Ässät kriisissä 2007–2008

  • 325 779
  • 1 206
Tila
Viestiketju on suljettu.

ässäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt sen kyllä uskoo että kesäharjoittelu on mennyt täysin penkin alle. Ei ole treenattu lainkaan tai siis osa pelaajista on ottanut löysästi. Kausi on pelattu ja kestää kauan ennen kun Ässät sieltä nousee.
 

Kalastaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huomenna halliin!

Lupaan antaa seisomakatsomon Härkälä ulos huudoille tukea istumakatsomon puolelta. Ei jaksa nauraa koko kaudelle, itkettää lähinnä.

Viimeksi kun kaverini (tps-fani) raahasin isomäkeen, niin ässät vei ottelut 6-0. Huomenna taidetaan kaunistella noita lukuja toiseen suuntaan, eikä kaverin tartte paiskoa fanilippuaan roskikseen. Valitettavasti!
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Heinillä Härkälän kaukalon, nukkuu Kari viaton
Pataparven tie, kohta Mestikseen vie
Lehkosen kaljua suurinta katsomaan

Helmassa Perryn armahan, nukkuu Sulo Tampereen
Johtokunnan tie, kohta Dallasiin vie
Aleksanderia suurinta katsomaan

Keskellä pelikirjan ja kärkikarvauksen
Nukkuu Härtsy pätevin
Jesuiitan tie, kohta Islandersiin vie
Omenaa suurinta katsomaan

Ristillä rinnalla Peltosen
Nukkuu Hisey lihavin
keskenkuntoisten tie, hitsareiksi vie
Telakkaa suurinta katsomaan

Sorry OT!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Loistavaa Dee Snider! Edes Ville "FATMAN" Lehtisen laulun sanoitukset futisforumilla ei pudottanut yhtä pahasti.

Huominen tulee nopeasti, joten aika nopeasti saa myös Ässä-johto toimia, mikäli Härkälän enne sitä aikovat erottaa. Todella surulliseksi vetää tämä juhlavuosi. Patasydämessä lieviä rytmihäiriöitä havaittavissa. Voisi melkein jo avata Ässät kaudella 2008-2009 -ketjun, niin syvällä suossa tällä hetkellä rämmitään.
 

RaLu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen nähnyt Ässien pelejä 80-luvun alkupuolelta asti, mutta en ole nähnyt näin sekaista porukkaa jos ei lasketa Otevrelin loukkaantumisen jälkeisiä aikoja. Näennäistä yritystä on osalla joukkueesta, mutta tuskin Mavellekaan kauhean kova hiki tänään tuli.
Tuska on kova, mutta kuka tai mikä sen aukaisee? Uusi valmentajakaan ei välttämättä ihmeeseen pysty.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Alkaa tuntumaan siltä, että tätä solmua ei enää kukaan eikä mikään avaa tämän kauden aikana. Tästä juhlavuodesta tuli yksi kaikkien aikojen katastrofeista. Onko se sitten hyvä vai huono asia, ettei ole keväällä karsintoja? Ihan miltä kannalta asiaa haluaa katsoa.

Toivottavasti saadaan edes osa hankintoihin sijoitetuista rahoista takaisin tammikuun pelaajakaupoissa.

Mutta ne jotka huomenna ovat vielä hallille menossa, niin vetäkää kunnon show päälle, jotain lakanoita ym.
 

Jakkara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Yö - Niin Paljon Me Teihin Luotettiin

Kai muistat sen kun ensi kerran kohtasin sun
Kaikkee vannottiin, luvattiin ja suunniteltiin.
Suurin silmin niin me kauaksi katsottiin
Eikä uskottu että joskus kävisi niin
Että tiemme näin kulkisi toisia päin
Mä luulin, että tie ei meille liian kapea oo

Niin maailma muuttuu niin
Vaikken uskonut, että muuttuu usko ihmisiin
Ja yksin jäin, keskelle kaikkea jäin.
Poissa ystävyys vain tyhjyys käsissäin,
Ja kanssa tyhjyyden katkerien kyynelten
Me hyvästeltiin ja kaikki kaunis poissa on.

refrain:
Niin paljon me teihin luotettiin,
Uskottiin ja rakastettiin, ja kun mä selkäni
Käänsin pois, iskit puukon mun unelmiin.

Niin paljon me teihin luotettiin,
Kanssas kyyneleet vaihdettiin,
Kai joku pyyhkii puukon sun matkallas
Jonka iskit mun unelmiin

Niin, maailma muuttuu niin vaikka pahalta tuntui
Se kaikki mennyttä on, ja helpompaa
Meille kaikille helpompaa on kun erottiin
Ja voin kaiken unohtaa
Ja sylini on sulle avoinna kuin silloinkin
Kun ensi kerran kauan sitten kohdattiin

refrain (2x)
Sanat on tuossa, biisi löytyy varmasti jokaiselta porilaiselta ja sitä kuunnellessa/laulaessa voi samalla selailla näitä kuvia:
http://www.assat.com/fi/nayta/joukkue
 

Putkinotko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Liverpool, NHL:n suomalaiset
Hienoa Kapa ja Dee Snider, tulee edes pientä piristystä sysimustaan iltaan!

Homman nimi alkaa olla sellainen, että jos Härtsyssä on vähänkin munaa, miehen pitäisi ymmärtää itse erota ennenkuin eroitetaan, sillä sekin hetki vääjämättä lähenee peli peliltä puhuvat Hirsi ja Pena mitä hyvänsä. Vaikka muuten olen henkisesti valmistautunut katastrofikauteen, näin talousmiehenä suurin huoli kohdistuu siihen miten hyvin kuntoon saatu talous onnistutaan sössimään kiville ihan herrojen omin neuvoin. Valmentajan vaihto tulee kalliiksi, mutta vielä kalliimmaksi taitaa tulla vaihtamatta jättäminen jos mietitään vaikkapa ensi kauden kausarimyyntiä ja yhteistyökumppaneiden saantia. Puhumattakaan siitä miten kuluvan kauden yleisömäärä pienenee peli peliltä, jos koutsi ei kohta vaihdu. Luulisi Härtsyssä olevan edes sen verran patasydäntä että ymmärtäisi luovuttaa ihan kokonaisuudenkin vuoksi. Ässien perämisessä CV:tä on kuitenkin vaikea enää parantaa
 

Pata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No kyllähän tässä alkaa väkisinkin laulattaa. Minäkin etsin voimaa tuolta jostain ylempää, ei tässä mikään muu voi enää auttaa.


Johtaja Ässien lausui näin:
Miks hämmästyitte säikähtäin?
Kun suuren Härtsyn ilmoitin
luotsina padan nyt jatkavan.

Herramme Hirsi teille nyt
on jälleen kriisi syntynyt,
ja tää on teille merkiksi:
liemessä Ässät makaapi.

Jo riennä, katso, Pelekin,
ken liemessä nyt makaapi:
Hän on sun Härtsys, Johtajas,
Takon frendi, valmentajas.

Ah Pena, joka kaikki loit,
kuin alentaa noin itses voit
ja mennä halpaan Karihin
palkata Härkälän, tunarin!

Ah Maveni, mun Fakiirein,
tee pisteitäs patasydämein.
Matt älä hylkää tuskassa,
vaan vahvista ain uskossa.

Nyt Aholalle kunnia
kun antoi potkut Härtsylle.
Siit TosiFanitkin riemuiten
veisaavat hälle kiitoksen.
 

taipale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Puusilmät, WTF
Moi Moi

Härkälä - sovitaanko että jos et enää ikinä valmenna joukkuetta jota kannustan, niin lupaan olla haukumatta sun valmennusta! Iha hyvä sopimus. Jookos kookos!?

Ja sitten voisit samalla luvata että jääväät itsesi työpaikoista joihin kaverit sua pyytää!? Se voisi helpottaa tulevien työpaikkojen saamisessa tulevaisuudessa. Olisko siinä mitää touhuu?

Kolmanneksi, voisit opetella nykyaikaisen jääkiekon ja peluuttamis-strategian (ei tragedian) käytön! Siitä voisi oikeasti olla hyötyä vaikka siellä kaukisliigas tai salibandyssä! Kyllä muutkin potkitut porilaiset liigavalmentaja voivat siellä pärjätä.

jotain nokkelaa pitäis tähä keksii, mut murheellinen vierapelisaldo vie sanat suusta? Ei jaksa, siis eihän me jakseta enää Härtsy?

Pienes tenus tää ei harmita ihan niin paljoa ku luulis...
 

Hoodee

Jäsen
No kyllähän sitä itseäkin laulattaa väkisin.

Naa naa nana naa naa naa
Naa naa nana naa naa naa
Naa naa nana naa naa naa
Taas tökkii, pelikirja

Naa naa nana naa naa naa
Naa naa nana naa naa naa
Naa naa nana naa naa naa
Taas tökkii, pelikirja

Käy käsky Härkälältä,
ohjeiden särmääjältä,
se itkun meille aiheuttaa.

Mave kiukkuu aitiossa,
Pelen painaa hartiossa,
alas härtsy niitä hieromaan.

Niin nousee fanikansa
kaikella voimallansa
ja jälleen Hirsin sana lyö,
se kuin piiska sivaltaa!

Loppuun asti luotetaan,
potkui ei anneta milloinkaan,
kevääseen asti luotetaan,
vaiks tökkii... pelikirja!

Ei faneja kuunnella,
ei valkkuja muunnella,
Vain pelaajia, nuhdellaan.

Pelikirjaan "toimivaan",
härtsy kirjaa menojaan.
Takon saunavuorot käytetään.

Niin nousee fanikansa
kaikella voimallansa
ja jälleen Hirsin sana lyö,
se kuin piiska sivaltaa!

Loppuun asti luotetaan,
potkui ei anneta milloinkaan,
kevääseen asti luotetaan,
vaiks tökkii... pelikirja!
 

Kalpanmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa,Kuopio
Tätä Porilaisten tuskaa lukiessahan alkaa nuo oman seuran murheet tuntua pieniltä..No joo,syvällä mennään meilläkin Kuopiossa,se tosin oli jo kauden alussa odotettavissa..Sympatiat Porin suuntaan,takana ollaan ja tänpäiväsillä peliesityksillä pysytäänkin..
 

Sökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olli kuitenkin lukee Jatkoaikaa niin mitähän mahtaa mies miettiä... aivan sama silti, äijäthän osaa tehdä loistavia sanoituksia, kun innoitus löytyy.

Kriisistä sen verran, että alkaa olla varmaan pelaajilla jo aikamoinen tuska päällä. Ja mitä pidempään tätä vielä jatkuu niin huonommaksi menee. Koittaisivat vaikka ilman valmentajaa tänään, ei se ainakaan huonommin voi mennä.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Aivan loistavia sanoituksia, sopivat tähän kauteen kuin Härzy kaukalopalloon... Toivottavasti emäntä ei herää kun repeilen :D

Ei tästä touhusta taida tosiaankaan tulla yhtään mitään. Ehkä valmentajanvaihto ei välttämätä auta, mutta ei se ainakaan huonompaan suuntaan voi mennä.

Huomenna kun Härzy haipyy (toivottavasti), niin samalla ovenavauksella pitäisi myös lähteä joku pelaajista. Ehkä se voisi nostaa pelaajien motivaatiota ja yrittämistä, jos huomataan että ei täällä makseta palkkaa pelkästä surffailusta.

Kuka se pelaaja sitten olisi, siihen en ota kantaa, mutta toivottavasti juudas :)
 

KUUKKARI

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
VALMENNUS

KUKA KÄNTÄÄ KELKAN?

JA MITEN?
Jokainen meistä varmasti tietää mikä nyt ei toimi.Pisteitä ei tule ja peli ei ole sen näköistä kun sen pitäisi olla.Summasen sanoin moni osaa sanoa mikä ei toimi,mutta harva sanoo kuinka tulee toimia asian korjaamiseksi.

LEHKONEN

ÄIJÄ KIEKKO PALAISI ISOMÄEN JÄÄHALLIIN!

Ässien vahvuus on aina ollut maalien edusta,missä soturit eroaa lapasista.
70% maaleista tehdään maalin edestä!Nyt sieltä tekee kaiken maailman
hattivatit maaleja!Missä meidän pakit on silloin kun vastustaja tekee maaleja?
Paikalla ehkä múttei läsnä!
Me ei saada kiekkoja riittävästi vastustajan maalile.EI OLE PAINETTA HYÖKKÄYSPÄSSÄ LAINKAAN!
-Meillä on sarjan parhainpia karvaajia,ajoitukset perseestä harjoituksen puutetta
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Huomenna kun Härzy haipyy (toivottavasti), niin samalla ovenavauksella pitäisi myös lähteä joku pelaajista. Ehkä se voisi nostaa pelaajien motivaatiota ja yrittämistä, jos huomataan että ei täällä makseta palkkaa pelkästä surffailusta.

Kuka se pelaaja sitten olisi, siihen en ota kantaa, mutta toivottavasti juudas :)

Ihan totta, että voisi aiheuttaa reaktioita, kun heittää pelaajan samalla ovenavauksella pihalle, mutta ongelma on se, että palkkahan juoksee siitä huolimatta. Eli silloin palkkaa maksettaisiin surffailun sijaan kotisohvalla makailusta, ellei sitten saa kaupattua toiseen jengiin pelaajia.

HIFK ainakin tarvitsisi isoa pakkia, joten jos Toivosesta ollaan luopumassa (en tiedä, ollaanko), niin kannattaa faxata Penalle (Matikainen). Pena, tosin, on niin dorka, että todennäköisesti toteaisi, että "just nyt ei oo käyttöö".
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
KUUKKARI kirjoitti:
70% maaleista tehdään maalin edestä!

Yli 99 % maaleista, tehdään maalin edestä. SM-liigassa en muista montaakaan maalia, maalin takaa.

KUUKKARI kirjoitti:
Nyt sieltä tekee kaiken maailman
hattivatit maaleja!

Tarkentaisitko? Onko jollakin ryhmällä pelaajia kielto tehdä maaleja?

KUUKKARI kirjoitti:
-Meillä on sarjan parhainpia karvaajia

Kenestä kirjoitat?

KUUKKARI kirjoitti:
Jokainen meistä varmasti tietää mikä nyt ei toimi.

Tästä ei muuten ole pitkäkään matka ongelman ratkaisuun.

Itse olen oikeasti huolissani Satakuntalaisesta jääkiekosta, mutta yllämainittu tietäjä varmasti ratkaisee ongelman, varsinkin viimeinen kohta, "jokainen tietää ongelman".
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen nähnyt Ässien pelejä 80-luvun alkupuolelta asti, mutta en ole nähnyt näin sekaista porukkaa jos ei lasketa Otevrelin loukkaantumisen jälkeisiä aikoja. Näennäistä yritystä on osalla joukkueesta, mutta tuskin Mavellekaan kauhean kova hiki tänään tuli.
Tuska on kova, mutta kuka tai mikä sen aukaisee? Uusi valmentajakaan ei välttämättä ihmeeseen pysty.

Tässä on aikalailla asiaa. Tänään nähtiin suurinpiirtein sydämettömin patalauma sitten case Otevrelin. Näennäistä, niin vitun näennäistä yritystä kautta linjan. Minkä vitun takia Mave hyllytettiin? Entä Rob H? Taklattiinko pelissä laisinkaan? En ainakaan nähnyt? Vehanen torjui monta kertaa? Voi vittu. Juntuselle pojot, aika vahva peli...
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Maven mullittelu on perseestä. Te maksatte 150 k€ per kausi täysin tyhjätä. Ettekö edes ymmärrä, että kiekkokansa nauraa teille?
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Taklattiinko pelissä laisinkaan? En ainakaan nähnyt? Vehanen torjui monta kertaa? Voi vittu. Juntuselle pojot, aika vahva peli...

Ässät ei taklannut käytännössä ollenkaan. Koko matsin odotin edes jonkinlaista fyysisyyttä, mutta turhaan. Ei ollut sitä tuttua Ässää. Puuttui ryminä ja TUNNE pelistä. Koko joukkue on tällä hetkellä kasa robotteja/zombeja. Syytä ei taida kukaan tietää. Hävettää myöntää, mutta ikävä on vanhaa kunnon porilaisjoukkuetta...
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Tähän kai pitäisi vastata jotain nasevaa ja muutenkin olla ärtynyt mutta noin huonoon vittuiluun ei viitsi edes tarttua.
Mitä vastasit? Et yhtään mitään. Minä tiedän asiasta paljon enemmän kuin sinä, joten anteeksi. Mutta sen sanon, että porilaisille nauretaan nyt enemmän kuin koskaan aikaisemmin.
 

sami1975

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä vastasit? Et yhtään mitään. Minä tiedän asiasta paljon enemmän kuin sinä, joten anteeksi. Mutta sen sanon, että porilaisille nauretaan nyt enemmän kuin koskaan aikaisemmin.

Varmasti tiedät paljon enemmän kuin minä. Siitä ei ole mitään epäilystä. Mutta miksi porilaisia harmittaisi jos joku meitä nauraisi?

Mutta ei kannata vittuilla jos sitä ei osaa.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Mutta ei kannata vittuilla jos sitä ei osaa.
Missä minä olen vittuilut? En tietääkseni missään kohtaan. Kerro minulle, jos näet sen paikan. Viimeisen pelin jälkeen olen keskustellut ammatti-ihmisten kanssa teidän tilanteestanne, ja se ei ole helppo. Te olette suoraan sanoen kuseessa tällä hetkellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös