Viestin lähetti Flamez
Väki vähenee ja pidot paranee vai miten se meni.
Niin se taitaa mennä.
Itse olen tulossa paikalle vähän myöhemmin, hyvissä ajoin kyllä.
Viestin lähetti Flamez
Väki vähenee ja pidot paranee vai miten se meni.
Viestin lähetti kapa76
Mukana vaikka ei kutsuta. Päivä on loistava eli juuri ennen juhannusta. Sopiva paikka johtokunnan kokoontumiselle.
Tomze kirjoitti:eikä pelkkää viinan kittaamista
Pata kirjoitti:Toki yksi sentään pelästyi melkein heti sivullekirjoittaneen tullessa paikalle. Ei edes esittäytymään ehtinyt. Sniff.
Flamez kirjoitti:Lopuksi vielä erityiskiitos paikalla olleelle toiselle Lukkofanille, koodinimi "helmeilevän kauniille naisihmiselle", joka saapui pitämään meidän Lukkofanien mainetta yllä, yksin tuskin olisin siitä tehtävästä selvinnyt kunnialla...;)
Tomze kirjoitti:Olisi voinut olla, eikä pelkkää viinan kittaamista, siinä kun en oikein mitään hauskaa näe.
Pata kirjoitti:Saunomista, grillaamista, paskanjauhamista ja vapaaehtoispohjalta sitä juomistakin. Eikös siinä ole sitä ohjelmaa melko sopivasti tuollaiseen illanviettoon? Vaikka kaippa yhteislaulut ja hippaleikit voisivat kohottaa tunnelmaa entisestään?
Hyvin se mielestäni näinkin meni. Se tuttujen ja tuntemattomien tapaaminen sekä höpöttely noissa kuitenkin keskimäärin se jutun juju lienee.
Jääkiekosta ei taidettu ylipäätään taas juurikaan puhua. Mitä nyt jotain Mikko Rauteesta.
Vecchia Volpe kirjoitti:Se olin minä. Täytyi lähteä kaverin synttäreille. Olis voinut kyllä ilta päättyä rattoisammin, jos olisin jäänyt juhlapaikalle. Osa seurueesta kiskoi baarissa viinaa pikkasen liikaa ja seurauksena oli aikamoinen katastrofi, jota tänään sitten sain pitkin työpäivää porukan ainoana selvinpäin olleena muille selvitellä...
Sattui muuten tänään töissä niinkin sopivasti, että heti osui meikäläisen kassalle eräs kesäjuhlissa ollut jatkoaikalainenkin... :)
Pata kirjoitti:Jääkiekosta ei taidettu ylipäätään taas juurikaan puhua. Mitä nyt jotain Mikko Rauteesta.
Niin, se oliskin varmasti ollut kivaa, eka oltais laitettu aasille häntä, sen jälkeen oltais pelailtu lautapelejä ja sit illan huipentuma olis ollut kisa siitä kuka pääsee Super Mariossa sienipäällä pisimmälle peliä...Sitten oliski jo ollut aika lähteä baariin jossa tuntee itsensä jo liian vanhaksi...Tomze kirjoitti:Joo, tulipa semmosetkin "juhlat" nähtyä. Noh, kiitokset kuitenkin isännälle ja kaikille jotka tuota järjestivät. Paikka oli ihan mukava, jatkossakin voitaisiin järjestää tuolla, josse vain onnistuu.
Mutta jotain tapahtumaa, kilpailua tms.. Olisi voinut olla, eikä pelkkää viinan kittaamista, siinä kun en oikein mitään hauskaa näe. Tikanheitto jäi ainoaksi lohduksi, muun oleskelun ohella.
Jollakin oli hauskaa, jollakin ei.
Kiitos ja Näkemiin.
irGGu kirjoitti:Muistatko sä siitä ehtoosta oikeasti jotakin? Pääsit ilmeisen turvallisesti kuitenkin yöllä kotiin saakka (vaikka ^neina^lle pidettiin jo kauhea moraalisaarna siitä että humalaiset olisi pitänyt viedä kotiin asti). Muistitko käydä siellä grillillä syömässä vielä autosta ulos päästyäsi, ja menitkö suoraan työpaikallesi (kuudeksi - muistan) vai löysitkö kotiin siinä välissä?
Vecchia Volpe kirjoitti:Aloin tässä pohtia, että mahdoinko loppupeleissä puhua siellä jääkiekosta lainkaan..?
irGGu kirjoitti:
Vaikkei näidenkään viestien perusteella kaikilla ollut juhlassa kivaa, minulla oli. Ja itselleni se on pääasia. Omasta itsestä se hauskuus lähtee. Muutama ihminen paikalta poistuikin hyvissä ajoissa "tylsyyden" tähden, muutama kituutti loppuun asti päästäkseen valittamaan seuraavana päivänä jatkoaikaan. Ei ketään siellä pakotettu olemaan. Uskon kuitenkin kuuluvani siihen enemmistöön, joka tahtoo läsnäolollaan kunnioittaa tilaisuuttaan seuraavanakin kesänä.