paze17 kirjoitti:Ja kutsutut: pistääkäähän mulle/tähän ketjuun kuittia sitten oletteko tulossa vai ette.
-paze-
Mukana, toki armottomassa krapulassa kahdeksan päivän Slokia/Unkari-reissun takia.
paze17 kirjoitti:Ja kutsutut: pistääkäähän mulle/tähän ketjuun kuittia sitten oletteko tulossa vai ette.
-paze-
Mä voin tulla parin vuoden päästä kun ei taida ikä (16v) ihan vielä riittää. Pitäkää hauskaa ;)paze17 kirjoitti:Muitakin vielä mukaan mahtuu, mikäli kiinnostusta löytyy. Ja kutsutut: pistääkäähän mulle/tähän ketjuun kuittia sitten oletteko tulossa vai ette.
Arnold kirjoitti:
Jurvanen
Laitoin yhteystietoja vaikka en kuskina ollutkaan, mutta kyydissä kummiski.Tuamas kirjoitti:Ja meirän ystävällinen Civic-kuski voisi myös vaikka jotenkin ilmoittaa jotakin kautta yhteystietonsa, niin voisi tulla hakemaan uimakamppeet sieltä takakontista...
Lyrinna kirjoitti:Kiitos miespuolisille Ässä-faneille, jotka menestyksekkäästi täyttivät illan peeniskiintiöni. En tosiaan muista, koska viimeksi olisi tullut bongattua noin monta elintä yhden illan aikana.
Ehkä ensi vuoden juhlissa pistetään paremmaksi?-D