Sanat on tuossa, biisi löytyy varmasti jokaiselta porilaiselta ja sitä kuunnellessa/laulaessa voi samalla selailla näitä kuvia:Yö - Niin Paljon Me Teihin Luotettiin
Kai muistat sen kun ensi kerran kohtasin sun
Kaikkee vannottiin, luvattiin ja suunniteltiin.
Suurin silmin niin me kauaksi katsottiin
Eikä uskottu että joskus kävisi niin
Että tiemme näin kulkisi toisia päin
Mä luulin, että tie ei meille liian kapea oo
Niin maailma muuttuu niin
Vaikken uskonut, että muuttuu usko ihmisiin
Ja yksin jäin, keskelle kaikkea jäin.
Poissa ystävyys vain tyhjyys käsissäin,
Ja kanssa tyhjyyden katkerien kyynelten
Me hyvästeltiin ja kaikki kaunis poissa on.
refrain:
Niin paljon me teihin luotettiin,
Uskottiin ja rakastettiin, ja kun mä selkäni
Käänsin pois, iskit puukon mun unelmiin.
Niin paljon me teihin luotettiin,
Kanssas kyyneleet vaihdettiin,
Kai joku pyyhkii puukon sun matkallas
Jonka iskit mun unelmiin
Niin, maailma muuttuu niin vaikka pahalta tuntui
Se kaikki mennyttä on, ja helpompaa
Meille kaikille helpompaa on kun erottiin
Ja voin kaiken unohtaa
Ja sylini on sulle avoinna kuin silloinkin
Kun ensi kerran kauan sitten kohdattiin
refrain (2x)
Huomenna kun Härzy haipyy (toivottavasti), niin samalla ovenavauksella pitäisi myös lähteä joku pelaajista. Ehkä se voisi nostaa pelaajien motivaatiota ja yrittämistä, jos huomataan että ei täällä makseta palkkaa pelkästä surffailusta.
Kuka se pelaaja sitten olisi, siihen en ota kantaa, mutta toivottavasti juudas :)
KUUKKARI kirjoitti:70% maaleista tehdään maalin edestä!
KUUKKARI kirjoitti:Nyt sieltä tekee kaiken maailman
hattivatit maaleja!
KUUKKARI kirjoitti:-Meillä on sarjan parhainpia karvaajia
KUUKKARI kirjoitti:Jokainen meistä varmasti tietää mikä nyt ei toimi.
Olen nähnyt Ässien pelejä 80-luvun alkupuolelta asti, mutta en ole nähnyt näin sekaista porukkaa jos ei lasketa Otevrelin loukkaantumisen jälkeisiä aikoja. Näennäistä yritystä on osalla joukkueesta, mutta tuskin Mavellekaan kauhean kova hiki tänään tuli.
Tuska on kova, mutta kuka tai mikä sen aukaisee? Uusi valmentajakaan ei välttämättä ihmeeseen pysty.
Taklattiinko pelissä laisinkaan? En ainakaan nähnyt? Vehanen torjui monta kertaa? Voi vittu. Juntuselle pojot, aika vahva peli...
Maven mullittelu on perseestä. Te maksatte 150 k€ per kausi täysin tyhjätä. Ettekö edes ymmärrä, että kiekkokansa nauraa teille?
Mitä vastasit? Et yhtään mitään. Minä tiedän asiasta paljon enemmän kuin sinä, joten anteeksi. Mutta sen sanon, että porilaisille nauretaan nyt enemmän kuin koskaan aikaisemmin.Tähän kai pitäisi vastata jotain nasevaa ja muutenkin olla ärtynyt mutta noin huonoon vittuiluun ei viitsi edes tarttua.
Mitä vastasit? Et yhtään mitään. Minä tiedän asiasta paljon enemmän kuin sinä, joten anteeksi. Mutta sen sanon, että porilaisille nauretaan nyt enemmän kuin koskaan aikaisemmin.
Missä minä olen vittuilut? En tietääkseni missään kohtaan. Kerro minulle, jos näet sen paikan. Viimeisen pelin jälkeen olen keskustellut ammatti-ihmisten kanssa teidän tilanteestanne, ja se ei ole helppo. Te olette suoraan sanoen kuseessa tällä hetkellä.Mutta ei kannata vittuilla jos sitä ei osaa.