Ässät - Lukko to 29.12.2005

  • 23 316
  • 207
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tuamas

Jäsen
Parkkipaikoista vielä, Porissahan ei ohjausta oikeastaan tarvita, paitsi tuonne junnuparkkiin. Jossa sitten onkin kaksi rahastajaa/ohjaajaa, mutta tällä kertaa ei mennyt autoilijoilta, eikä rahastajilta homma ihan putkeen.

Muut parkkipaikat ovat sen verran kauan olleet käytössä, että Porilaiset kyllä osaavat ne täyttää ilman apuakin.

Pelistä ei välttämättä jaksa kauheasti mainita, paitsi että tunnelma ei ollut likikään sitä mitä se olisi voinut olla. Favorin vihelsi liian hyvin ja ei ollut tappeluita, niin yleisölläkin oli Ässien tapaan "normipeli".

Lukko oli käsittämättömän huono, nyt joukkueessa ei ollut edes näennäistä yritystä kuin Lapijoen ihmemiehellä. Tähän se sitten johti, mistä jo Lukko-palstalle kirjoitin joskus parisen kuukautta sitten. Eli kun valmentajalla ei ole auktoriteettia, ei pelisysteemiä eikä pelisilmää, niin tässä on tulos.
Tolvanen tulee ainakin minun silmissäni olemaan valmentaja, joka onnistui totaalisesti pilaamaan hyvässä nousussa olleen joukkueen ja loistavan pelisysteemin.

Ja jää oli toisessa ja kolmannessa erässä käsittämättömän huono, taisi olla liian lauhkea sää ja liikaa väkeä. Erityisesti Hisey kärsi tästä useaan otteeseen pelin aikana, kun jää oli niin heikossa kunnossa, että oli mahdoton saada harhautukset onnistumaan.
 
Suosikkijoukkue
Hartford Whalers
JanJ kirjoitti:
Jos mulla olisi sama elämättömyys kuin sinulla, jaksaisin kaivaa sen kommentit.


Psychodad 3,56 viestiä/päivä vuodesta 2003.
JanJ 3,71 viestiä/päivä vuodesta 2001.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tuamas kirjoitti:
Muut parkkipaikat ovat sen verran kauan olleet käytössä, että Porilaiset kyllä osaavat ne täyttää ilman apuakin.

Tuohon et usko itsekään. Niinä kertoina, kun olen Porin halliin eksynyt, niin melkoisen luovaa parkkeerauskulttuuria on tullut nähtyä. Onhan se kiva pysäköidä niin, että viimeiseksi tulleen on lähdettävä ennenkuin muut pääsevät pois. ;-) Ja kaikenlainen kohteliaisuus kannattaa siellä autoillessa unohtaa... Jotain opastusta sinne todellakin kaivattaisiin.
 

mic82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja lentävät mikroautonrenkaat
Lakaisija kirjoitti:
Mutta ei kai pelistä voi muuta sanoa, kuin että jumalauta Ässät on rautaa. Pikkuhiljaahan tässä rupeaa sisäistämään sitä fiilistä, mitä porilaisilla on viime kausina paikallispelien jälkeen ollut.
Siinä on vain ollut se ero, että ässilläkin on viime kausina sitä peli-iloa näyttänyt riittävän loppuun asti, kun taas Lukko oli tänään lauma munattomia lampaita koko helvetin pelin.

Ja joku kerkesi jo haukkumaan Mäkelääkin, mutta kyllä minun mielestäni Tuukka oli tänään pakiston parhaita, vaikka pari jäähyä ottikin, joista ainakin ensimmäinen oli perin kyseenlainen.

Huomenna sitten katsomaan, kun HIFK tulee Äijänsuolle. Mennee tuo peli aika humalassa, sillä eihän tuon porukan otteita uskalla selvinpäin katsoa.

Niin ja en mistään Topperin karkuunjuoksemisita tiedä, aika henkevää keskusteluahan nuo Nickersonin kanssa kävivät, mutta näytti kyllä siltä, ettei kumpikaan loppujen lopuksi ollut halukas tappelemaan.
Mutta kyllähän tuosta Nickersonista pitää sanoa, että huikea äijähän se on ja kelpaisi minun Lukoon koska tahansa.
Riksman oli myös aivan loistava. Ässien Vehanen, tietää miten nämä paikallispelit voitetaan.
Ja Forsbacka, jumalauta, kaveri pelasi viime kaudella Raumalla Suomi-Sarjaa Vermuntilan Tempon riveissä ja on nyt Lukon kaataja numero yksi. Vituttaahan tämäkin.

Niin. Semmoinen pyyntö olisi porilaisille, että vaikka tämä tilanne varmaan nostattaakin huikeita leijumisen fiiliksiä siellä pohjoisessa, niin koittakaa nyt perkele edes vähän sympata eteläisen satakunnankin kiekkoilua. Itsehän yritin viime kaudellakin kovasti osoittaa myötätuntoa ässiä kohtaan ja olihan siellä hienosti pudotuspeleissä mm. nimimerkki Blackie mukavasti osoittamassa myötätuntoa meitä kohtaan, Kiitos siitä.

Ei kai tämä niin vakavaa ole? Me ollaan vaan paskoja.

Viisaita sanoja. Viisaita sanoja. Täytyy kyllä sanoa, että vaikka se tuntuu hienolta, että Ässät kyykyttää tällä hetkellä Lukkoa miten haluaa, niin silti toivoisin Lukon pärjäävän muita joukkueita vastaan. Ei se ole kummankaa satakuntalaisen joukkueen eduksi, että toinen rämpii. Olisihan se todella upeaa jos pääsisi näkemään Ässät ja Lukon kamppailemassa sijoista 1-4. Siitä olisi meille kaikille hyötyä.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
korkki kirjoitti:
mutta ihan oikeasti olet niin sanonut joskus. Sitä tapahtuiko se täällä, irkissä vai jossain muualla ei ole mitään mielikuvaa. Olen kuitenkin 99% varma että olet sanonut saavasi samat tiedot radiosta kuin paikanpäällä ollessa.


Olisiko kuitenkin niin, että olet tulkinnut jonkun minun sanomani asian noin. Ihmiset usein ymmärtävät väärin (helvetti, tässäkin ketjussa ihan puhdasta suomen kieltä on tulkittu varsin vapaasti). Tunnen itseäni sen verran, etten varmasti ole niin älyttömiä sanonut...radiosta ei missään nimessä näe yhtä hyvin kuin visuaalisesti ottelua tarkkaillessa. Telkkarista olen väittänyt usean tilanteen näkyvän paremmin.

Oikeasti, jos haluatte väittää minun sanoneen jotain noin absurdia, kaivakaa se viesti esiin. Uskon että kyseessä on "lukihäiriö", eli on hivenen tulkittu sitä minun sanomaani tuohon suuntaan.
 

mic82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ja lentävät mikroautonrenkaat
psychodad kirjoitti:
Olisiko kuitenkin niin, että olet tulkinnut jonkun minun sanomani asian noin. Ihmiset usein ymmärtävät väärin (helvetti, tässäkin ketjussa ihan puhdasta suomen kieltä on tulkittu varsin vapaasti). Tunnen itseäni sen verran, etten varmasti ole niin älyttömiä sanonut...radiosta ei missään nimessä näe yhtä hyvin kuin visuaalisesti ottelua tarkkaillessa. Telkkarista olen väittänyt usean tilanteen näkyvän paremmin.

Oikeasti, jos haluatte väittää minun sanoneen jotain noin absurdia, kaivakaa se viesti esiin. Uskon että kyseessä on "lukihäiriö", eli on hivenen tulkittu sitä minun sanomaani tuohon suuntaan.

Mun mielestä teiän kannattas hakea ne kuuluisat "iskät" ja selvittää ny perin pohjin kumman isä on se kovempi "iskä". Eikö se o AIVAN SAMA kuka sano mitä telkkarista, radiosta tai vaikka näköpuhelimesta nähneensä tai ei nähneensä. Peli on pelattu. Game Over.

Odotetaan seuraavaa kertaa sitten. Jooko?
 

mize

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
peli jo pelattu

eikös tämä peli ole pelattu jo aikoja sitten? Turpa kiinni ja nokka kohti uusia seikkailuja. Lukko on paska kunnes uusi valmentaja toisin todistaa...
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
mic82 kirjoitti:
Mun mielestä teiän kannattas hakea ne kuuluisat "iskät" ja selvittää ny perin pohjin kumman isä on se kovempi "iskä". Eikö se o AIVAN SAMA kuka sano mitä telkkarista, radiosta tai vaikka näköpuhelimesta nähneensä tai ei nähneensä. Peli on pelattu. Game Over.

Odotetaan seuraavaa kertaa sitten. Jooko?

Ei me pelin lopputuloksesta ja hallitsijasta oltu käsittääkseni minkäänlaisessa epäselvyydessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös