Hespeler kirjoitti:
Oletko mielestäsi hauska? Dissaat ja dissaat , ja kaikki on päin vittua. No, eihän TÄLLÄ HETKELLÄ hyvältä näytä, mutta nyt on MAALISKUU!! Luuletteko te stanan nelisilmät, että ne pelaajat on tässä ja nyt? Ette (toivottavasti) varmaankaan, mutta on kyllä sellasta paskaa taas tullut useamman suusta että alta pois.
En ole mielestäni hauska. En ole oikeastaan löytänyt tästä tilanteesta mitään niin hirvittävän hauskaa enää muutamaan kauteen. Heh heh.
Ja voi herranjumala. Ei tietenkään ne pelaajat ole tässä. Toivotaan, ettet edes läpällä luule kenenkään luulevan näin. Tai kutenka vaan.
Hespeler kirjoitti:
Masi lähtee, so what? Masi on porilainen, so what? Älkää pitäkö Masia minään jumalana, vaikka porilainen onkin. Moniko teistä on?
No. Täytyy myöntää, että sulla on erittäin hieno pointti tuossa. Ateistina tunnen todella vähän porilaisia jumalia.
POinttihan tässä nyt on edelleenkin se (jonka olisit ehkä voinut lukeakin jostakin rivien välistä, tai jopa itse riviltä, jos osaisit), että jos Marjamäki ei halua jäädä Ässiin, se ei ainakaan kauheasti paranna Ässien asetelmia. Varsinkin kun marjamäestä ilmoitettiin pidettävän kiinni. Jesss. Se kiinnipito kesti ehkä.. viikon.
Lisäksi suuri huolenaihe on tämä Ässien skouttaus. Sehän on mennyt ihan päin helvettiä viimekausina. Mutta joo - ei nää pelaajat tässä olleet.
Hirsimäen Juksu blogissaan kirjoitti:
On puhuttu, ettei meille ole entiseen tapaan imua, mutta en minä ainakaan ole huomannut minkäänlaista muutosta huonompaan suuntaan.
Hespeler kirjoitti:
Ja niinkuin suurin osa täällä julistaa olevansa NIIN fania että, niin silloin ei edes ääneen aleta puhumaan mistään vitun boikoteista.
On tuote - esimerkkinä ravintolan ruoka. Jos se on pahaa, niin normalisti siitä huomautetaan: "Olen ollut täällä asiakkaana noin viisi vuotta ja teidän ruokanne oli nyt suorastaan ala-arvoista"
Näin tosin harvemmin toimitaan porissa. Ihan oikeasti, siis. Jos raflassa on ruoka pahaa, niin harva sitä lähettää takaisin. Onhan se ennen ollut hyvää. Tullaan toistekin. Kiitos, hei.
Mutta jos se on pahaa todella monta kertaa. Jos ravintola vielä... hmm... purkaa uskollisimpien kanta-asiakkaiden vakipöydän jukeboksin tieltä? Tässä vaiheessa kuuluu jo valituksiakin. Ne rekisteröidään ja pahoitellaan. Ruoka on edelleen pahaa. Syytetään raaka-aineita. (ikäänkuin raaka-aineita ei voisi valita, jos on hiemankin hereillä).
Vähitellen muutama kanta-asiakkaista ei enää halua mennä ravintolaan. Siellä soi paska musiikki (uusi jukeboksi), vakiopöytää ei enää ola ja ruokakin on ihan saatanan pahaa.
Kaukaisuudessa kuuluu huuto:
Ikuinen kanta-asiakas kirjoitti:
Älkää tulko tänne enää - nyplätkää kotonanne sitä vehjettä, mutta kulinaristeiksi älkää itseänne kutsuko. Pikemminkin rotiksi. Skviik, saatana.
mä voin vielä havainnollistaa saman dubloilla sulle, jos ei muuten mene tämä _mielipide_ päähän. Se ei ole mitenkään absoluuttista, mutta saatana sentään, kun en jaksa enää samasta jankata.
Jatkakaa.