Niin siis tuo Areena saadaan silloin valmiiksi. Eikö niin?
Ravintolan lopputarkastus on 12. päivä ja käytössä 20. päivä.Kyllä. Tuo päivämäärä on ilmoitettu lopputarkastuksen viimeiseksi päiväksi, eli Areena on kaikin puolin valmis silloin.
Eikös siellä Ryankin vielä pyöri pelaajaintrossa? Sen voisi kyllä hyvin poistaa, Rockyn patamokka-mainokselle en nää niin paljoa tarvetta. Toki se muistuttaa Rautakallion ajasta ja ensimmäisenä mieleen tulee potkut. Mielestäni siinä vaiheessa alettaisiin puhua seuralegendan selkäänpuukottamisesta, kun aletaan poistaa kyseisen herran mainospätkää kuutiolta.Ässille: poistakaa ne Rockyn patamokka mainokset kuutiolta... Luulen silti että jää poistamatta ja samat mainokset pyörivät kauden loppuun asti..
Vielä typerämpää olisi ollut, jos herrat olisivat tuolla kuutiolla vielä pyörineet....Rautakallio ja Kaukoranta oli poistettu joukkue-videolta. Ensimmäisenä kuviin käveli Rosendahl.
Edit. Näemmä poistettu myös Patamokka-mainoksesta.
Kohtuu typerää ja tarpeetonta
Mainoksessa nyt voi esiintyä kuka vaan. Ei olisi tarvinnut poistaa patamokka-mainoksesta.Vielä typerämpää olisi ollut, jos herrat olisivat tuolla kuutiolla vielä pyörineet....
Mainoksessa nyt voi esiintyä kuka vaan. Ei olisi tarvinnut poistaa patamokka-mainoksesta.
Eiköhän palkkaa tule huhtikuun loppuun asti.Voihan olla, että sopimukset loppuivat, niin eivät saa enää käyttää mainostamiseen?
Videosta eikä SK:n lehtijutun kuvista ei selvinnyt näkyykö saunasta koko kenttä. Eli onnistuiko saunan siirto niin että tukipalkki ei peitä näkymää?
Itse en näe hintaa pahana. 70 € henkeä kohden sisältäen ruuat, ottelulipun ja pöydän paraatipaikalla. 70 prossaa kevään pöydistä on jo nyt myyty. Ei porilaiset mitään köyhiä ole :)Komeat on! Mielenkiinnolla odottelen, mikä mahtaa olla ravintolapöytien myynti. 280 euroa on kyllä todella kova hinta neljältä henkilöltä. Yritykset toki varmasti ostavat pöytiä itselleen mutta tavallisilla tallaajilla tuskin on varaa tähän. )
Komeat on! Mielenkiinnolla odottelen, mikä mahtaa olla ravintolapöytien myynti. 280 euroa on kyllä todella kova hinta neljältä henkilöltä. Yritykset toki varmasti ostavat pöytiä itselleen mutta tavallisilla tallaajilla tuskin on varaa tähän.
Toivotaan myös, että joku palstalainen varaa Jatkoajan yhteisen saunavuoron esim. jokaiseen tiistai-peliin ;)
Tottakai jos on kysyntää niin sillon toki hinnat tulee olla sillä tasolla, että Ässien hyöty maksimoituu. Jos nyt on myyty jo 70% paikoista niin tälle kaudelle 70-80 euroa on varmasti ihan hyvin hinnoiteltu mutta pidemmällä tähtäimellä ehkä liikaa. Hyvin paljon riippuu tosiaan, mikä ruoan taso tulee olemaan. Itse vähän epäilen, tuleeko Ässien tarjoama buffet-ruoka olemaan tuon rahan arvoista (30-40e). Mutta ei nyt tuomita ennen kuin ruoka on testattu.Itse en näe hintaa pahana. 70 € henkeä kohden sisältäen ruuat, ottelulipun ja pöydän paraatipaikalla. 70 prossaa kevään pöydistä on jo nyt myyty. Ei porilaiset mitään köyhiä ole :)
Mua mietityttää mitenköhän tuo lounastarjoilu mahtaa ottaa tuulta siipiensä alle? Sijainti hallilla ei tosiaan ole kovin keskeinen, että ei sinne työpaikalta tosta vain lähdetä kävelemään lounaalle. Varmaan tähänkin palataan ensi kaudella, jos ruokailijoita ei ole tarpeeksi.
Itse ajattelin mennä tuossa joku päivä käväsemään lounaalla tuolla.
On tuossa riskinsä, mutta varmaan alkuvaiheesta päästään yritysvieraillakin. Kesä on eri juttu.
Mua mietityttää mitenköhän tuo lounastarjoilu mahtaa ottaa tuulta siipiensä alle? Sijainti hallilla ei tosiaan ole kovin keskeinen, että ei sinne työpaikalta tosta vain lähdetä kävelemään lounaalle. Varmaan tähänkin palataan ensi kaudella, jos ruokailijoita ei ole tarpeeksi.
Itse ajattelin mennä tuossa joku päivä käväsemään lounaalla tuolla.