mice kirjoitti:
...Näitä sattuu peleissä ja that's it. Ja se, että Tapparajohto lähtee joistan tapauksista itkemään jälkikäteen, on myöskin täysin naurettavaa.
...nauraminen/hurraaminen vastustajan loukkaantumiselle ja ennen kaikkea pyrkiminen siihen, että vastustaja loukkaantuu.
...Mäntylä-Uusikartano, vaikka yhtä lailla se oli pelitilanne niin kuin nämä jälkeenpäin tulleet loukkaantumisetkin.
Voi voi. Viesti alkoi niin pirun hyvin, oli piristävää nähdä hieman rauhallisempaa kommentointia vastustajan leiristä. Ekan kappaleen jälkeen vaan lähti hieman hakoteille!
Ensinnäkin. Se, että tietääksesi katsomossa oli paljon idiootteja, jotka hurrasivat nimenomaisesti G-wallin loukkaantumiselle, ei oikeuta sinua yleistämään ja syyttämään koko Ässä-leiriä moisesta. Mitenköhän katsojat muuten ovat pyrkineet vastustajan loukkaantumiseen? Onko Porissa harvinaisen vaikutusvaltaisia kiekkofaneja, vai tarkoitatko vaikka tyhjän limsapullon kentälle heittämistä? Tarkemmin voit eritellä vaikkapa yksityisviestillä, niin ei tarvitse kaikkea dadaa siirtää palstalle kaikkien pällisteltäväksi.
EDIT: Niin yleistämisestä piti sanomani. Vaikka sieltä parvelta tuli pelin päätyttyä minunkin niskaani sylkeä, niin en silti suojaudu sadetakilla kulkiessani Tampereella. Idiootteja mahtuu joka leiriin. Sen kun kaikki ymmärtäisivät, niin helpommalla päästäisiin.
Toisekseen. Tuo viimeinen osa lainauksesta riippuu tietysti siitä, miten itse käsität pelitilanteen. Oman näkemykseni mukaan pelitilanteen sisällä on lähinnä vain tilanteet, joissa pelataan/pyritään pelaamaan kiekkoa. Kontakti kiekottomaan pelaajaan itse kiekon ollessa kaukana kummastakin ei näkemykseni mukaan ole pelitilanne. Tästä sinulla on oletettavasti eriävä mielipide, kun kerran tuollaista kirjoitat. Minä en juuri tuon edellä esittämäni takia rinnastaisi kyseisiä tapahtumia kaukalossa.
Jotenkin tuli sellainen muistikuva, että nimimerkki Mice on aikaisemminkin ollut aivan siinä rajoilla olla ihan fiksukin kiekkofani kirjoitustyylistä päätellen. Sitten vaan napsahtaa ja kaik o mänt.
Tästä on hyvä jatkaa. Taitaa olla keskustelu hiipumassa, kun moni Tappara-fanikin on jo tuominnut joukkueenjohdon toiminnan. Hyvä näin. Toivoa paremmasta.