En tiedä mitä Someliigapelaaja tarkalleen ottaen meinaa, mutta eiköhän Kärki hoida pelillisesti ensi kauden hyvin, näin ainakin itse uskon, ja siitä seuraa kiinnostus pelaajaa ja joukkuetta kohtaan.Jarno Kärki, lähti järki. Mä oon tietysti yli 30-v eli tuskin kohderyhmää some-hassutteluille, mutta hän on kuitenkin Ässien SomeLiiga-pelaaja tulevalle kaudelle. Löytyykö persoonaa, särmää, rohkeutta?
Näin se on hyvin helppo ennustaa kun katsoo pelkästään faktoja, mutta onneksi urheilussa ei mene aina kaikki ihan niin kuin ennustetaan."Kärpät mestari, SaiPa yllättää, Ässät sulaa"
On fiksun ja sympaattisen oloinen ihminen ja kaukalossa juuri niin vittumainen vastustaja, kuin pitääkin olla.
Palomäen Ilkkaa ei kannata ottaa tosissaan. Kyseinen fanipoika on aivan pihalla kotimaisesta liigasta ja jääkiekosta yleensäkin.http://www.urheilulehti.fi/jaakiekk...ien-mahdotonta-tehtavaa-paljon-synkkia-pilvia
Tämmöinen löytyy urheilulehden sivuilta. Mulla jotenkin särähtää aina korvaan toi ettei pystytä korvaamaan lähteneitä. Okei, näinhän se on ettei suoraan pystytä korvaamaan ja puhutaan ykköspakki Lindellistä yms. Kuitenkin, viime kauteen lähdettäessä oli taas sama tilanne. Ei pystytä korvaamaan lähteneitä, Elolla oli alla heikko kausi (8+6), Niemellä oli heikko kausi (7+19 -22!), Lähteenmäellä oli uransa paras kausi alla (16+8), Lindellillä oli liigasta alla 44o kausi missä tuli 2+3 tehot. Eli jos joku vähän muistelisi taaksepäin niin ei ennakkoon näiltä kavereilta odotettu niin hyviä kausia pl. Lähteenmäki, mitä nähtiin.
Nyt on taas uusi kausi, uudet kärkijätkät on löydyttävä. Viime kaudella ne löytyi jotka nousivat uudelle tasolle, löytyykö tällä kaudella. Taitavia ja lahjakkaita pelaajia on paljon, nyt ne on vaan astetta nuorempia (Kärki,Saarela,Ojamäki,Ruotsalainen,Lammikko).
Palomäen Ilkkaa ei kannata ottaa tosissaan. Kyseinen fanipoika on aivan pihalla kotimaisesta liigasta ja jääkiekosta yleensäkin.
Joka kausi syntyy uusia tarinoita. Tuo on ihan väistämätön jatkumo.
"We have better looking girls and Josh Gratton"
Ässät perustelee Porin paremmuutta: "We have better looking girls and Josh Gratton" - Kiekkoareena
Siinä perusteita riittämiin! *hymiö*
Mene ja tiedä, mutta kovat on äijän antipatiat Ässiä kohtaan. Tässä on kyllä vuosien varrella oppinut rakastamaan Ilkkaa aina vaan enemmän ja enemmän.Tietääkö joku muuten tarkemmin niitä syitä, miksi Palomäki kirjoittaa Ässistä aina siten, miten kirjoittaa? Tämähän on jatkunut jo vuosien ajan.
"We have better looking girls and Josh Gratton"
Ässät perustelee Porin paremmuutta: "We have better looking girls and Josh Gratton" - Kiekkoareena
Siinä perusteita riittämiin! *hymiö*
Se o poka hianoo aikaa tää syyskuu, ku se molemmipualeine uhoomine taas alkaa, ja sit nii viimese pääl :D
Noista SBA:n lakonisella äänellä esittämistä mikkoviitanen-fanipoika kommenteista alkaa muodostua jo tavaramerkki, eikä kausi ole virallisesti vielä edes alkanut..