Viestin lähetti wade
Voitot Jyp - åssåt 2-0 eli joukkueiden paremmuudesta ei liene epäselvää?
Ässät: 14 ottelua, 23 pistettä
Jyp : 16 ottelua, 17 pistettä
On se hyvä että jyp edes joltakin pisteitä saa.
Viestin lähetti wade
Voitot Jyp - åssåt 2-0 eli joukkueiden paremmuudesta ei liene epäselvää?
Tynillä on ollut flunssaa ja eilen kuulemma ääni ollut kokonaan pois. Sen takia Tyni ei huutanut ja Anssi Ritari oli myös mukana ns. varamiehenä.Viestin lähetti Hele
Huomasiko muut radion äärellä päivystäneet Tynin vaisuuden?
Viestin lähetti aaa
-jyp=sm-liigan syöpä
Että kimmot sun muut voisivat katsoa sarjataulukkoa ennenkuin sieltä tulee radion välityksellä seuratusta ottelusta kommentteja.Viestin lähetti aceman81
Ässät nousi väliaikaisesti sijalle kuusi ja jämäpleijariviivalla majaileva JyP on kuuden pojon päässä, kaksi ottelua enemmän pelanneena.
Hieno asenne.Viestin lähetti aaa
-Peli hävittiin, mutta tappelut voitettiin!
Viestin lähetti korkki
Että kimmot sun muut voisivat katsoa sarjataulukkoa ennenkuin sieltä tulee radion välityksellä seuratusta ottelusta kommentteja.
On se kiva lukea seuraavan pelin jälkeen mitä sieltä Suomen sosiaalisten ongelmien kehdosta kirjoitellaan kun Ässät pelaa tosissaan (jos pelaa)...
Viestin lähetti korkki
Ja jos joku PYH -fani on saanut turpaansa niin kyllä se provosointi humalaisten suunnalta oli niin rankkaa että on aika turhaa syyllistää pelkkiä Porilaisia siitä...
No en tiedä mitä se touhu oli, mutta jos Ässät olisi pelannut koko ottelun samalla tapaa kuin kolmannen erän niin numerot olisivat olleet erilaiset.Viestin lähetti Jallu
On se aika outoa, että SM-liigassa on vara pelata joitakin pelejä muuten kuin tosissaan. Provonakin huono.
Oletko sinä tyhmä, vai pelleiletkö vaan? En tainnut sanoa ihan noin...Viestin lähetti Suomi-Salama
Eli jos rusina-aivoisia porilaisia (kirj. pienellä) provosoi, on turpaanveto oikeutettua?
Hyvä idea. Rankaistaan samalla JYP siitä että teki voittomaalin Pässejä vastaan jatkoajalla ja näin voittivat ottelun.Viestin lähetti korkki
EDIT: Ja jos Ässät saa jotain sanktioita niin provosoivia JYP -pelaajia voisi myös Muukkonen muistaa. Wallinheimon Mika ainakin provosoi seisomakatsomoa useaan otteeseen kolmannessa erässä ja joku kaljupää ottelun jälkeen.
Viestin lähetti VH87
Ainiin, RUMMUT EIVÄT KUULU JÄÄHALLEIHIN, joten ne voisi kieltää ihan oikeasti ja roudata vittuun sieltä katsomoista.
Viestin lähetti mmuurine
Sanotaan vielä tuomarin tekemästä ratkaisusta, että hienosti meni. Ässillä täysi henki päällä ja maali roikkuu ilmassa. Sitten tämä persläpi palkitsee vastustajan antamalla niille ratkaisun avaimet jatkoajalle, johon peli sitten ratkesikin. Jollei vitun urpo nää tilannetta, niin olisi kokonaan viheltämättä. Sekin olisi ollut oikeudenmukaisempi päätös ottelulle.
Viestin lähetti Olkku
Jos tunari ei nähnyt tilannetta, niin kävikö edes keskustelua linjureiden kanssa, vai vetikö johtopäätöksen suoraan Sinkun kaatumisesta. Olen näkemättä käsittänyt, että Sinkku itse luisteli Grekin linjalle. Mielestäni pitää kysyä linjureiden kantaa, jos itse päätunari ei tilannetta näe.
Viestin lähetti korkki
Oletko sinä tyhmä, vai pelleiletkö vaan? En tainnut sanoa ihan noin...
Sanotaan nyt niin että siellä sosiaalisten ongelmien kehdossakin ymmärretään: Ei ole ainoastaan toisen vika jos kaksi ihmistä tappelee. Eihän ne PYH-fanit koskaan mitään pahaa tee...
EDIT: Ja jos et paikalla kerran ollut (vai onko kannettava mukana) niin pitäisitkö turpasi kiinni.
Viestin lähetti Olkku
Jos tunari ei nähnyt tilannetta, niin kävikö edes keskustelua linjureiden kanssa, vai vetikö johtopäätöksen suoraan Sinkun kaatumisesta. Olen näkemättä käsittänyt, että Sinkku itse luisteli Grekin linjalle. Mielestäni pitää kysyä linjureiden kantaa, jos itse päätunari ei tilannetta näe.
Viestin lähetti Tomi
Aika naurettavaa tuo porilaisten kannattajien toiminta. Irc-keskustelun perusteella monikin Ässä-fani on sitä mieltä, että jos provoaa niin pitää olla valmis ottamaan turpaan. Jos provoksi riittää se, että kannattaa omiaan tai dissaa vahvistajaa, niin aika kovaksi menee touho....
Viestin lähetti Ässät #12
Ei varmasti nähnyt, koska oli selkäpäin. Kyselyitä linjureilta ei myöskään tullut. On se Sinuhe waan aika showmies!