Nyt sitten vaan paitaostoksille, hinta ei ole kova ja sijaintikin löytyy kuvasta!
Mannekiinina ei tällä kertaa ole Joppe vaan Iso-EE.
Nyt sitten vaan paitaostoksille, hinta ei ole kova ja sijaintikin löytyy kuvasta!
Malli on ainakin valittu osuvasti.. Eerohan ehti viime keväänä jo aloitella omaa matkaansa kohti paidan osoittamaa arvonimeä, mutta vituikshan se sitten män :D
Ensikauden joukkueen kokoamisesta vastaa Toivola, samoin siirtorajan lähestyessä tulevista mahdollisista siirroista.
Tänään näyttäisi olevan sitten vuorossa tuo Urheilugaala YLE Kakkosella, jossa valitaan Vuoden urheilija jne...
Väärin laitettu ehdolle. Vuoden sykähdyttävin urheiluhetki ei ollut se kun Ässät ratkaisi mestaruuden vaan se, kun Veli-Pekka Ketola asteli Kanadamaljan kanssa jäälle.
Hirsimäki luo uskoa kannattajiin NelonenPron haastattelussa. "Jos kaikki menee nappiin niin halliremppa alkaa jo maaliskuussa" Voi saatana.
En tiedä oletko tosissasi, mutta siellä on aika paljon töitä mitä pystyy tekemään pelien aikanakin. En tiedä mitä Hirsi on tänään jutellut koska olin matsissa, mutta uskoisin hänen tarkoittavan nappiin menolla sitä että tänään laskentaan lähteneet urakat mahtuvat budjettiin. Tätä tulisi fanienkin toivoa viisastelun sijaan, hanke voi yhä kaatua.
No juu, mutta kyllä Ayaan Hirsi Ali tekee sen taas ihan itse. Voisi jopa pikkuhiljaa lanseerata termin hirsismi. Oikea mediataituri kyllä tämä meidän Jukka...hymiö..
Onneksi Hirsimäellä se tärkein osa-alue - eli taloudenpito - on kunnossa ja vahvalla pohjalla!
En tiedä oletko tosissasi, mutta siellä on aika paljon töitä mitä pystyy tekemään pelien aikanakin. En tiedä mitä Hirsi on tänään jutellut koska olin matsissa, mutta uskoisin hänen tarkoittavan nappiin menolla sitä että tänään laskentaan lähteneet urakat mahtuvat budjettiin. Tätä tulisi fanienkin toivoa viisastelun sijaan, hanke voi yhä kaatua.
Marko Lempinen: "Pekka Virta tuli valmentamaan Porin Ässiä, joka voitti viimekaudella sattuma mestaruuden.." (ajassa 2:56)
Sankareita vai konnia: Onko Pekka Virta sittenkin pelkk kupla? - SM-liiga - uutiset, tulokset ja videot - Ilta-Sanomat