Ässien fan club ja muu siihen liittyvä toiminta

  • 103 123
  • 558

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Toivon mukaan äskettäin iskenyt sadekuuro jää tosiaan kuuroksi, eikä suinkaan tee mitään elämää suurempaa vesisadetta.

Noh, pian töistä kotiin (kahdelta) ja valmistautumaan iltaa varten.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Toiset valmistautuu aamuisiin kirkonmenoihin ja te kunnottomat vaan juhlitte ja rälläätte. Tietysti teillä on kivaakin ...tana. No ensivuonna sitten uusi yritys.

Pitäkää kivaa !
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Dodii, nyt hetkellisesti kotona niin kommentteja, reissu oli oikein antoisa, muutamia uusia kasvojakin tuli tavattua. Lystiä oli ja toivottavasti perinne saa jatkoa! Kiitokset järjestäjille paikka oli mainio. Kiitokset viel kerran!
 

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti kapa76
Mukana vaikka ei kutsuta. Päivä on loistava eli juuri ennen juhannusta. Sopiva paikka johtokunnan kokoontumiselle.


Joopa joo. Missä oli Kapa, missä oli johtokunnan kokous? Kysyn vaan? Johtokunnan tehtävänä olisi ollut vain ulkomaalaispaikkojen loksauttaminen kohdilleen, muta eihän sitä ilman pj:tä voi tehdä, joten Hirsimäen hommaksi jäi valitettavasti tuokin. Kapa, olen pettynyt. Sniff.

Helmeilevän kauniita naisihmisiä sentään näkyi paikalla jopa poikkeuksellisen paljon. Lähes hämmennyin. Se oli kyllä komiaa. Toki yksi sentään pelästyi melkein heti sivullekirjoittaneen tullessa paikalle. Ei edes esittäytymään ehtinyt. Sniff.

Alkoholi tekee Provoldista lauhkean, ehkä melkein jopa nukkuvan, lampaan. Sniff.

Ihan hieno oli taas nähdä wanhoja tuttuja ja muutama uusikin naama. Kiitokset järjestäjille eli kaiketi ennen kaikkea isäntä-Pazelle. Ensi vuonna taas, ja toivottavasti entistä isommalla joukolla. Kuulemma ainakin Kapa76 ja The Rock ovat varmasti tulossa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Siitos!

Siitos kiitos kaikille, hauskaa oli, jälleen! Itsehän olen töissä kuten lupailinkin, ja kaamea olo. Kyllä tää tästä, viimeistään kymmenen aikaan toivon mukaan happi kulkee.

Lisempää raporttia mahdollisesti jossain vaiheessa, kun energiaa piisaa. Ahdistaa...

MJIIITAH, brenkkua! AHA!
 

Tompse

Jäsen
Tulipa nähtyä..

Joo, tulipa semmosetkin "juhlat" nähtyä. Noh, kiitokset kuitenkin isännälle ja kaikille jotka tuota järjestivät. Paikka oli ihan mukava, jatkossakin voitaisiin järjestää tuolla, josse vain onnistuu.

Mutta jotain tapahtumaa, kilpailua tms.. Olisi voinut olla, eikä pelkkää viinan kittaamista, siinä kun en oikein mitään hauskaa näe. Tikanheitto jäi ainoaksi lohduksi, muun oleskelun ohella.

Jollakin oli hauskaa, jollakin ei.

Kiitos ja Näkemiin.
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä. Ainakin allekirjoittaneella oli hauskaa jälleen kerran, vaikka ohjelma tosiaan koostui vain ja ainoastaan siitä viinan kittauksesta. Tomzen tavoin olen sitä mieltä, että edes *jotain* muutakin olisi voinut olla. Suurempaa valittamista ei kuitenkaan ole: paikka ja seura olivat oiii-kein loistavia.

Iso kiitos järjestelijä-Pazelle ja muille osallistujille. Ensi vuonna uudestaan. Whee.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tomze kirjoitti:
eikä pelkkää viinan kittaamista

No, Tuli myös saunottua ja grillattua. Kesän makkarakiintiö uhkaa taas täyttyä jo ennen juhannusta.

Kiitos järjestäjille. Kivaa oli, mutta missäs hyttyset oli? ei yhtään pistoa.
 

^neina^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Dallas Stars
Kiiotksia minunkin puolesta. Näin paljon uusia ässä-faneja. Olin ihan tyytyväinen juhliin ja paikkakin oli hieno.

Kiitokset myös isäntä pazelle. :)
 

Flamez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, VT-HT
Kivaa oli minullakin porilaiset olivatkin yllättävän lauhkeaa väkeä vaikka ei sitä aina jatkoajan perusteella ehkä uskoisi.

Ainut haittapuoli oli se, että ainakin allekirjoittanut kärsi koko seuraavan päivän vuosisadan krapulasta, mutta eikähän se tästä viimeistään huomen aamulla kun alkaa taas se arkinen aherrus.

Kiitokset tilaisuuden järjesteneille isännälle ja emännälle eli Pazelle ja Arnoldille (joka myös Provoldina tunnetaan). Kiitokset myös naiskauneuden edustajille jota oli paikalla usemman henkilön voimin. Lopuksi vielä erityiskiitos paikalla olleelle toiselle Lukkofanille, koodinimi "helmeilevän kauniille naisihmiselle", joka saapui pitämään meidän Lukkofanien mainetta yllä, yksin tuskin olisin siitä tehtävästä selvinnyt kunnialla...;)
 
Viimeksi muokattu:

spake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiitos

Jees, juhlat on juhlittu ja krapulat kärsitty.
Kiitoksia kaikille mukanaolleille sekä isännälle Pazelle. Hauskaa oli taas kerran. Eiköhän pidetä tätä perinnettä yllä jatkossakin.
Paikassakaan ei ollut mitään valittamista, joten se voisi olla paikkana jatkossakin tai ihan miten vaan.
 
Pata kirjoitti:
Toki yksi sentään pelästyi melkein heti sivullekirjoittaneen tullessa paikalle. Ei edes esittäytymään ehtinyt. Sniff.

Se olin minä. Täytyi lähteä kaverin synttäreille. Olis voinut kyllä ilta päättyä rattoisammin, jos olisin jäänyt juhlapaikalle. Osa seurueesta kiskoi baarissa viinaa pikkasen liikaa ja seurauksena oli aikamoinen katastrofi, jota tänään sitten sain pitkin työpäivää porukan ainoana selvinpäin olleena muille selvitellä...

Sattui muuten tänään töissä niinkin sopivasti, että heti osui meikäläisen kassalle eräs kesäjuhlissa ollut jatkoaikalainenkin... :)
 
Flamez kirjoitti:
Lopuksi vielä erityiskiitos paikalla olleelle toiselle Lukkofanille, koodinimi "helmeilevän kauniille naisihmiselle", joka saapui pitämään meidän Lukkofanien mainetta yllä, yksin tuskin olisin siitä tehtävästä selvinnyt kunnialla...;)

Aloin tässä pohtia, että mahdoinko loppupeleissä puhua siellä jääkiekosta lainkaan..? Ja kun kerrankin olisi oikein ollut enemmänkin ihmisiä, joita asia kiinnostaa! Taidan vaan tykätä sitten tuputtaa lätkäjuttua ihmisille, joita se ei voisi vähempää kiinnostaa... :)

No mutta kuitenkin... Ehkä uskaltaudun seuraavalla kerralla jäämään paikalle pidemmäksikin aikaa!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tomze kirjoitti:
Olisi voinut olla, eikä pelkkää viinan kittaamista, siinä kun en oikein mitään hauskaa näe.

Lähes järkytyin luettuani tämän kommentin ;). Kun sitä viinaa tarpeeksi kittaa, niin johan rupee loppuillasta ohjelmaa järjestymään ikään kuin itsestään, vähintään verbaalista ohjelmaa ainakin. Viinan vetäminen on mielestäni hauskaa ilman jotain pantomiimi-kilpailujakin.
 

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Saunomista, grillaamista, paskanjauhamista ja vapaaehtoispohjalta sitä juomistakin. Eikös siinä ole sitä ohjelmaa melko sopivasti tuollaiseen illanviettoon? Vaikka kaippa yhteislaulut ja hippaleikit voisivat kohottaa tunnelmaa entisestään?

Hyvin se mielestäni näinkin meni. Se tuttujen ja tuntemattomien tapaaminen sekä höpöttely noissa kuitenkin keskimäärin se jutun juju lienee.

Jääkiekosta ei taidettu ylipäätään taas juurikaan puhua. Mitä nyt jotain Mikko Rauteesta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pata kirjoitti:
Saunomista, grillaamista, paskanjauhamista ja vapaaehtoispohjalta sitä juomistakin. Eikös siinä ole sitä ohjelmaa melko sopivasti tuollaiseen illanviettoon? Vaikka kaippa yhteislaulut ja hippaleikit voisivat kohottaa tunnelmaa entisestään?

Hyvin se mielestäni näinkin meni. Se tuttujen ja tuntemattomien tapaaminen sekä höpöttely noissa kuitenkin keskimäärin se jutun juju lienee.

Jääkiekosta ei taidettu ylipäätään taas juurikaan puhua. Mitä nyt jotain Mikko Rauteesta.


Lisäisin listaukseen vielä musiikin popittamisen. Siitä ollaan aina niin eri mieltä joka paikassa, missä allekirjoittanut vaikuttaa levykasan kanssa, heh.. Yllättävän hyvin otettiin vastaan tänä vuonna levyt, toki pari kertaa levy meni vaihtoon. Se ei menoa haitannut tosin. Yhteislaulua ensi kesäksi, kyl, biisilistoja tekemään jokainen jo!

Mukavaa, että porukkaa saatiin kasaan lopulta noin ventin (21) verran. Aluksi satoi, mutta joukon hyväntuulisuus tarttui myös ilmastoon ja saimme nauttia ihan mukavasti kesäehtoosta.

Kesällä kiekkoa, ei toki, silloin pidetään hauskaa. Jääkiekko on haudanvakava asia, joten tietyt asiat pysyvät tabuna, aivan kuten Korppi. Ja mikko rautee? Kuka tietää..
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vecchia Volpe kirjoitti:
Se olin minä. Täytyi lähteä kaverin synttäreille. Olis voinut kyllä ilta päättyä rattoisammin, jos olisin jäänyt juhlapaikalle. Osa seurueesta kiskoi baarissa viinaa pikkasen liikaa ja seurauksena oli aikamoinen katastrofi, jota tänään sitten sain pitkin työpäivää porukan ainoana selvinpäin olleena muille selvitellä...

Sattui muuten tänään töissä niinkin sopivasti, että heti osui meikäläisen kassalle eräs kesäjuhlissa ollut jatkoaikalainenkin... :)

Joo anteeksi Pata että jäin pois. Mutta köh köh kesä ja kärpäset... ... kun nyt niin haikeasti erositte ja toinen vielä kyynel silmäkulmassa niin...

Teillä oli varmasti tosi hauskaa kaikilla ! Ja tottakait ensi vuonna olen minäkin The_Rockin kanssa varmasti ja 100 % paikalla. Arnoldille terveisiä perseestä.

Edit: Tomze hei -> www.suviseurat.fi
 
Viimeksi muokattu:

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pata kirjoitti:
Jääkiekosta ei taidettu ylipäätään taas juurikaan puhua. Mitä nyt jotain Mikko Rauteesta.

Oltiin myös huolissaan lippujen ja kausikorttien hinnoittelusta, seisomakatsomon tulevaisuudesta sekä siitä että touch and go alkaa yhä väärästä kohtaa.

Päätettiin myös että Lukko kaatuu ja maalin sinne ylämummoon tekee Mikko Rautee.

Kyllä, olin kännissä todetessani että Pölläselle sopimus kun pelaajatilanne on mikä on.
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tomze kirjoitti:
Joo, tulipa semmosetkin "juhlat" nähtyä. Noh, kiitokset kuitenkin isännälle ja kaikille jotka tuota järjestivät. Paikka oli ihan mukava, jatkossakin voitaisiin järjestää tuolla, josse vain onnistuu.

Mutta jotain tapahtumaa, kilpailua tms.. Olisi voinut olla, eikä pelkkää viinan kittaamista, siinä kun en oikein mitään hauskaa näe. Tikanheitto jäi ainoaksi lohduksi, muun oleskelun ohella.

Jollakin oli hauskaa, jollakin ei.

Kiitos ja Näkemiin.
Niin, se oliskin varmasti ollut kivaa, eka oltais laitettu aasille häntä, sen jälkeen oltais pelailtu lautapelejä ja sit illan huipentuma olis ollut kisa siitä kuka pääsee Super Mariossa sienipäällä pisimmälle peliä...Sitten oliski jo ollut aika lähteä baariin jossa tuntee itsensä jo liian vanhaksi...
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
irGGu kirjoitti:
Muistatko sä siitä ehtoosta oikeasti jotakin? Pääsit ilmeisen turvallisesti kuitenkin yöllä kotiin saakka (vaikka ^neina^lle pidettiin jo kauhea moraalisaarna siitä että humalaiset olisi pitänyt viedä kotiin asti). Muistitko käydä siellä grillillä syömässä vielä autosta ulos päästyäsi, ja menitkö suoraan työpaikallesi (kuudeksi - muistan) vai löysitkö kotiin siinä välissä?


Toki, heh.. Grillillä kävin, kotiin osasin. Tosin sapuska ei oikein maittanut kokonaan, ja söin loppuun vasta seuraavana iltapäivänä töistä päästyäni.

Kyl mää nelisen tuntia kerkesin nukkumaan, mutta suoraan sanottuna promilleja oli vielä, kun töihin menin. Yllättävän hyvin siitä vuorosta sitten selvisin, eikä suurempia traumoja jäänyt, vaikka niin aikaisin töihin meni.

Niin ja kiitokset vielä kyydille!
 

Flamez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, VT-HT
Vecchia Volpe kirjoitti:
Aloin tässä pohtia, että mahdoinko loppupeleissä puhua siellä jääkiekosta lainkaan..?

No taisi jääkiekko olla vähemmistö aiheena mutta ainakin nimimerkkien taustat ja opiskelukiireet tulivat käsitellyksi. Tulipa illan kuluessa myös todettua sekin, kuinka pieni Satakuntamme oikeastaan onkaan. Illan aikana kävi nimittäin ilmi että tunsimme kourallisen verran samoja ihmisiä eri yhteyksistä...
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nonnih..

Itse aloin miettiä siinä jossain vaiheessa että onko mun touhussa taas mitään järkeä?
Loimaalta lähteä n. sadan kilsan päähän hirveässä krapulassa, auton pakoputki paskana ja yleinen vitutus päällä muutenkin, vain muutamaa kaveria katsomaan??

Eipä ollu ei, ainakaan kun itse juhlissa olin sitten vaan pari tuntia, eli käytännössä sen ajan että muistutin taas itseäni etten osaa heittää tikkaa, ja ehdein antamaan paikan isännän avustajalle pari euroa.. Ja selvinpäin.
Mutta tulipahan koettua sekin, että miltä tuntuu itse ajaessa pysähtyä ns. krapula-pahoinvoinnille.. Ei se ainakaan sen paremmalta tunnu, kun kyydissä ollessakaan.

Mutta jotain positiivistäkin, joillain tuntui olevan juhlissa hauskaa, mikä on suorastaan mukava asia.. Ja mie itse sitten "tutustuin" pariin uuteenkin kasvoon.. Krapulakin katosi juhlapaikalle päästyäni, mikä oli suorastaan helpottava tapahtuma <3

Mutta kiitoksia järjestäjille, ja toivottavasti niillä hauskaa pitäneillä ei ollut sunnuntaina vastaavaa oloa kuin mulla lauantaina..
 

Tompse

Jäsen
Vastauksia ja selvennystä..

Noh, kun osa nyt on vuodattanut katkeria kyyneleitä, minun takiani niin vastataan.

aaa:lla ja kapalla ei oikeastaan ole mitään sanomista, sillä eivät paikalla olleet, syystä tahi toisesta, eivätkä tiedä mitä tuolla tapahtui, muutakuin jonkun toisen kertoman mukaan, joka oli alkoholin vaikutuksen alaisena ( Suuri todennäköisyys). Sitä ei loppupeleissä täysin luotettavana voi pitää.


irGGu kirjoitti:
Vaikkei näidenkään viestien perusteella kaikilla ollut juhlassa kivaa, minulla oli. Ja itselleni se on pääasia. Omasta itsestä se hauskuus lähtee. Muutama ihminen paikalta poistuikin hyvissä ajoissa "tylsyyden" tähden, muutama kituutti loppuun asti päästäkseen valittamaan seuraavana päivänä jatkoaikaan. Ei ketään siellä pakotettu olemaan. Uskon kuitenkin kuuluvani siihen enemmistöön, joka tahtoo läsnäolollaan kunnioittaa tilaisuuttaan seuraavanakin kesänä.

Ilmeisesti tuolla kituuttajalla tarkoitetaan minua. En minä siellä vapaaehtoisesti selvänä olisi ollut, ellei minulla olisi ollut jotain tärkeää tehtävää sinä iltana. Ystävät nimittäin ovat minulle etusijalla, ennen jopa oman itseni hyvinvointia.

Jotain Ässävisaa, kilpailua ja muuta hubaa, olisi voinut olla. Olisihan se varmasti ollut mukavaa pikku pöhnässä turista. Mutta pitää jonkun pitää kavereistaan huolta ja olla kuskina. Tällä kertaa se oli minun vuoro. Ja pitää kuitenkin muistaa, että ei kaikki välttämättä tykkää juoda aina viinaa/kaljaa. Järkevämpääkin tekemistä on. Sitä tuskin kukaan pystyy kiistämään.

Toisekseen on melko turhaa alkaa jakamaan porukkaa kahtia, niihin jotka siellä viihtyivät ja niihin jotka ei. Sillä ihmiset ovat tasan saman arvoisia, ottivat he viinaa tai ei, viihtyivät he tai ei. Ja ne ketä ei siellä tänä vuonna viihtynyt voidaan pienellä panostuksella saada viihtymään ensi vuonna paremmin. Sillä ajattelin myös ensi vuonna ottaa osaa juhlan, järjestämiseen, jotta entistä suurempi joukko viihtyisi siellä. Jotain aikuismaista pientä tapahtumaa, sivuosassa, pääosassa kuitenkin sosiaalinen kanssakäyminen, saunominen ja grillaaminen. Ei sen tartte mitään aaa:n "ehdotuksen tyylistä lapsellista olla. Järkeä saa käyttää, tietenkin sillä varaukselle, että sitä löytyy.

Edelleen kiitos Isäntä pazelle ja muille järjestäjille. Sekä osanottajille, uusille ja vanhoille naamoille.

Ja IrGGu, tuommoinen vihjailu ei ole kovin kivaa. Voi ihan suoraankin sanoa, jos on erimieltä, ei tarvitse jatkoaikaan tulla vihjailemaan. Tunnustan itseni tuoksi moralisoijaksi, tai ainakin olen niistä asioita maininnut. Omasta mielestäni, en kuitenkaan turhasta sanonut. Enkä tule sanomaan. En minä ainakaan kenenkään kuolemaa, loukkaantumista, tai vammautumista halua kontolleni, jos se tapahtuu minun takia, koska en ole huolehtinut häntä kotiin asti. Ehkä jollekkin muulle se sitten sopii. Siinä olet oikeassa, että ihmisten pitäisi pystyä huolehtimaan itsestään ja juomisestaan. Ja alaikäiselle en myös ostaisi viinoja, tosin jotain mietoa alkoholia saattaisin ostaa, jos olisin vahtimassa, ettei siitä seuraisi mitään vakavaa, minun harteille se syy kuitenkin tulisi. Eli toisinsanoen alkoholin ostajan.

Kuitenkin elämän tärkeimmät asiat pitää kuitenkin muistaa, kaiken juhlahumun keskellä.

edit: korjauksia ja lisäyksiä
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös