisessä työpaikassa ja se kyllä vitutti ja paljon.
Olin määräaikaisella sopimuksella töissä ja kesälomalleni (yhdistetty häämatka) aluepäällikkö ilmoitti sähköpostilla että sopimustani ei jatketa. Loman jälkeen yritin saada yhteyttä häneen puhelinsoitoilla mutta ei uskaltanut vastata puhelimeen jotta olisin päässyt kyselemään syytä miksi sopimusta ei jatketa. Kun sopimus oli loppunut laittoi vielä yhden alaisistaan soittamaan minulle ja kysymään salasanaa tietokoneelle ja puhelimeen jotta saisivat annettua ne "kesätyöläisen" käyttöön. En antanut salasanoja, koska miksi olisin? Siellä oli minun tekemää koodia, pohjia, yhteystietoja jne. mitä olin hankkinut työni aikana.
Niin, raumalla syntynyt mutta ihan täysi Porilainen. Eli yhtä paljon palasi kotiinsa kuin Kotkaniemi.Vehmanen on aina ollut suorapuheinen, joten ei yllätä nämä avautumiset. Mutta kuten aina, tuo on toisenpuolen kertomus eikä välttämättä koko totuus prosessista. Raumalainen palasi takaisin kotiinsa, Ässissä on toki kiekko-oppinsa saanut
Niin, raumalla syntynyt mutta ihan täysi Porilainen. Eli yhtä paljon palasi kotiinsa kuin Kotkaniemi.
@Juomari Turmio, niimpä, vaikeaa on olla paikalla neuvotteluissa jos Porissa ei edes välitä käydä. Ainakin uskoisin että sama henkilö on kyseessä.
.... Kun sopimus oli loppunut laittoi vielä yhden alaisistaan soittamaan minulle ja kysymään salasanaa tietokoneelle ja puhelimeen jotta saisivat annettua ne "kesätyöläisen" käyttöön. En antanut salasanoja, koska miksi olisin? Siellä oli minun tekemää koodia, pohjia, yhteystietoja jne. mitä olin hankkinut työni aikana.
...Tuohon työtarinaasi, minä naurahdin. Syy on se, että melkein samanlainen tarina löytyy itseltä.
Jostain kumman syystä salasanaa en antanut kuukausi työsopparin päättymisen jälkeen...
OT: Erikoisia tarinoita, eikö teidän työnne tulokset ole työnantajan omaisuutta?
OT: Erikoisia tarinoita, eikö teidän työnne tulokset ole työnantajan omaisuutta?
Salasanan pystyy resetoimaan jokaiseen palveluun, ei tarvitse jälkeenpäin kysellä ellei ole itse kryptannut konettaan.
Omassa tapauksessani toimin sellaisessa roolissa, ettei tietyt asiat kuuluneet työnantajalle. Olisin antanut salasanan jos poislähtiessä olisi ollut mahdollisuus tyhjentää tuo laite ja palauttaa oletuksiin. Ei siitä OT:sta sen enempää.
Niin, hän on käynyt neuvottelunsa Vällyn kanssa, mutta olisi halunnut myös tietyn henkilön paikalle neuvotteluihin. Näin sen tuosta jutustakin ymmärtää. Mut aivan sama tässä vaiheessa, juna meni jo.Tarkoitatte siis varmaan Välimaata? Hänen vastuullaan on junnuvalmentajien rekrytointi ja hänen kanssaan Välimaa on käynyt kaikki neuvottelut. Lähteenä SK https://www.satakunnankansa.fi/jaakiekko/art-2000008782692.html
SK kuitenkin haluaa hämmentää ja ennen yllä olevaa lainausta heittää oman lentävän lauseensa Vehmasen artikkelista: "Artikkelissa ei kerrota, kuka Vehmasen kertoma ”tietty henkilö” oli. Käytännössä kyse oli kehitysjohtaja Tommi Kerttulasta."
Asiasta mitään tietämättä voisi kuvitella että Vehmanen on melkoisen vittuuntunut Ässien touhuihin. Ässissä nyt ei arvatenkaan ole mitään vikaa. Nää on näitä #patavala
En syytä Ässiä, enkä puolusta Vehmasta, vaan ihmettelen mitä siellä on tapahtunut/tapahtuu. Vehmanenkaan ei tietääkseni ole mikään perus lätkäjätkä ja kiekkokiertolainen, vaan käsittääkseni ihan henkeen ja vereen patasydän ollut pienestä saakka, ettei ihan pienestä luulisi vetävän herneitä nenään.Eli asiasta mitään tietämättä, Ässien syy?