Ässät mediassa

  • 2 291 333
  • 9 531

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Satakunnan Kansassa olevassa jutussa Ben Blood kaivaa kaapista vielä muutaman luurangon lisää. Porin eilinen ruoka ei näyttänyt hyvältä, joten Ben ei syönyt sitä. Muut Tapparan pelaajat söivät, mutta Bloodin mukaan eivät nauttineet siitä. Blood sanoo, että halusi tuoda esiin liigan yleisen ongelman, josta yleensä vaietaan. Eli huonot tarjoilut vieraspeleissä. Blood mainitsee, että Pori ei ole ainoa paikka, missä ruokatarjoilu on ollut huonoa. Ben sanoo myös, että yleensä he eivät saa hyvää ruokaa vieraspeleissä. Eli ongelmia on muuallakin tässä asiassa.
Blood on käsittääkseni jonkin sortin ruokahifistelijä, joka syö kaikenmaailman superfoodeja ja vastaavia. Mun mielestä hänet on turha sinällään vetää tähän. Muut Tapparan pelaajat olivat syöneet ruokaa kuitenkin.

Muutaman kerran olen hallin ravintolassa syönyt ennen peliä tai lounasaikaan ja mulla ei ainakaan kertaakaan ole ollut valittamista ruoasta. Menen kyllä uudelleenkin vaikka tälläinen ihan turha kohu tulikin.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Blood on käsittääkseni jonkin sortin ruokahifistelijä, joka syö kaikenmaailman superfoodeja ja vastaavia. Mun mielestä hänet on turha sinällään vetää tähän. Muut Tapparan pelaajat olivat syöneet ruokaa kuitenkin.

Muutaman kerran olen hallin ravintolassa syönyt ennen peliä tai lounasaikaan ja mulla ei ainakaan kertaakaan ole ollut valittamista ruoasta. Menen kyllä uudelleenkin vaikka tälläinen ihan turha kohu tulikin.

Joo ja Blood sanoi jutussa myös, ettei arvannut minkälainen kohu hänen sanomisistaan nousisi.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo ja Blood sanoi jutussa myös, ettei arvannut minkälainen kohu hänen sanomisistaan nousisi.

Tuota yllättymistä vähän ihmettelen, jos Ben on tosissaan. Kyllä someaikana kohu on saatu luotua pienemmistäkin asioista.

Jos vieraspelien ruokatarjoilussa on noin laajasti ongelmia, mitä kerrotaan niin ihan hyvä, että asia nostetaan esiin ja pistetään painetta isäntien tarjoiluihin. Maittava, monipuolinen ja terveellinen ateria ei aina vaadi edes paljon rahaa vaan enemmänkin panostusta suunnittelemiseen ja aikaa valmistaa ruoka kunnolla ja laittaa se siististi tarjolle.
 

Tyttebären

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Anteeksi jo nyt etukäteen siitä, että joillakin taitaa mennä nyt omatkin safkat väärään kurkkuun, kun paljastan hieman oleellista lisätietoa tästä ruokakohusta. Yllättäen Ässät ei olekaan ainoa syyllinen, vaan syytettyjä onkin paljon enemmän.

Satakunnan Kansassa olevassa jutussa Ben Blood kaivaa kaapista vielä muutaman luurangon lisää. Porin eilinen ruoka ei näyttänyt hyvältä, joten Ben ei syönyt sitä. Muut Tapparan pelaajat söivät, mutta Bloodin mukaan eivät nauttineet siitä. Blood sanoo, että halusi tuoda esiin liigan yleisen ongelman, josta yleensä vaietaan. Eli huonot tarjoilut vieraspeleissä. Blood mainitsee, että Pori ei ole ainoa paikka, missä ruokatarjoilu on ollut huonoa. Ben sanoo myös, että yleensä he eivät saa hyvää ruokaa vieraspeleissä. Eli ongelmia on muuallakin tässä asiassa.

Jutussa tuodaan esille myös vuosi 2015 ja Vaasa, jossa Pelicansin Erkinjuntti turhautui tarjolla olleisiin chilinakkeihin ja eineslihapulliin. Ben Bloodin mukaan tarjolla pitäisi olla yksinkertaista, puhdasta ja tuoretta ruokaa.
Onkohan Erkinjuntti laittanut menuut uusiksi Vaasassa nyt. Aamujäiden jälkeen menee keittiöön ja näyttää Vamian harjoittelioille että miten niitä oikeita lihapullia tehdään. Bloodin tullessa Vaasaan niin Gustav Wasa on jo varattu.
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Mikä tätä yhteiskuntaa vaivaa? Puhutaan kuitenkin jostain "ammattiurheilijasta", jääkiekkoilijasta, joka urheilee työkseen ja joka tienaa 100ke mustan kumilätkän hakkaamisesta ja joille ruoka tuodaan nenän eteen :)
Minusta on ihan turha puolustella sillä, miten urheilijoiden pitää syödä terveellisesti, syökööt, mutta tehkööt sen omalla rahalla, kuten tekevät yhteiskunnalle tärkeämmätkin ammattiryhmät.

Minä en usko jääkiekon viihdearvon nousevan pelaajien ruokavaliolla ja haluankin kysyä olisiko jääkiekko vähemmän viihdyttävää, vaikka "tarjottava" ruoka olisi ranskalaisia ja nakkeja...joka pelipäivä?? Eikö tuo voisi jopa lisätä viihdearvoa, kun syötäisiin huonommin, ehkä tulisi enemmän tasoeroja ja taitopelaajat tulisivat enemmän esiin, kun ei olisi hirveässä tikissä olevia pelaajia jotka jaksavat roikkua joka pelissä 60 minuuttia iholla?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Seppänen heitti castissaan, että jos se ravinto vieraspelin jälkeen on niin tärkeetä (kuten onkin), niin Liigajengeillä on kyllä riittävä voima tehdä vaikkapa artistityyppinen raideri. Joka joukkueelle asianhoitaja, joka määrittää että näitä kuutta asiaa täytyy löytyä pelin jälkeen ja kotijoukkueella vastuu homman hoitamisesta.

Kyllähän Blood toi tuota 'hifistelyään' esiin Ässäaikanaankin. Ja mun mielestä ihan mielenkiintonen ja tervetullut lisä näkökulmineen. Kun urheilijan keho on temppeli ja työkalu.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Blood on käsittääkseni jonkin sortin ruokahifistelijä, joka syö kaikenmaailman superfoodeja ja vastaavia. Mun mielestä hänet on turha sinällään vetää tähän. Muut Tapparan pelaajat olivat syöneet ruokaa kuitenkin.

Muutaman kerran olen hallin ravintolassa syönyt ennen peliä tai lounasaikaan ja mulla ei ainakaan kertaakaan ole ollut valittamista ruoasta. Menen kyllä uudelleenkin vaikka tälläinen ihan turha kohu tulikin.

Typerintä tässä(kin) tapauksessa on, että nyt moni ymmärtää asian niin että Porissa (tai missä vaan) ruoka on useinkin kelvotonta. Kiva mennä duuniin laittamaan ruokaa hokijätkille vaikka ketään ei syyteltykään. ..kaikki kuitenkin ymmärtää kuka tuollaisesta joutuu osoittelun kohteeksi. Eli olisi ollut mielestäni asiallista painottaa sitä, että kyseessä on nyt kuitenkin yksittäistapaus. Menkää armeijaan vetämään noppasoppaa jos ilmainen ruoka kiinnostaa!! :D
 

TwistedKites

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
SK:n jutussa Blood kertoi mm, että on ruokahifistelyn suhteen jonkin verran tinkinyt ehdottomuudestaan. Blood kaipaa perunaa tai riisiä, vihanneksia, kanaa, kalaa, naudan- tai porsaanlihaa.
 

sheiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mun mielestä on turha tuoda Bloodia tähän, Hänen tottumuksiaan. Me kaikki näimme kuvan ruoasta joten vetäkäämme johtopäätökset siitä. Liitteenä Lukon pelaajille tarjottava menu tältä päivältä
 

Liitteet

  • lukon menu.png
    lukon menu.png
    117,5 KB · kertaa luettu: 452

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä tämä sometouhu menee jo ihan överiksi, kun joka hlvetin asiasta aletaan saamaan elämää suurempaa draamaa, aina iltapäivälehtiä myöden! Ei ole ilmeisesti oikeita asioita tai ongelmia enää, kun tällaisesta yhden pelaajan somepäivityksestä väännetään joka forumissa (Facebookit, Twitterit yms.).
En siis ota kantaa oliko ruoka hyvää, tai oliko sitä riittävästi *hymiö*.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun mielestä on turha tuoda Bloodia tähän, Hänen tottumuksiaan. Me kaikki näimme kuvan ruoasta joten vetäkäämme johtopäätökset siitä. Liitteenä Lukon pelaajille tarjottava menu tältä päivältä

Onko siis tämä menu se joka tarjotaan ottelun jälkeen koti- ja vierasjoukkueelle?

Päivän lounasmenu on täysin eri asia. Vai meinaatko, että tuolla tarjotaan tuota samaa italianoksennuspastaa lounaalla?
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Onko siis tämä menu se joka tarjotaan ottelun jälkeen koti- ja vierasjoukkueelle?

Päivän lounasmenu on täysin eri asia. Vai meinaatko, että tuolla tarjotaan tuota samaa italianoksennuspastaa lounaalla?

Typerä vastine ylipäätään tähän keskusteluun, mitä tekstimuodossa oleva ruoka ylipäätään liittyy tähän?

E: Tämä siis tuohon @sheiko tarjoilemaan menyyn.
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Olin keskiviikkona ennen matsia syömässä hallin buffetissa, eikä siellä ainakaan 17.30 ollut italianpataa tarjolla, vaan porsasta pippurikastikkeessa + kana ja vege vaihtoehdot.

Päivän lounaslistaltakin näyttää italianpata uupuvan täysin, joten ainakin porissa pelin jälkeiset ateriat tehdään pelaajille erikseen.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ruotsalaiset lehdet ottavat myös ilon irti Bloodin twiittauksesta. IS:n sivuilla lisää ken jaksaa kurkata.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ilves-ottelun menu julkistettu, pitäisi kelvata kaikille jos on hyvin valmistettu

Menu Ässät–Ilves-ottelun jälkeen molempien joukkueiden pelaajille:

Pasta bolognese

Hedelmäinen broilerpata

Riisi

Salaatteja

Leipää
 

Nigi

Jäsen
Ilves-ottelun menu julkistettu, pitäisi kelvata kaikille jos on hyvin valmistettu

Menu Ässät–Ilves-ottelun jälkeen molempien joukkueiden pelaajille:

Pasta bolognese

Hedelmäinen broilerpata

Riisi

Salaatteja

Leipää
Lauantaina pitää hoitaa homma kotiin. Virheisiin ei ole enää varaa tai käy "Migulit".
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Saa nähdä laittaako joku Ilvespelaaja kuvan lauantainruuasta?

Voi laittaa myös silloin jos se on hyvää, ei tarvitse aina vain huonosta ruuasta nillittää somessa
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Voi laittaa myös silloin jos se on hyvää, ei tarvitse aina vain huonosta ruuasta nillittää somessa

Mutta ei mediaa sellainen kiinnosta, eli kukaan ei suuressa kuvassa saisi tietää koko asiasta. Saatiin sensaatiojuttu ja paskaa jonkun niskaan, niin homma on siltä puolelta valmis.
 

Delkor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Asioita ei kannata hoitaa päin vittua. Silloin tulee tänä päivänä julkisuudessa usein paskaa niskaan ja välillä pienistäkin asioista. Se vaan on nykyisin niin. Turha on yksittäisen toimijan alkaa taistelemaan tutkainta vastaan, vaan sopeuduttava toimintaympäristöön, kun siihen ei itse vaikuttaa voi.
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mutta ei mediaa sellainen kiinnosta, eli kukaan ei suuressa kuvassa saisi tietää koko asiasta.

No eikai sen tarvitse olla kuin jonkun pelaajan twiittaus, linkitetään tänne niin kai sen joku näkee vaikkei ylitäkään IL/IS uutiskynnystä. Tämän "kohun" jälkeen porukkaa varmasti kiinnostaa nähdä millaista se luvattu "oikeasti hyvä" ruoka ulkonäöllisesti on
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös