Ässien fan club ja muu siihen liittyvä toiminta

  • 102 622
  • 558

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
irGGu kirjoitti:
Lauantain finaalimatsiin on taas faniliput myytävänä. Nämä on lunastettava HUOMISEN, eli TORSTAIN aikana SOKOKSEN LIPPUPALVELUSTA.

Huomiseen mennessa eli talla kertaa ei ole aikarajaa, esim. 14:00?
 

^neina^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Dallas Stars
Janiz80 kirjoitti:
Huomiseen mennessa eli talla kertaa ei ole aikarajaa, esim. 14:00?

Tämän päivän aikana on lunastettava..
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Pata-Ässä kirjoitti:
Onko fanilippuja riittävästi kaikille fanclubilaisille? Eikös niitä ollut viime peliin 120kpl, joka uusien jäsenien myötä ei riittänyt kaikille. Liityin clubiin vasta viikko sitten eikä minulla ole vielä fanikorttia. Onko minulla mahdollisuuksia fanilippuun?

Valitettavasti se määrä on edelleen se 120. Tämmöinen sopimus Ässien kanssa sorvattiin kaikkien pelien osalta, joten sille ei nyt voida enää mitään.

JA MUISTAKAA LIPPUUN MAHDOLLISUUDEN OMAAVAT! KÄYKÄÄ LUNASTAMASSA TÄNÄÄN TORSTAINA NE LIPUT!


-paze-
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
paze17 kirjoitti:

JA MUISTAKAA LIPPUUN MAHDOLLISUUDEN OMAAVAT! KÄYKÄÄ LUNASTAMASSA TÄNÄÄN TORSTAINA NE LIPUT!

Tuota, tuota... Lienette kaikki fan clubin edustajat jo matkalla Hämeenlinnaan, mutta ihmettelenpä tässä kuitenkin.

Eli Sokoksen lippupalvelun tädin lapuissa luki, että lauantaina klo 14 mennessä nuo liput pitäisi lunastaa. En tiedä, johtuiko siitä, että eivät saaneet tulostettua lippuja tänään/ juuri sillä hetkellä, vai mistä, mutta kuitenkin näin... Täti kylläkin sanoi, että huomenna kannattaa käydä lippunsa hakemassa.
 

jh34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, KaMa
Kaverini oli äsken käynyt Sokoksen lippupalvelusta hakemassa fanclub -lippua ja sitä hän ei saanut, koska lippupalvelun valtakunnallisessa tietokonejärjestelmissä oli ollut jotain häikkää. Lippupalvelun myyjä oli kuitenkin sanonut, että lippuja voi hakea lauantaihin klo 14.00 saakka.

Melkoinen sekamelska tämä koko juttu nyt on, koska monenlaista tietoa annetaan siitä, milloin liput pitää hakea. Toivoisin nyt Ässien taholta sen verran joustavuuta, että nämä fanclub -liput todellakin annetaan olla myynnissä lauantaihin asti, jotta jokainen jäsen varmasti ehtii hakemaan omansa. Rohkenen väittää, että yksikään fanclubilainen ei jää tulevan lauantain pelistä pois kuin ääritapauksessa, joten todennäköisyys sille, että lippuja jää myymättä on erittäin pieni.

Kaikesta huolimatta kuitenkin suuri kiitos fanclubin vastaaville ja Ässien toimiston väelle siitä, että tämmönen mahdollisuus on ylipäätään meille jäsenille annettu.

Olisi varmasti parasta mikäli joku virallinen taho vielä kertoisi sen kuinka tämä asia nyt loppujen lopuksi on.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
metsänpeikko kirjoitti:
Eli Sokoksen lippupalvelun tädin lapuissa luki, että lauantaina klo 14 mennessä nuo liput pitäisi lunastaa. En tiedä, johtuiko siitä, että eivät saaneet tulostettua lippuja tänään/ juuri sillä hetkellä, vai mistä, mutta kuitenkin näin... Täti kylläkin sanoi, että huomenna kannattaa käydä lippunsa hakemassa.

jh34 kirjoitti:
Olisi varmasti parasta mikäli joku virallinen taho vielä kertoisi sen kuinka tämä asia nyt loppujen lopuksi on.

No, mikäli Lippupalvelun lapuissa näin lukee, niin asia on sitten niin, mutta Ässien toivomus kuitenkin oli että liput lunastettaisiin niin pian kuin mahdollista.

-paze-
 

^neina^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Dallas Stars
3.5 järjestetään risteily Romantikalla. Menossa mukana mm.Yö ja ÄSSÄT.

Hinta:44,90 € (ei sisällä kuljetusta). Ne jotka haluavat bussikuljetuksen Pori-Helsinki-Pori, niin asiasta on sovittava erikseen Matkavekan kanssa. Väh.20 henkee saatava, jotta bussikuljetus toteutuu.

Lähtö ke 3.5 klo.18.30 Helsingistä.
Paluu to 4.5 klo.10.00 Helsinkiin.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot, Matkavekka, Itäkeskus puh.02-6303775

Laitan tänne lisää tietoa heti kun vaan saan sitä :)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Maagiset kesäbileet vol 4!

Hei hei! Taas on aika ruveta järjestelemään Ässä-fanien miitinkiä kesäjuhlien muodossa. Kesäkuussa ennen jussia vietämme näitä bailuja, mutta päivä ei ole ihan vielä pommin varma.

Viime vuodesta on otettu opiksi, ja allekirjoittanut ainakin lupaa tässä ja nyt järjestää jotain puuhaa meille. Paikasta ei ole vielä pomminvarmuutta, mutta ennakkoasetelmissa hyväksi todettu viimevuotinen mökki olisi jatkossakin humalaisen köörin kansoittama.

Epävirallisia ja virallisia ilmoittautumisia tähän tässä ja nyt. Mää ainakin oon mukana neljättä kertaa, ni!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
irGGu kirjoitti:
Lupaan myös että humalainen Arska hoidetaan kotiin asti, ettei tule kukkahattusille ongelmia heitteillejätöstä.


Kiitos kiitos! Hyvällä mielin siis kohti bileitä, heh..

Irkku, paze, korkki, Spake, Annuli ja hänen miehensä sekä mää ollaan oltu kaikissa kolmessa aiemmassa, joten eiköhän sama kööri + vakioksi koostunut muu porukka pistä hyvän tunnelman aikaiseksi.

Toivotaan ettei viime vuoden tapaiset "pettymykset" toistu. Ainakin mulla on ollut aina hauskaa joka kerta. Jostain syystä, en tiä kyllä mistä..

P.S. Vaadimme metsäpeikkoakin mukaan!
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Paikalle ilmestyn varmasti. Sama paikka kuin viime vuonna, pliis.

Viime kesänä ei kukaan puhunut että hopea olisi tulossa, haaveiltiin vain lukon kaadosta. Nyt ollaan viisaampia.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Arnold kirjoitti:
P.S. Vaadimme metsäpeikkoakin mukaan!

No ohhoh! Olen otettu.

Mikäli et teitittele itseäsi, niin kerro toki ketkä vaativat. Katsotaan sitten, onko tarpeeksi isoja nimiä vaatimassa. No ei vaan, olin kyllä ajatellut ihan itsekin, että josko sitä uskaltaisi naamansa näissä kekkereissä näyttää. Kun on sitä tullut noin niinkuin nimettömänäkin näyteltyä melko paljon Jatkoajan Ässä-väelle. Voin järjestää riemuksenne Aki Heino-visailun. Cool.

Ja mikäli tälle vaatimis-linjalle lähdetään, niin haluaisin vaatia mukaan nimimerkki Jurvasen. Ja paljon hyviä sisäpiirijuttuja. Kiitos.
 

Tompse

Jäsen
Jotkut vielä näköjään muistaa, vuoden takaiset kritiinkinannot tai miksi itkuiksi sitten nimetäänkään. Jotkut taaseen näyttää ottaneen opiksi, mikä on hienoa.

Itse saatan myös tulla mukaan, jos aikatauluihin sopii. Mutta katellaan lähempänä määräpäivää.

P.S. Jos paikalla tulen, niin mahdollisesti voisin yrittää jotain ajankulua keksiä.

Tomze
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
metsänpeikko kirjoitti:
Mikäli et teitittele itseäsi, niin kerro toki ketkä vaativat. Katsotaan sitten, onko tarpeeksi isoja nimiä vaatimassa.
(...)
Voin järjestää riemuksenne Aki Heino-visailun. Cool.


No ainakin mää vaadin, heh. Kerran varsinaisesti keskusteltu ja silloisesta jutustelusta allekirjoittanut ei muista oikein yhtään mitään. Kiitos promillien.

AH-visa, jäätävää. Kyllä Akista äkkiä ainakin - Jääkiekkolehteä lainaten - 99 kysymystä keksii. Mää lupaan kanssa tehdä jonkun visailun. Jääkiekkoon liittyen, saatta Heinokin jossain vilahdella, ans kattoo ny.
 

Tuamas

Jäsen
Mukana ja Metsanpeikkoneito mukahan!

Eli itse ilmoitan itseni saapuvaksi taalta Egyptista kasin ja toivon myoskin vilpittomasti saavani nahda paikan paalla mystisen metsanpeikon.
Itse kun olen tavallaan hengenheimolainen, kun "Aki" on myos minulle laheinen kulttihahmo ja hanta kunnioitankin? lajissa kuin lajissa kayttamalla hanen Assa-aikojen pelinumeroa.
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Arnoldin toiveesta huolimatta, allekirjoittanut skippaa kyseiset partyt hyvin suurella todennäköisyydellä. Kouvola, ja eräs kaunis blondityttö vie voiton. Ja kivempaa teillä on ilman tällaista limulinjalla kulkevaa vässykkää.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Jos työvuorot antavat periksi (tänä vuonna loma on vasta elokuussa) ja vaimo päästää niin enköhän minäkin mukana ole...
 

^neina^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Dallas Stars
Mukana, ehkä..

Eli saatan tulla, mikäli ei ole töitä silloin..:S Koskas se päivämäärä päätetään? :)
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Mukana menossa, 3. kerta jne...
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
metsänpeikko kirjoitti:
Ja mikäli tälle vaatimis-linjalle lähdetään, niin haluaisin vaatia mukaan nimimerkki Jurvasen. Ja paljon hyviä sisäpiirijuttuja. Kiitos.
Sisäpiirijuttuja ei kyllä ole. Paitsi ne muutama ja tuo taisikin olla kuittailua. Muista nyt perkele sitä skittles-askia, jonka sait pari vuotta sitten. Ei sellaisen romanttisen lahjan jälkeen saa olla ilkeä.

Mutta joo. Yritän tulla paikalle, kunhan päivämäärästä sovitaan tarkemmin.

Kyyti olisi yyber-pro. Kuka suostuu? Olen sisäsiisti, enkä oksentele kännissä ja niin päin pois. Muuten kyllä aikasta perusteini.
Jos tuolla mainospuheella ei saa kyytiä, niin huhhuh.

Kuitenkin. Minä taas haastan - en tosin tapahtumaan - Metallheartin ensimmäiseen Ässät-lukko-otteluun huutamaan ihan oikeasti kannustushuutoja Ässille. Korttelikiakkoo?
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Jurvanen kirjoitti:
Kuitenkin. Minä taas haastan - en tosin tapahtumaan - Metallheartin ensimmäiseen Ässät-lukko-otteluun huutamaan ihan oikeasti kannustushuutoja Ässille. Korttelikiakkoo?
Kiitos kiitos, tosiaan. Kyllä nuo parin vuoden takaiset idioottimaisuudet muistuvat nyt liiankin hyvin mieleen. Noh onneksi sentään vähän olen kasvanut (en pelkästään sivuttain vaan myös henkisesti) noista ajoista. Korttelikiakkoo en ole huutanut ainakaan tällä kaudella kertaakaan, vaikkakin eksyin muutamaan Ässien ja Lukon keskeisiin otteluihin. Sen sijaan minun pitää häpeäkseni tunnustaa, että olen jopa huutanut kannustushuutoja. Mutta haaste otettu vastaan.

Ja ettei vallan menisi offtopiciksi niin Ässien kesäjuhlaan näillä näkymin tuskinpa pääsen paikalle, mutta varmaksi mitään en osaa sanoa.
 

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En saavu paikalle missään nimessä.

Edit: Kaikista voidaan neuvotella ja on neuvoteltu. Asia on ehdollinen.
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Muistakaa se, että tosimies menee vaikka pikkupöhnässä töihin!

Nim. Kesäbilehile'05

Aikataulusta ei vielä mitään varmuutta vielä. Voitaneen laskea viikko tahi pari ennen Juhannusta. Lauantaipäivä toki. Viime kerran promoottorimme paze varmaan valaisee lisempää jossain välissä.

Perinteiseen tapaan voitaisiin koota listaa naamoista, joita tulemme näkemään keskenämme. Epäilevät lasketaan myös joukkoon värikkääseen.


Arnold
irGGu
Heppuli
mjarkko
metsänpeikko
rene
Tuamas
korkki
mic82
^neina^
ruoto
Jurvanen
Tomze (?)
^Metalheart^ (?)
Mahtiankka (tod.näk.ei?)
Kapa76 (Kapa on niin vekkuli, että menee vähän arvailuksi onko kyseessä sarkasmia?)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös