Mielenkiintoista minusta tilanteessa on, että koska ja ketä astuu esiin ja ottaa tästä farssista edes osittaisen vastuun?
Itse olin jo kesän harjoitus-räpellysten aikaan sitä mieltä, ettei Härkälän rahkeet tule riittämään joukkueen luotsaamiseksi pudotuspeleihin, silloin tuli aika paljon kritiikkiä pessimismistäni. Ja nyt olisi helppo olla besserwisseri, mutta tämän hetkiseen konttaamiseen pääsyy ei sittenkään taida olla Härtsyn ohut tai muuten
epäsopiva pelivihkonen, vaan syyt sekasortoon joukkueessa lienevät syvemmällä.
Ei sillä, että vieläkään näkisin Härkälää liiga-kelpoisena valmentajana, päinvastoin.
Valitettavasti näyttää siltä, ettei rakkaalla seuralla ole paljoakaan tämän parempia menestymisen mahdollisuuksia, niin kaun kuin joukkueessa vaikuttaa muutama yliegoinen laiskuri ja koko palettia johtaa ammattitaidoton despootti, joka on menettänyt uskottavuutensa koko joukkueen silmissä.
Ja miten tähän tilanteeseen on päädytty? Ammattitaidottomuus ei rajoitu tällä hetkellä Ässissä pelkästään valmennukseen, vaan mielestäni henkilö(t) ketä on/ovat palkanneet nykyisen ja edellisen valmennuksen ovat vastuussa tästä häpeätilasta. Vaikka Hirsimäki onkin tehnyt aivan loistavaa työtä talouden elvyttämisessä, saaden lähes konkurssissa olleen seuran velattomaksi ja vakavaraiseksi, ei hänkään voi kokonaan pestä käsiään tästä sotkusta. On aivan käsittämätöntä, että joukkueen tj palkkaa organisaatiossa vaikuttavan henkilön vanhan kalakaverin pitkällä sopimuksella, vaikkei ko. henkilöllä EI todellakaan ole minkäänlaisia edellytyksiä suoriutua tehtävistään.
Olipa vuodatus ja pahoittelen sen sekavuutta. Pointti minulla oli se, että haluan nähdä sen kun joku myöntää virheensä (Takko, Hirsi, ketävaan) ennen kuin uhraan latinlatiakaan joukkueelle.