Murmeli kirjoitti:Pitää vielä mainita, kun nyt muistin. Huikea kuuluttaja teillä. Persoonallinen ja positiivisesti erilainen. "... Mikko RRRRRautee!"
Minä en tykkää. Viitasen Iku oli aivan oikeasti LOISTAVA kuuluttaja viime kaudella. Olisitte saaneet taas ihmetellä Ässien 1-0-kuulutusta. Vai kuulitko viime kaudella? Mä en tykkää yhtään tuosta "Ja vielä kerran tervetuloa tuomarit, SaiPan pelaajat ja lappeenrantalaiset fanit. Terrrrrvetuloa"
Ok, olen juntti, mutta mielestäni ei pidä mitään turhia tuomareita ja SaiPan pelaajia tervehtiä kun tänne tulevat. Me ollaan junttila ja lätkähallissa, eikä missään kylpylässä, perkele. Turhaa kohteliaisuutta. Mä tahdon Ikun takaisin. Tuota Ärrrrrrrrrrrää jaksa enää. Oikeasti.
tästä pitikin sanoa, että muutama jäähy tuli ihan oudosti. HooSeen tilannetta en nähnyt ollenkaan (kiitos, Murmeli. Hyvin taas kuvattu. Olisipa meilläkin tuollaista) mutta estäminen siitä että kaveri makaa maassa? hmm.Aksu kirjoitti:Jäähy tuli estämisestä. Tuomarivirhe vai näkemysero?
Ainakin kahdesti tuomari meni huutoon. Lisäksi todella outoja tulkintoja muutama muutenkin. Ainakin sellaisia, jotka eivät sovi tämän kauden muuhun linjaan. Mistä se Atten kurmottaminen lähti? Kun kiusasi sitä SaiPan pelaajaa laidassa ja aiheutti viisikolmosen?
Tosiaan. Tuomari oli aika hukassa ja Ässät PELASIVAT kauden huonoimpansa. Ainakin minulle huonoimpansa. ja SaiPa EI ollut mitenkään parasta kiekkoa Porissa esittänyt joukkue (edelleen harmittaa se, että viimekerralla oli fyysisempi). Silti en niinkään valita. Pisteet ansaitsitte, koska kuten joku sanoi, ässä-pelaajat eivät edes luistelleet kunnolla vaihtoon. Puhtailla papereilla selviää oikeastaan vain Hisey. Täysin puhtailla, siis. Kaipainen myös yritti. Rautee lönkytteli pari kertaa vaihtoon niin että huhhuh.
No ok, Nikke yritti kanssa. Se sentään luisteli jäähyltä pirun lujaa vaihtoon (toisin kuin esmes Atte) Miksi meidän "normaalit" pelaajat ei jaksa tehdä noin?
Toisaalta pakko todeta että tahtoisin nähdä SaiPan vaikkapa pleijarivastustajana. Fyysistä kiekkoa osaavat muutkin kuin ne hesalaiset. Älkää muuttako joukkuettanne kovasti ensi vuodeksi. Paremmaksi saatte toki muuttaa, mutta älkää pienemmäksi ja "kärppämäisemmäksi", jooko?