Patajokeri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät, Jokerit, Man C, Real Zaragoza
En laske olevani miltään osin gh, vaikka omalta kohdaltani homma menee niin, että Porin kotipelejä käyn katsomassa runkosarjan osalta alle viisi kertaa (tällä kaudella yhden kerran!), mutta poffeissa olen kärkkymässä lippua joka otteluun.
Kyllä mulla niin vakuuttava nippu Isomäen vierailuja on niin runkkarin kuin poffienkin osalta, että katson olevani ihan pätevä arvioimaan Isomäen tunnelmaa.
Mun mielestä noissa kahdessa ylläolevassa on pieni ristiriita.
Minulle erään tietyn kappaleen eka säe tiivistää aika hyvin sen, mistä Ässien kannattamisessa oikein on kysymys:
Mitä tulee tohon MoS:n ideaan, ni mun mielestä se on hyvä. En toki kuulu Etulinjaan, joten kaverit hoitavat homman miten haluavat, mutta olisi toi yrittämisen arvoista.
Mä olin vasta lapsi kun polkua sumuista noustiin...
Tohon pitää lisätä kertosäkeen jälkeinen osuus;
Nyt vuosien jälkeen tää maisema samalta näyttää
Mutta pitääkö kaiken muunkin pysyä samana? Mun puolesta kaikki saavat kannattaa miten haluavat, mutta tulkaa nyt edes sinne hallille. Siellä on väkisinkin hauskempaa, jos siellä on +5000 verrattuna siihen 3207 (ilmoitettu). Ja sitten maristaan keväällä kun ei saa lippuja pleijareihin vaikka on Suomen suurin Patasydän. Tai tämmöisinä vuosina maristaan siitä että Raumalla ei ole katsojia, meillä olis paremmin.