Ässät mediassa

  • 2 300 842
  • 9 541

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Niin siis tuo Areena saadaan silloin valmiiksi. Eikö niin?

Kyllä. Tuo päivämäärä on ilmoitettu lopputarkastuksen viimeiseksi päiväksi, eli Areena on kaikin puolin valmis silloin.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä. Tuo päivämäärä on ilmoitettu lopputarkastuksen viimeiseksi päiväksi, eli Areena on kaikin puolin valmis silloin.
Ravintolan lopputarkastus on 12. päivä ja käytössä 20. päivä.

Voihan se tosiaan olla että tuo 22. päivä on virallinen valmistumis ja rakennuskohteen luovutuspäivä.
 
Viimeksi muokattu:

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Ässille: poistakaa ne Rockyn patamokka mainokset kuutiolta... Luulen silti että jää poistamatta ja samat mainokset pyörivät kauden loppuun asti..
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ässille: poistakaa ne Rockyn patamokka mainokset kuutiolta... Luulen silti että jää poistamatta ja samat mainokset pyörivät kauden loppuun asti..
Eikös siellä Ryankin vielä pyöri pelaajaintrossa? Sen voisi kyllä hyvin poistaa, Rockyn patamokka-mainokselle en nää niin paljoa tarvetta. Toki se muistuttaa Rautakallion ajasta ja ensimmäisenä mieleen tulee potkut. Mielestäni siinä vaiheessa alettaisiin puhua seuralegendan selkäänpuukottamisesta, kun aletaan poistaa kyseisen herran mainospätkää kuutiolta.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Aivan naurettavaa olisi poistaa nuo mainokset. Toivottavasti Ässät eivät tähän alennu.
 

Zicco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Rautakallio ja Kaukoranta oli poistettu joukkue-videolta. Ensimmäisenä kuviin käveli Rosendahl.

Edit. Näemmä poistettu myös Patamokka-mainoksesta.

Kohtuu typerää ja tarpeetonta
 
Viimeksi muokattu:

Valmetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Bruins
Rautakallio ja Kaukoranta oli poistettu joukkue-videolta. Ensimmäisenä kuviin käveli Rosendahl.

Edit. Näemmä poistettu myös Patamokka-mainoksesta.

Kohtuu typerää ja tarpeetonta
Vielä typerämpää olisi ollut, jos herrat olisivat tuolla kuutiolla vielä pyörineet....
 
Komeat on! Mielenkiinnolla odottelen, mikä mahtaa olla ravintolapöytien myynti. 280 euroa on kyllä todella kova hinta neljältä henkilöltä. Yritykset toki varmasti ostavat pöytiä itselleen mutta tavallisilla tallaajilla tuskin on varaa tähän.

Toivotaan myös, että joku palstalainen varaa Jatkoajan yhteisen saunavuoron esim. jokaiseen tiistai-peliin ;)
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Videosta eikä SK:n lehtijutun kuvista ei selvinnyt näkyykö saunasta koko kenttä. Eli onnistuiko saunan siirto niin että tukipalkki ei peitä näkymää?
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Videosta eikä SK:n lehtijutun kuvista ei selvinnyt näkyykö saunasta koko kenttä. Eli onnistuiko saunan siirto niin että tukipalkki ei peitä näkymää?

Ihan ok sieltä näkyy, miltei joka kohdasta. Ehkä sisääntulopuolelta, eli maikkalan puolelta joutuu vähän kurkkimaan tai kyyristymään;) Hyvä se o!
 

Kumura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Komeat on! Mielenkiinnolla odottelen, mikä mahtaa olla ravintolapöytien myynti. 280 euroa on kyllä todella kova hinta neljältä henkilöltä. Yritykset toki varmasti ostavat pöytiä itselleen mutta tavallisilla tallaajilla tuskin on varaa tähän. )
Itse en näe hintaa pahana. 70 € henkeä kohden sisältäen ruuat, ottelulipun ja pöydän paraatipaikalla. 70 prossaa kevään pöydistä on jo nyt myyty. Ei porilaiset mitään köyhiä ole :)
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Komeat on! Mielenkiinnolla odottelen, mikä mahtaa olla ravintolapöytien myynti. 280 euroa on kyllä todella kova hinta neljältä henkilöltä. Yritykset toki varmasti ostavat pöytiä itselleen mutta tavallisilla tallaajilla tuskin on varaa tähän.

Toivotaan myös, että joku palstalainen varaa Jatkoajan yhteisen saunavuoron esim. jokaiseen tiistai-peliin ;)

Todellakin 70 % pöydistä varattu loppukaudeksi, sekä sauna-aitiot kokonaisuudessaan. Hinta on vähän siinä ja siinä ( mielestäni se on muuten 320€), eli rahalla saa lipun otteluun ja tosiaan ruuan.

Edit. Ok, ilmeisesti hinta tosiaan 40€ halvempi.

Mikäli lipun arvoksi laskee vaikkapa 30€, niin ruuan hinnaksi jää 50€ jolla saa kyllä jo Kellarista tai Andaluciasta viimisen päälle annoksen. Eli iso kysymys tässä on, että onko ruoka hyvän ravintolan tasoista vaiko klubi-ruuan kaltaista, jota en henkilökohtaisesti kelpuuta edes lounasappeeksi. Kyllä tuota pöytää täytyy käydä kokeilemassa jos ei tällä kaudella enää ehdi niin seuraavalla sitten.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mua mietityttää mitenköhän tuo lounastarjoilu mahtaa ottaa tuulta siipiensä alle? Sijainti hallilla ei tosiaan ole kovin keskeinen, että ei sinne työpaikalta tosta vain lähdetä kävelemään lounaalle. Varmaan tähänkin palataan ensi kaudella, jos ruokailijoita ei ole tarpeeksi.

Itse ajattelin mennä tuossa joku päivä käväsemään lounaalla tuolla.
 
Itse en näe hintaa pahana. 70 € henkeä kohden sisältäen ruuat, ottelulipun ja pöydän paraatipaikalla. 70 prossaa kevään pöydistä on jo nyt myyty. Ei porilaiset mitään köyhiä ole :)
Tottakai jos on kysyntää niin sillon toki hinnat tulee olla sillä tasolla, että Ässien hyöty maksimoituu. Jos nyt on myyty jo 70% paikoista niin tälle kaudelle 70-80 euroa on varmasti ihan hyvin hinnoiteltu mutta pidemmällä tähtäimellä ehkä liikaa. Hyvin paljon riippuu tosiaan, mikä ruoan taso tulee olemaan. Itse vähän epäilen, tuleeko Ässien tarjoama buffet-ruoka olemaan tuon rahan arvoista (30-40e). Mutta ei nyt tuomita ennen kuin ruoka on testattu.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse pidän ravintolapöytien hinnoittelua sopivana, edellyttäen tietysti että myös ruoka on syömäkelpoista ja palvelu toimii. Jos oikein olen ymmärtänyt, niin ensi kaudella tulee buffetin rinnalle myös muutama A la Carte vaihtoehto.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Mua mietityttää mitenköhän tuo lounastarjoilu mahtaa ottaa tuulta siipiensä alle? Sijainti hallilla ei tosiaan ole kovin keskeinen, että ei sinne työpaikalta tosta vain lähdetä kävelemään lounaalle. Varmaan tähänkin palataan ensi kaudella, jos ruokailijoita ei ole tarpeeksi.

Itse ajattelin mennä tuossa joku päivä käväsemään lounaalla tuolla.

Mietin samoja kysymyksiä, mutta verrataanpa vaikka lentokentän ravintolaan. On vielä syrjemmässä muilta työpaikoilta, eikä todellakaan pyöri vain lentoliikenteen lounailla.

On tuossa riskinsä, mutta varmaan alkuvaiheesta päästään yritysvieraillakin. Kesä on eri juttu.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
On tuossa riskinsä, mutta varmaan alkuvaiheesta päästään yritysvieraillakin. Kesä on eri juttu.

Porissa moni lounasravintola on heinäkuun suljettu, Ässien toimistokin on heinäkuun suljettu, joten tuskin tuo ravintolakaan on heinäkuussa auki?

Tuo Lounaan hinta on sen verran kohtuullinen kun kausikorttilaisetkin syö 7,9€:lla niin varmasti houkuttelee päivittäin jokusen kausikorttilaisen ja heidän lounasseuransa. Kyllä itsekkin ajattelin sen käydä jo ensi viikolla testaamassa. Tosin ruuan on oltava hyvää ja maistua mahdollisimman vähän einekseltä, muuten ei ole kohta edes vitoselle kukaan syömässä. Eihän Ässien pelaajistakaan suurin osa käy syömässä Miamissa vaikka ovat saaneet syödä siellä ilmaiseksi vaan menevät maksamaan Hellahuoneelle ym. oman ruokansa.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Mua mietityttää mitenköhän tuo lounastarjoilu mahtaa ottaa tuulta siipiensä alle? Sijainti hallilla ei tosiaan ole kovin keskeinen, että ei sinne työpaikalta tosta vain lähdetä kävelemään lounaalle. Varmaan tähänkin palataan ensi kaudella, jos ruokailijoita ei ole tarpeeksi.

Itse ajattelin mennä tuossa joku päivä käväsemään lounaalla tuolla.

Kirjoitin jo varmaan vuosi sitten samaa. On erittäin tärkeää, että Poriinkin tulee nykymaailman jäähalleissa asiaan kuuluva lounasravintola. Sen toiminnan suurin haaste on kuitenkin nimenomaan hallin syrjäinen sijainti (vaikka sitten miten porkkanana on se, että ruokailessa pystyy samalla seuraamaan joukkueen harjoituksia), ja se ettei lähistöllä oikein ole työpaikkoja mistä niitä kävijöitä löytyisi. Keskussairaalasta ei "lounaalle" kykene lähtemään kuin johtoporras, rivityöntekijät syövät kanttiinissa tai sosiaalitiloissa omia eväitä jos vain suinkin ehtivät. Ja vaikea on nähdä, että Prismankaan työntekijät jäähallilla mitenkään massoittain alkaisivat käydä.. keskustassa työskentelee paljon ihmisiä, mutta pelkkä meno-paluu hallille haukkaa jo ison siivun ruokatunnista, eli en oikein heidänkään varaansa uskaltaisi laskea

Toivottavasti väkeä ilmaantuu jostakin, sillä konsepti on kuitenkin hyvä ja ehdottoman tärkeä että se on olemassa jo seuran imagonkin kannalta
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.84
  • 3.85
  • 3.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös