MustatKortit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Johtuu ihan siitä että kevättä 06 käytetään perusteluna milloin mihinkin ja joskus jopa lyömäaseena niin kuin tässäkin keskustelussa kun moderni kannatusmeininki nimetään säälittäväksi ininäksi sillä perusteella että meininki ei ole samanlaista kuin silloin. Mitä sitten? Ei ole tarkoituskaan olla.
Tietysti on ymmärrettävää että kun ruma miehentohelo saa kerran vuodessa pillua, pitää asiasta puhua kuukausia jälkikäteen.
Niin, itse en myöskään ole vetämässä tästä mitään yhtäläisyysmerkkejä tai suoria vertailukohtia nykypäivän kannatustoimintaan tms.
En siis yrittänyt viestiä mitään rivien välistä, vaan totesin (omasta mielestä) faktana, että kaukana ollaan nykypäivän menolla siitä, mitä parhaimmillaan on teoriassa mahdollista saavuttaa.
Voi toki olla, ettei vastaavaan ikinä päästä, eikä välttämättä tarvitsekaan.
Itse olen ollut vaikka minkälaisissa urheilukinkereissä paikalla ja ei kyllä tuon pauhun voittanutta löytynyt edes taannoisista futiksen em-skaboista, muista suomalaisista lätkätapahtumista puhumattakaan. Olin mm paikalla toissakevään Hifk- invaasiossa Espoossa viimeisessä finaalissa. Tunnelma oli fantastinen, muttei lähelläkään MOI06:sta.