Ässien fan club ja muu siihen liittyvä toiminta

  • 102 622
  • 558

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
paze17 kirjoitti:
Muitakin vielä mukaan mahtuu, mikäli kiinnostusta löytyy. Ja kutsutut: pistääkäähän mulle/tähän ketjuun kuittia sitten oletteko tulossa vai ette.
Mä voin tulla parin vuoden päästä kun ei taida ikä (16v) ihan vielä riittää. Pitäkää hauskaa ;)
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Jaahas, 10 päivää jää uupumaan allekirjoittaneen ikä... sitten siirretään vuodella tätäkin eteenpäin.
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Ich komme
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Selvinpäin (!)

Joo, kyllä olisi tarkoitus tulla edelleen tothelvetissä mukaan, mutta mutta.. mää meen silloin illalla yötuuriin, joten jää allekirjoittaneen kohdalla alkoholin lipitys väliin. Autolla tulen ja ennen puoli kymmentä pitää sitten lähteä jo Poriin, joten periaatteessa mun kyydillä pääsee tuohon aikaan sitten keskustaan, jos noin aikaisin on liikkeellä.
 

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Varauksella voisin ilmoittautua mukaan, varauksella siksi että tuo rakennusprojekti saattaa kuitenkin estää osallistumisen. Eli jyrkkä ehkä, jos sopii
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Väliin jää nämä partyt.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Luotettava asiantuntijataho on antanut minun ymmärtää, että nämä kekkerit saa jättää väliin vain hyvästä syystä. Minulla on hyvä syy, mies.

Sori vaan, tulkaa vaikka kivittämään joskus, kun minua bongailette. Tässä suhteessa ei vaan pysty venymään.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Näillä mennään


paze17
Arnold
irGGu
Heppuli
mjarkko
rene
Tuamas
korkki
mic82
ruoto
JPM
spake
Radek
Mansa
Lyrinna
Tomze
Curtis Sheptak
zaux
Pata
Aces High
 
Viimeksi muokattu:

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Arnold kirjoitti:

Jurvanen ei mene näillä. Jurilla on töitä. Tosin kaikki halukkaat saavat tulla morjenstamaan ihan nimimerkillä käsipäiväällä IceCreamHousessa. Siellä baarikopissa olen. Kyllä, se idiootti. Yksi nimimerkki bongattu jo, missä muut?
 

^neina^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Dallas Stars
Joo mult jää kans juhlat väliin... Työt estää tulemisen...
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
jees

sitähän mä vaan lähdin arvuuttelemaan, jotta olisko nieman vähemmän tänne kirjotellut, mutta jotakin kuitenkin aikaansaanut mustaseiska tervetullut kyseiseen tapahtumaan.

Enkä käyttänyt sanaa huolitaan. Ni.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miljoona euroa (Esittäjinä Paze ja Arnold: Team Mahlapojat)

En tule kesäjuhliin mutta järjestin teille pienen ohjelmanumeron sinne. Tämän kappaleen ensiesityksen kuulee vain Ässäkannattajien kesäjuhlissa. Esittäjät ja dueton nimi otsikossa. Ja sävelen muusikkoduo varmaan tunnistaakin...

Miljoona euroa

Taas Ässät käy hyökkäämään,
Verta on täynnä jää.
Kiekko taas maalissa on,
Sinne sen pisti Nickersson.
Joukkue meillä on
Paras ja voittamaton,
Pisteet ne kertovat vain,
Maaleista mä onnen sain.

Miljoona, miljoona, miljoona euroa,
Voittoa, voittoa, voittoa Ässille,
maaleja, maaleja, maaleja Ässät tuo;
taidon ja tahdon voimalla.

Taas niin kaatuu vastustajat,
Niin heikot ja taitavat.
Mitali kultaa se on,
Väri tää tulevaisuuden.
Voiton Ässät taas toi,
Niin huutaa kansa o’hoi.
On meillä Fakiirikin;
Mies uskomattomin.

Miljoona, miljoona, miljoona euroa,
Voittoa, voittoa, voittoa Ässille,
maaleja, maaleja, maaleja Ässät tuo;
taidon ja tahdon voimalla.

Lätkä Pori on tää,
Raumakin kauaksi jää.
Huuto on huumaava,
Kun kiekko maalissa.

Miljoona, miljoona, miljoona euroa,
Voittoa, voittoa, voittoa Ässille,
maaleja, maaleja, maaleja Ässät tuo;
taidon ja tahdon voimalla.

Edit: Sanoissa; taidon ja tahdon voimalla piilee ristiriita (Koska taitoa ei ole), mutta voitti keksiä paremman sanan taidon kohdalle.
 
Viimeksi muokattu:

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
NI

Lauantaina olis sitten juhlan paikka:
Lista niistä jotka ovat kertoneet tulevansa paikalle:

paze17
Arnold
irGGu
mjarkko
rene
Tuamas
zaux
mic82
ruoto
Lyrinna
Tomze
Curtis Sheptak
Pata
^Metalheart^

Näiden lisäksi vielä muutamia JA:n ulkopuolelta, joten ihan mukava sakki on tulossa kasaan. Ja saattaapa paikalle eksyä vielä joku muukin.

Tulkaa tosiaan mestoille siinä klo 15 aikoihin, tai sitten sen jälkeen, milloin kellekin sopii. Pienimuotoinen maksu tästä varmaan (tuttuun tapaan) kullekin tulee, mutta katsotaan osallistujamäärän mukaan tilanne. Omat eväät tietty mukaan (grilli löytyy) ja saunakamppeet mikäli uiminen ja sauna kiinnostaa.

Eipä tässä muuta, kuin nähdään lauantaina!

-paze-
 
Viimeksi muokattu:

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Väliin jää kiekko, tai siis nää bileet, työ p*rkele alkaa rajoittaa vapaa-aikaa uhkaavasti. Pitää "tyytyä" terassikokoontumiseen täällä etelässä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Rakkaat ystävät, ei työ ole este bileisiin. Mää esmes olen pe-la välisen yön töissä + päälle aamuvuoro, eli olen lauantaina klo 14 kotona. Huilaan pari tuntia ja sitten kesäbileissä (autolla) käymään joskus kuuden jälkeen. Samainen yö+aamuvuoro toistuu seuraavana päivänä.

Lauantaina näemme!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kiitos ja hei, kävinhän minä sielläkin. Tylsää seuraa allekirjoittanut selvinpäin heh..

Nyt en saanut nautiskella alkomahoolista muiden mukana, mutta pitäkää te hauskaa. Mää oon töissä jo, kaljaa koneeseen poijjaat (ja tytöt)!
 

Tuamas

Jäsen
Kivaa oli

Kivaa oli, krapula ei ole vielä saavuttanut minua.

Mukavaa porukkaa ja joku kuvaaja voisi varmaan pistää mulle kuvia maililla.

Ja meirän ystävällinen Civic-kuski voisi myös vaikka jotenkin ilmoittaa jotakin kautta yhteystietonsa, niin voisi tulla hakemaan uimakamppeet sieltä takakontista...

Ps. Rene oli yllättävän iso ja Baarikaappi oli yllättävän hyvä baari.
 

mic82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja lentävät mikroautonrenkaat
Tuamas kirjoitti:
Ja meirän ystävällinen Civic-kuski voisi myös vaikka jotenkin ilmoittaa jotakin kautta yhteystietonsa, niin voisi tulla hakemaan uimakamppeet sieltä takakontista...
Laitoin yhteystietoja vaikka en kuskina ollutkaan, mutta kyydissä kummiski.

Ihan kivat pippalot oli. Porukka oli mukavaa ja kesäfiilis korkeimmillaan. Tuli saunottua, uitua, syötyä ja juopoteltua. Edes itkevät golfuunot ei saanu meininkiä latistumaan. :)

Hyvää kesän jatkoa vaan kaikille!
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Kivaa oli taas!Kiitoksia kaikille hyvästä seurasta, ensi kesänä toivottavasti uudestaan! Saatiinko juotua clubilta kaikki lonkerot?
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hyvät pileet, vaikka selvin päin olinkin!

Kiitos järjestäneelle/-neille ja kaikille paikalle vaivautuneille. Kiitos nimim. irGulle kyydistä ja vähän muustakin. Kiitos nimim. pazelle, että heitit lonkero-korkin meidän pihaan. Kiitos miespuolisille Ässä-faneille, jotka menestyksekkäästi täyttivät illan peeniskiintiöni. En tosiaan muista, koska viimeksi olisi tullut bongattua noin monta elintä yhden illan aikana.

Ehkä ensi vuoden juhlissa pistetään paremmaksi?-D
 

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lyrinna kirjoitti:
Kiitos miespuolisille Ässä-faneille, jotka menestyksekkäästi täyttivät illan peeniskiintiöni. En tosiaan muista, koska viimeksi olisi tullut bongattua noin monta elintä yhden illan aikana.

Ehkä ensi vuoden juhlissa pistetään paremmaksi?-D

On kyllä hyvä, jos juhlista jää jotain mieleen. Porukka vaikuttaa muutenkin varsin tyytyväiseltä tämän vuoden tapahtumaan. Siitä voinee vetää johtopäätöksen, että penisten lisäksi ohjelmassa on ollut esim. seurapelejä, yhteislaulua, pikkuautoilla neppailua tai jopa He-Man-ukkoja ja Barbi-nukkeja?

Ehkä itsekin taas ensi vuonna, vaikka tuskin se penistilannetta suuremmin parantaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös