Ennen kuin kukaan muu ehtii, niin.. nyt on mediatiimi panostanut oikein rapsakkaan menoon..
Aivan huikeetaa duunia Ässiltä!
Ennen kuin kukaan muu ehtii, niin.. nyt on mediatiimi panostanut oikein rapsakkaan menoon..
Kaljupää Virtanen keräämässä roskia the ämpäripäivänä. Se olis heittäytymistä.Voi pyhä Jumala, nyt on kyllä nähty kaikki. Ja tämä ihan positiivisessa mielessä. Loistavaa heittäytymistä Karrilta. Koskahan nähdään Lukolta vastaava eli kaljupää Virtanen fläppitaulun kanssa sängyllä. Sitä en välttämättä halua nähdä.
Fanipoikana en voi käsittää tätäUrheilulehden kausioppaassa Sasha Huttunen kertoo Ässien olleen vaisu pelaajamarkkinoilla kootessaan tämän kauden joukkuetta.
En nyt tiedä onko se kauhean vaisua jos sisään ovat tulleet Rubin, Phillips, Laakso, McCoshen, Rohdin, Järvinen, Turgeon, Joensuu, Graber ja Talaja.
Pelkää myös sitä, että tulevalla kaudella Liigan pohjimmaisia viedään 12-0 lukemin. Ässät, Pelicans ja Sport mainittu näinä heikosti vahvistuneina joukkueina.
Urheilulehden kausioppaassa Sasha Huttunen kertoo Ässien olleen vaisu pelaajamarkkinoilla kootessaan tämän kauden joukkuetta.
En nyt tiedä onko se kauhean vaisua jos sisään ovat tulleet Rubin, Phillips, Laakso, McCoshen, Rohdin, Järvinen, Turgeon, Joensuu, Graber ja Talaja.
Mitä helvettiä? En nää kyllä yhdenkään porukan voittavan Ässien joukkuetta 12 maalin erolla.Urheilulehden kausioppaassa Sasha Huttunen kertoo Ässien olleen vaisu pelaajamarkkinoilla kootessaan tämän kauden joukkuetta.
Pelkää myös sitä, että tulevalla kaudella Liigan pohjimmaisia viedään 12-0 lukemin. Ässät, Pelicans ja Sport mainittu näinä heikosti vahvistuneina joukkueina.
Urheilulehden kausioppaassa Sasha Huttunen kertoo...
Nyt tiedetään mihin Karri voi siirtyä jääkiekkovalmennusuran jälkeen. Porin teatteri ottaa innolla vastaan.
Missä tämä? Ois kiva kun ois välillä lähdekin, itseä ainakin kiinnostelee ellei sitten jossain printtilehdessä nämä arviot:)P.Sihvonen näkee Ässät pleijariseurana. Toivottavasti analyytikko näkee syvemmälle kuin lämpimikseen hauskoja juttuja väsäävät asiantuntijat.
Missä tämä? Ois kiva kun ois välillä lähdekin, itseä ainakin kiinnostelee ellei sitten jossain printtilehdessä nämä arviot:)
99% tuon mainoksen näkevistä ei tunnista ketään siinä esiintyvistä, joten tämä huoli vaikuttaa vähän turhalta.Sinänsä kiva mainos ja ymmärrän itse ainakin kovin hyvin, mutta onko Liigan tuomarin soveliasta esiintyä jonkun joukkueen mannekiinina? Puolueettomuus on välittömästi linssin alla. Haluttiin sitä tai ei.
Siirrän keskustelun podcasteista mielummin tänne, eihän Patavala ketjua sovi sotkea. Olen @Nigi kanssa täysin samoilla linjoilla. Ja Liigapyykkiä ei tuon ennakon takia kannata jättää pois, ekat kaksi jaksoa olivat oikein hyviä. Tässä kolmannessa särähti vähän joka joukkueen osalta hommat korvaan. Nättinen on tullut tutuksi Yle Puheelta ja miellyttävä ulosanti. Miten se sitten riittää podcastin tekemiseen onkin toinen juttu.En itse ylläty näistä arvioista liittyen Ässiin. Viime kauden jumbo on kohtuu turvallista sijoittaa viimeisten joukkoon näissä ennakoissa.
Itse olen hyvin pettynyt, jos tällä joukkueella Ässät ei ole kympin joukossa.