irGGu kirjoitti:Lauantain finaalimatsiin on taas faniliput myytävänä. Nämä on lunastettava HUOMISEN, eli TORSTAIN aikana SOKOKSEN LIPPUPALVELUSTA.
Huomiseen mennessa eli talla kertaa ei ole aikarajaa, esim. 14:00?
irGGu kirjoitti:Lauantain finaalimatsiin on taas faniliput myytävänä. Nämä on lunastettava HUOMISEN, eli TORSTAIN aikana SOKOKSEN LIPPUPALVELUSTA.
Janiz80 kirjoitti:Huomiseen mennessa eli talla kertaa ei ole aikarajaa, esim. 14:00?
Pata-Ässä kirjoitti:Onko fanilippuja riittävästi kaikille fanclubilaisille? Eikös niitä ollut viime peliin 120kpl, joka uusien jäsenien myötä ei riittänyt kaikille. Liityin clubiin vasta viikko sitten eikä minulla ole vielä fanikorttia. Onko minulla mahdollisuuksia fanilippuun?
paze17 kirjoitti:
JA MUISTAKAA LIPPUUN MAHDOLLISUUDEN OMAAVAT! KÄYKÄÄ LUNASTAMASSA TÄNÄÄN TORSTAINA NE LIPUT!
metsänpeikko kirjoitti:Eli Sokoksen lippupalvelun tädin lapuissa luki, että lauantaina klo 14 mennessä nuo liput pitäisi lunastaa. En tiedä, johtuiko siitä, että eivät saaneet tulostettua lippuja tänään/ juuri sillä hetkellä, vai mistä, mutta kuitenkin näin... Täti kylläkin sanoi, että huomenna kannattaa käydä lippunsa hakemassa.
jh34 kirjoitti:Olisi varmasti parasta mikäli joku virallinen taho vielä kertoisi sen kuinka tämä asia nyt loppujen lopuksi on.
irGGu kirjoitti:Lupaan myös että humalainen Arska hoidetaan kotiin asti, ettei tule kukkahattusille ongelmia heitteillejätöstä.
Arnold kirjoitti:P.S. Vaadimme metsäpeikkoakin mukaan!
metsänpeikko kirjoitti:Mikäli et teitittele itseäsi, niin kerro toki ketkä vaativat. Katsotaan sitten, onko tarpeeksi isoja nimiä vaatimassa.
(...)
Voin järjestää riemuksenne Aki Heino-visailun. Cool.
Sisäpiirijuttuja ei kyllä ole. Paitsi ne muutama ja tuo taisikin olla kuittailua. Muista nyt perkele sitä skittles-askia, jonka sait pari vuotta sitten. Ei sellaisen romanttisen lahjan jälkeen saa olla ilkeä.metsänpeikko kirjoitti:Ja mikäli tälle vaatimis-linjalle lähdetään, niin haluaisin vaatia mukaan nimimerkki Jurvasen. Ja paljon hyviä sisäpiirijuttuja. Kiitos.
Kiitos kiitos, tosiaan. Kyllä nuo parin vuoden takaiset idioottimaisuudet muistuvat nyt liiankin hyvin mieleen. Noh onneksi sentään vähän olen kasvanut (en pelkästään sivuttain vaan myös henkisesti) noista ajoista. Korttelikiakkoo en ole huutanut ainakaan tällä kaudella kertaakaan, vaikkakin eksyin muutamaan Ässien ja Lukon keskeisiin otteluihin. Sen sijaan minun pitää häpeäkseni tunnustaa, että olen jopa huutanut kannustushuutoja. Mutta haaste otettu vastaan.Jurvanen kirjoitti:Kuitenkin. Minä taas haastan - en tosin tapahtumaan - Metallheartin ensimmäiseen Ässät-lukko-otteluun huutamaan ihan oikeasti kannustushuutoja Ässille. Korttelikiakkoo?