Juu ihan on realistiset, itse toki miellän ton lopun top-kutoseen, mutta ei tässä kärsimysten kierteessä sitä viitsi kauheesti ääneen sanoa.Melko realistiset odotukset Jatkoajalla, kaiken mennessä nappiin Ässillä saattaa olla sauma sääleihin.
Juu ihan on realistiset, itse toki miellän ton lopun top-kutoseen, mutta ei tässä kärsimysten kierteessä sitä viitsi kauheesti ääneen sanoa.Melko realistiset odotukset Jatkoajalla, kaiken mennessä nappiin Ässillä saattaa olla sauma sääleihin.
Ehdit ensin, eli siis samoilla linjoilla. Tosiaan kaiken mennessä aivan täydellisen nappiin Ässillä on nimenomaan sauma taistella suorasta pudotuspelipaikasta, etenkin jos nyt säästössä olevat loput rahat käytetään kauden aikana vahvistuksiin fiksusti. Mutta mahdollisista täydennyshankinnoista riippumatta se vaatii siis oman kovan tason suorittamisen lisäksi myös 1-2 kovemman ennakkosuosikin floppaamista..Juu ihan on realistiset, itse toki miellän ton lopun top-kutoseen, mutta ei tässä kärsimysten kierteessä sitä viitsi kauheesti ääneen sanoa.
Heinola on tajunnut, että jos aikoo vielä hypätä NHL-junan kyytiin, niin pitää treenata siellä missä NHL-pelaajia tehdään.Jesperi Kotkaniemi ja Ville Heinola treenaavat myös Ässien kanssa.
*Eikö Heinola kelvannut Lukkoon?!?! Aikamoista!!!!
* = Ehkä huumorilla heitetty
Villellä varmaan Ässien joukkueessa enempi vanhoja pelikavereita.Jesperi Kotkaniemi ja Ville Heinola treenaavat myös Ässien kanssa.
*Eikö Heinola kelvannut Lukkoon?!?! Aikamoista!!!!
* = Ehkä huumorilla heitetty
Olipa karsea podcast, en olisi uskonut kuinka pihalla Lennu on. Kysyi myös että kuka on Tarmo Reunanen...Liigalize podcastissä uusi housti Joni Petrell nostaa Ässien hyökkäyksen liigan 5. parhaaksi. Kaksikko monista asioista aika pihalla ja käy ilmi tuossakin kohdassa, kun kertoo Barachin jatkavan laidalla ja uusista hankinnoista Matti Järvisen olevan oikein laadukas 3. sentteri liigaan.
Kyseessähän ei ole Lennu vaan serkkupoika Joni. Urheiluchat nevöfögetOlipa karsea podcast, en olisi uskonut kuinka pihalla Lennu on. Kysyi myös että kuka on Tarmo Reunanen...
Lennukin siinä on ja Lennu kysyi juuri tuota Reunasta.Kyseessähän ei ole Lennu vaan serkkupoika Joni. Urheiluchat nevöföget
Monilta saattanut unohtua, että Joni on "omia poikia". Visiitti oli tosin ranskalainen.
Ihan tyhjä teksti sanoisi äidinkielen opettaja.Maltillisen realistinen rääppäsy. Faktat ainakin lähellä oikeaa
Porissa etsitään kadonnutta uskottavuutta - ElmoTV
Ässien edellinen kausi oli katastrofi. Nyt Porissa on palautettava uskottavuus ja houkuteltava yhteisö takaisin joukkueen taakse. Kokoonpano antaa ohuen toiveen paremmasta.elmotv.com
Ihan tyhjä teksti sanoisi äidinkielen opettaja.
Joku ilkeämielisempi saattais sitte toivoa Ässille jumboa...HIFK - Pelicans ottelun selostaja ja kommentaattori puhuivat Liigan voimasuhteista, TOP3 tietysti Kärpät, Ilves ja Tappara. Selostaja nosti esiin Ässät ja JYPin. Lupasi lopettaa selostajan hommat mikäli Ässät jää ensi kaudella jumboksi.
Olen miettinyt aivan samaa. Uusista pelaajista, niin kotimaisista kuin ulkomaalaisista, olisi mukava saada edes jotain haastattelupätkää videomuodossa. Toisi uutta joukkuetta lähemmäs yleisöä ja täten lisäisi kiinnostusta kannattajissa. On toki tullut otteluennakkohaastista yms, mutta ihan jotain perus haastatteluja ja hassutteluvideoita saisi mielestäni olla enemmänkin. Toimiston suuntaan myös toivetta, että jos tällä kaudella on idän reissua tiedossa, niin sieltä saisi kuvailla samanlaisen videosarjan kuin viimekaudella (vai pari kautta sitten).Mun mielestä vähän outoa, ettei tänään ole erikseen tullut pelaajahaastattelua aamulla, ja esim juuri Turgeonin haastista. Uudet miehet olisi kiva saada tutuiksi haastiksen muodossa.
Toki ei Philipsiä tai MacCosheniakaan ole vissiin videolla vielä haastateltu.
Saattoi olla muuten minun kommenttini :D Ainakin sanoin kaverille suunnilleen noin, kun maaleja tuli peräjälkeen. Lisäsin perään vielä: "Nyt on oikea aika alkaa painattaa mestaruuslippiksiä, jotteivät lopu keväällä kesken". Sitä kommenttia ei näemmä sitatoitu :)Heh. SK:ssa sitaatti porilaisesta mielenlaadusta
- "Tämä näyttää nyt jopa liian hyvältä”, oli yksi kommentti katsomosta Ässien latoessa maaleja toisen erän alussa.
Itse en ihmettele tätä lausuntoa, koska Rockyn on varmasti ihan jo porilaisena täysin mahdoton olla arvostamatta 70-luvun lopun Ässiä. Joukkue oli sarjan ylintä eliittiä, pelätty vastustaja kaukalossa, ja koostui herranjumala lähes 100% pelkistä porilaisista! Miettii tilannetta tuohon maailmanaikaan, kun suunnilleen kukaan joukkueesta ei ollut kotoisin Harjavaltaa kauempaa Porista (Makkonen)1970-LUVUN loppupuolen Ässät on Rautakallion mukaan ylivoimaisesti paras joukkue, missä hän pääsi pelaamaan. Se joukkue on Rautakallion mielestä ylipäätään määritellyt paljon häntä itseään.
”Siinä oli oma hulluutensa, mutta myös oma selkeytensä”, Rautakallio sanoo ja kiittää silloista valmentajaa Lasse Heikkilää.
Lainaus tuosta yllä mainitusta lehtijutusta. Aika kova lausunto Rockylta, kun on sentään päässyt pelaamaan aika kovissa porukoissa.
En kyllä tuosta samaa mieltä ole.Se on tietysti surullista mitä olen aiemminkin sanonut, että Rocky on nykyään pelkkä katkera ja änkyröivä vanha äijä. Mutta minkäs sille teet..