Mainos

Ässät - JYP La 23.10.2004

• 34 388
  • 330
Tila
Viestiketju on suljettu.

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti FtB
Mutta viestistäsi sai muuten sellaisen kuvan, että porilaiset eivät olisi tehneet mitään väärää käydessään syyttömien kimppuun.

En tiedä mitä Porissa on tapahtunut, mutta ei porilaisetkaan nyt niin pimeitä ole mitä täältä saa lukea. Ei mulla ole ainakaan ollut ikinä mitään vaikeuksia Isomäessä, olen sitten ollut fanien porukassa, kavereiden kanssa tai yksin. Kannatan sentään paikallisvastustajaa.

dtw!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Avalanche, hirvee intensiteetti
Viestin lähetti Repolainen
Minä ihmettelen miksi Jypin kannattajien pitää Raumalla ja Porissa mennä seisomakatsomoon provosoimaan kotijoukkueen kiihkeimpiä kannattajia, jotka majailevat kyseisessä paikassa? Muiden joukkueiden kannattajat menevät istumaan päätyyn molemmissa halleissa ja ylilyönneiltä vältytään.

Itse menen Äijänsuollakin yleensä seisomakatsomoon juuri sen tunnelman takia. Ei mulla ole mitään ongelmia koskaan siellä ollut, vaikka sitä on tullut Ässien maaleille hurrattuakin. En silti lähtisi siellä sentteri pystyssä huutelemaan "Rauma on Porin esikaupunki!"-tyylisiä viisauksia, sen verran itsesuojeluvaisto pelaa. Ilmeisesti joillakin PYH HT:n faneilla ei?

Ja ei, en hyväksy kumminkaanpuolisia turpaanvetämisiä. Silti järjenkäyttö on vierasjoukkueenkin kannattajilta suotavaa, etenkin kun Isomäki on tunnetusti paha paikka. Kyllä Porissakin saa vaikka jyppifanit seisomakatsomossa olla rauhassa ja kannattaa omiaan, kunhan eivät rupea järjettömästi provoamaan.

Etsijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä mitä Porissa on tapahtunut, mutta ei porilaisetkaan nyt niin pimeitä ole mitä täältä saa lukea. Ei mulla ole ainakaan ollut ikinä mitään vaikeuksia Isomäessä, olen sitten ollut fanien porukassa, kavereiden kanssa tai yksin.

Yksittäistapaushan tämäkin oli, mutta tällaista ei mielestäni voi hyväksyä mitenkään. Ei mitenkään.

Hack

Jäsen
En tiedä mitä Porissa on tapahtunut, mutta ei porilaisetkaan nyt niin pimeitä ole mitä täältä saa lukea. Ei mulla ole ainakaan ollut ikinä mitään vaikeuksia Isomäessä, olen sitten ollut fanien porukassa, kavereiden kanssa tai yksin. Kannatan sentään paikallisvastustajaa.

Siis eihän porilaiset, vaan pieni osa heistä, jotka ovat sattuneet juomaan hiukan liikaa viikonloppuna. Pullojen heittelyssä tietysti oli mukana myös näitä teinejä, jotka eivät vielä ole oppineet häviämään ja vitutus oli niin suuri, kun vierasjoukkueen fanit pitivät aika kovaa ääntä.

Ja tuo seisomakatsomojuttu, me emme provoa (tai ainakaan suurin osa meistä), mutta useita vituttaa ne rummut. Ja sillehän me emme voi mitään.

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Re: ÄSSÄT EI RIITÄ!

Viestin lähetti JanJ
Kelpaako, ikkunanpotkija?

Mitä mitä? Taasko JanJ on ollut bilettämässä ja joku muu on käynyt tunnuksilla avautumassa?

Porissa tuntuu tosiaan tapahtuvan lauantai-iltaisin, välillä enemmän kuin on tilattu.

Joukkueen kannalta positiivista, jos ulkopuoliset kokevat ilmapiirin ahdistavaksi, seuran kannalta ei. Tässä maassa kun riittää yksi IS:n artikkeli, ja liiga joutuu (yli)reagoimaan. Keksivätköhän pistää pelaamaan tyhjille katsomoille, ison maailman tyyliin?

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Viestin lähetti korkki
VOITAISIINKO JOTAIN MUUTA AJATELLA ESTÄMÄÄN ESINEIDEN HEITTELYÄ. Esimerkiksi järkkäreitä ottelun jälkeen vaihtoaitioiden taakse?
Kyllä se pelin katsominen varmaan sieltäkin onnistuu. Eilenhän pari erää oli siinä JYPin porukan eturivien tuntumassa oikein mukava vanhempi herra pitämässä järje.. eikun siis juttelemassa muiden katsojien kanssa kivoja. Ylemmille riveille saatiin mies kuuleman mukaan vasta toisessa erässä, ja tällöinkin työläinen jaksoi pari minuuttia pälyillä vahdittaviaan, minkä jälkeen keskittyi pelin seuraamiseen.

Toki se on totta, että pullot lensivät vasta pelin loputtua kentälle, mutta miksi olisivatkaan aiemmin lentäneet? Vastahan se jatkoaikamaali koko apinareaktion laukaisi idioottien mielissä. Myydäänkö Porin jäähallissa muuten vessaharjojakin automaatista?

Otetaan vielä esimerkki, jossa pelin loputtua (tällöinhän pullojen heittely on asiallista toimintaa, eikö vain?) jäälle lentää lasipullo, jonka sirpaleet osuvat pelaajaa mahdollisesti silmään. Ässätkö korvaa, kun järjestysmiehet ovat lähteneet jo kotiin tai jatkoille lähipubiin?

Ikävä kyllä tuo Hurrikaani_89:n mielikuva on se, joka jäi reissusta päällimmäisenä mieleen. Vaikka kuinka yrittäisi muistaa pelistä jotain muistamisen arvoista, tuo loppuillan kahina pulpahtaa aina esiin. Sääli, sillä itsekin näin hallin pihalla (ja joitakin tässä ketjussa) pelin jälkeen fiksuja porilaisia, joiden en olisi halunnut joutuvan häpeämään kanssa-apinoidensa järjenjuoksun puutteesta. Erityiskiitos sille jääpussin perille kiikuttajalle, joka lähes olisi kääntänyt jokaisen hallin pihassa olleen kiven ympäri löytääkseen uhrin. Eikä siinä juuri itsenkään kiinnostanut juhlia arvokasta voittoa, kun yleensä niin iloinen ja sympaattinen kaveri on vieressä silmäkulma mustana tarvitsemassa apua. Ei sen vieraspeleissä käynnin idean pitäisi olla se, että kunhan hengissä pääsee kotiin.

Sen verran toki on itse pelistäkin pakko mainita, että kolmas erä oli kyllä yksi hajottavimmista eristä koko syksynä, kun koko ajan tuntui, että kohta ne reilut 4000 ympärillä olevaa porilaista lentää hallin kattoon. Vastaavasti se Korhosen jatkoaikamaali räjäytti oman tajunnan pahiten koko syksynä. JYPin juhlameininkiä ja muuta reissuräpellystä on nähtävänä JYP-mielisille (porilaiset niistä tuskin mitään iloa saavat) täällä. Nimimerkki Tj kuvasi, joten kitinät mahdollisesta toimimattomuudesta ja provosoitumiset maalijuhlinnasta voi osoittaa suoraan hänelle, ei mulle.

Viimeksi muokattu:

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Viestin lähetti Hurrikaani_89
Ja tuo seisomakatsomojuttu, me emme provoa (tai ainakaan suurin osa meistä), mutta useita vituttaa ne rummut. Ja sillehän me emme voi mitään.

Tähän asiaan ei keneltäkään ole tullut vastausta, vaikka sitä ainoassa viestissäni (sivulla n. 6) kysyin. Eli eikö muka Jyppiläisten osalta ollut tahallista ja tarkoituksenmukaista provoamista se, kun kilkuttimia paukutettiin tarkoituksella joidenkin porilaiskatsojien korvan juuressa. Siellä oli mukana ainakin se sama (ennenkin nähty) n. nelikymppinen pena, sen muovikalikkansa kanssa. Sitten kun sille joku sanoi että nyt vittuun siitä korvan juuresta, niin tämä kävi aina virnuilemassa järkkärille ja kertomassa, että toi kiusaa. Samoin peruukkipäinen lehmänkellomies (n. kolmekymppinen pena), joka tarkoituksella kilisteli vehkeitään ihmisten korvassa. Sitten kun joku vain sanoi asiasta, oltiin hälyttämässä järkkäriä apuun. Järkkäri käski porilaisten mennä kauemmas ja puolusti vieraskannattajia, joten jotain järjestystä nekin koittivat saada aikaan.

Ymmärrän täysin, että joltakin selvältäkin palaa hihat moiseen touhuun, sillä näiden erikoisten lyömäsoittimien ääni on melko korvia raastava. Siis mitä helvetin iloa siitä on? Rytmikäs rumpusetti on jopa hienoa kuunneltavaa, muttei moinen, vauvaikäisille inspiroiva meteli.
Itse tein tyynesti korvatulpan, seisoen omalla paikallani, jossa olen seissyt pienen ikäni. Samalla siniviivalla on myös muita vakiohenkilöitä, joten vierasfanien on turha luulla, että he tulevat ottamaan katsomon haltuunsa tosta vaan, ennemmin pitäisi kattella mihin nyt sattuu sopimaan. Näin minä ainakin Raumalla, jossa Korpisalo paidasta ja huudosta huolimatta on aina selvitty pelkin henkisin kärsimyksin, lähinnä Ässien toimesta.

Tuli muuten mieleen, että kaksi erää olutkatsomossa ollessani näkyi myös kaikennäköistä kannattajaa. Parille vierasfanille tehtiin kaverin kanssa tilaa, vaikka oli helvetin ahdasta. Kaverit kiittivät lähinnä epämääräisellä vittuilulla ja spekuloivat keskenään, kuinka monta porilaista aikovat illan mittaan haastaa. Juurikin näin...

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti salla
Otetaan vielä esimerkki, jossa pelin loputtua (tällöinhän pullojen heittely on asiallista toimintaa, eikö vain?) jäälle lentää lasipullo, jonka sirpaleet osuvat pelaajaa mahdollisesti silmään. Ässätkö korvaa, kun järjestysmiehet ovat lähteneet jo kotiin tai jatkoille lähipubiin?
En usko että yksikään Porilainen jääkiekkofani pitää lasipullojen heittelyä hyväksyttävänä toimintana vaikka sellaista on sekä minun että muutaman muunkin kommentin pohjilta koetettu yleistää.

Joo, koko Satakunta on ihan paska paikka kun JYP -fanit eivät jostain syystä täällä saakaan provosoida ihan miten haluavat. Menkäähän Helsingin rautatieasemalle huutelemaan jollekin somalille että "vitun neekeri" tai jotain, katsotaan saatteko turpaanne. Tottakai vika on aina jossain muussa kuin siinä huutelijassa... (ennenkuin kukaan ehtii sanomaan mitään, niin sanon vielä kerran etten puolusta ketään nyrkkisankaria vaan haluan korostaa että molemmissa on vikaa jos kaksi tappelee)

EDIT: Salla, tuskin mikään tavallinen jatkoaikamaali olisi aiheuttanut mitään reaktiota, mutta kun jatkoajan yv tuli aivan väärin tuomitusta jäähystä niin se poltti joiltain sulakkeen...

Viimeksi muokattu:

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Viestin lähetti korkki
tuskin mikään tavallinen jatkoaikamaali olisi aiheuttanut mitään reaktiota, mutta kun jatkoajan yv tuli aivan väärin tuomitusta jäähystä niin se poltti joiltain sulakkeen...
Eikö tällöin pullosade olisi pitänyt suunnata kohti tuomaristoa eikä JYPin joukkuetta? En täten näekään, että väitteellesi olisi todisteita.

(Huonon) Helsinki-vertauksesi perusteella voisi myös päätellä, että somalit ovat parempihermoisia kuin keskimääräinen porilainen, joka ei kestä edes yhtä väärää sormenliikettä. Toki näissäkin voi katsella omilla laseillaan: siinä missä porilaisyleisö näki Wallinheimon vittuilevan, JYP-fanit näkivät Wallinheimon tsemppaavan. Ehkä molemmat olivat kyseisessä tilanteessa totta, Wallinheimo teki perinteisen vaihtoaitiovierailunsa, samalla huitoi JYP-leiriin päin ja viimeisenä liikkeenä huuteli jotain katsomon alariveillä keskisormet pystyssä olleille paikallisille.

Relaa korkki.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti salla
Eikö tällöin pullosade olisi pitänyt suunnata kohti tuomaristoa eikä JYPin joukkuetta?
Vaikka Porissa on pienehköt pesäpalloperinteet niin tuomariston ollessa toisella puolella kenttää nuo nulikat eivät saaneet pulloja sinne asti. JYP olikin helpompi maali, koska epäilisin että myöskin herra Mika Wallinheimo oli nuorison toivojemme mielestä yksi syyllinen...
Relaa korkki.
Joo, kyllähän mä relaankin. Ihmettelen vaan että musta on tehty joku lähes kriminaali täällä.

Bongasin taas sut, olisin tullut juttelemaan pelin jälkeen mutta sattuneesta syystä vitutti liikaa ja poistuin melko nopeasti kohti parkkipaikkaa...

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti salla
siinä missä porilaisyleisö näki Wallinheimon vittuilevan
<clip>
viimeisenä liikkeenä huuteli jotain katsomon alariveillä keskisormet pystyssä olleille paikallisille.
Eli Wallinheimo ei vittuillut porilaisille, vaan vittuili porilaisille.
Hyvin päätelty.

Näin minäkin sinut, mutta en ollut juttutuulella.

Viestin lähetti salla
Eikö tällöin pullosade olisi pitänyt suunnata kohti tuomaristoa eikä JYPin joukkuetta? En täten näekään, että väitteellesi olisi todisteita.

Kun nyt tämä pullokeskustelu vain tuntuupi jatkuvan sanon tuohon Jyp pelaajia kohti heittämiseen yhden melko olennaisen pikkuriikkisen huomautuksen. Wallinheimo tuli kerjäämään seisomakatsomolta lisää pulloja jäälle (ja kalju Uhlbäck).

Näin tapahtui. Jyp teki jatkoaikamaalin. Ensimmäinen teini heitti vitutuspäissään ja tyhmyyksissään muovipullon jäälle ja muutama sankari sai tästä pieneen päähänsä yllykkeen ja heittivät myös muovipulloja jäälle. Olisiko noin kolme-viisi muovipulloa. Tämän jälkeen Wallinheimo luisteli seisomakatsomoa ja paikkaa kohti josta pullot olivat lentäneet ja nosti kätensä kerjäten lisää. Näytti käsillään merkin "lisää, lisää". Muutama pullo jäälle lensikin lisää. Wallinheimo jatkoi heilutustaan ja yllytti yhä enemmän ja jostain Jumalan syystä kalju Uhlbäck tuli myös vittuilemaan yleisölle. Tämän jälkeen alkoi varsinainen pullojen kentälle lentäminen. Myös se yksi lasipullo lensi käsittääkseni tässä vaiheessa. Ilman kyseisten miesten touhuja lasipullo ei olisi jäälle todennäköisesti lentänyt. En puolusta heittäjiä, mutta...

Onko asia nyt sitten yhteistuumin päätetty niin, että Ässiä pitää hommassa rankaista. Vain yleisö on asiaan syyllinen. Se onpi suhteellista se. Sinuhe tiesi tasan tarkkaan mitä teki ja tiesi mitä tulee tapahtumaan. Yllytä teinejä ja kännisiä joilla on pulloja...
Katsokaa videolta, jos ette usko. Näin tapahtui.

Kuka siis on asiaan suurin syyllinen? Yleisö, Wallinheimo, kaljupää, tuomari, teinit, känniset, Ässäfanit, Jypfanit vaiko itse Jumala. Päättäkää jokainen oma kantanne, mutta muistakaa, että kolikolla on kaksi puolta.

Viimeksi muokattu:

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Viestin lähetti mmuurine
Tähän asiaan ei keneltäkään ole tullut vastausta, vaikka sitä ainoassa viestissäni (sivulla n. 6) kysyin. Eli eikö muka Jyppiläisten osalta ollut tahallista ja tarkoituksenmukaista provoamista se, kun kilkuttimia paukutettiin tarkoituksella joidenkin porilaiskatsojien korvan juuressa. Siellä oli mukana ainakin se sama (ennenkin nähty) n. nelikymppinen pena, sen muovikalikkansa kanssa. Sitten kun sille joku sanoi että nyt vittuun siitä korvan juuresta, niin tämä kävi aina virnuilemassa järkkärille ja kertomassa, että toi kiusaa. Samoin peruukkipäinen lehmänkellomies (n. kolmekymppinen pena), joka tarkoituksella kilisteli vehkeitään ihmisten korvassa. Sitten kun joku vain sanoi asiasta, oltiin hälyttämässä järkkäriä apuun. Järkkäri käski porilaisten mennä kauemmas ja puolusti vieraskannattajia, joten jotain järjestystä nekin koittivat saada aikaan.

Ymmärrän täysin, että joltakin selvältäkin palaa hihat moiseen touhuun, sillä näiden erikoisten lyömäsoittimien ääni on melko korvia raastava. Siis mitä helvetin iloa siitä on? Rytmikäs rumpusetti on jopa hienoa kuunneltavaa, muttei moinen, vauvaikäisille inspiroiva meteli.
Itse tein tyynesti korvatulpan, seisoen omalla paikallani, jossa olen seissyt pienen ikäni. Samalla siniviivalla on myös muita vakiohenkilöitä, joten vierasfanien on turha luulla, että he tulevat ottamaan katsomon haltuunsa tosta vaan, ennemmin pitäisi kattella mihin nyt sattuu sopimaan. Näin minä ainakin Raumalla, jossa Korpisalo paidasta ja huudosta huolimatta on aina selvitty pelkin henkisin kärsimyksin, lähinnä Ässien toimesta.

Tuli muuten mieleen, että kaksi erää olutkatsomossa ollessani näkyi myös kaikennäköistä kannattajaa. Parille vierasfanille tehtiin kaverin kanssa tilaa, vaikka oli helvetin ahdasta. Kaverit kiittivät lähinnä epämääräisellä vittuilulla ja spekuloivat keskenään, kuinka monta porilaista aikovat illan mittaan haastaa. Juurikin näin...

Viime vuonna Jyp pelissä joku 50kg rääpäle tuli mun naaman eteen heilumaan ja vittuilemaan, sitten ku katoin vähä tuimasti ja käskin painua vittuun, niin yks Jyväskylän persereikä meni kitiseen järkkärille, että toi iso poika kiusii. Vituttaa tollaset ärsyttääjät ja kantelupukit. Ja tosiaan on ihan hiton provosoivaa ja typerää soitella niitä rumpuja ihmisten korvissa. Jos se kuulostaa helvetin kovalle ylimmille riville(seisomakatsomossa), niin varmaan tulee migreeni kun on vieressä. Jaa, että onko pakko olla siinä vieressä? Jaa, niin meidänhän pitäis jättää siihen kauhee tyhjä tila nykäskyläisille. Rumpu zone, HAH!

Täällä nyt kun kaikki jeesustelee kaikista säännöistä, niin ehdotanki, että kielletään lehmänkellot jne. huligaani vehkeet vallan. Paukutelkaa siä hipposhiires niin paljo ku lystäätte!

On se ihme juttu, että kun tahallaan ärsytetään ihmisiä ja sit joku vähä suuttuu, niin heti ollaan poraamas järkkäreille. Äiti äiti mua kiusitaan.

Hurrikaanille kyllä täytyy esittää pahoittelut, on kyl ikävää tulla tollain kimppuun, mutta näitä sattuu joka puolella. Turha Poria mitenkään yleistää. Ja jos se Pori on niin saatanan kamala paikka, niin pysykää kotona.

Vai että meinasivat oikeen rumputelineet kasailla seisomakatsomoon. HAH!

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Zauli
Hurrikaanille kyllä täytyy esittää pahoittelut, on kyl ikävää tulla tollain kimppuun, mutta näitä sattuu joka puolella. Turha Poria mitenkään yleistää.

No sehän tässä onkin kun minä en ainakaan ole lukenut mitään häiriöraportteja tällä kaudella mistään muualta paitsi porista. Porista onkin sitten kolmin kappalein. Ei savua ilman tulta.

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Jypin jatkoaikamaalin jälkeinen "uhoilu" on saattanut johtua siitäkin, että Alatalo mainitsi lehdessä, että Ässien katsomovalmentaja oli ennen peliä sanonut, että Jypin voittoputki jää 1 ottelun mittaiseksi. Joukkue päätti sitten näyttää, että ei jää.

Ehkäpä sitä tulostaulua näytettiin myös Kaukorannalle, eikös hän ole katsomovalmentaja?

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti psychodad
No sehän tässä onkin kun minä en ainakaan ole lukenut mitään häiriöraportteja tällä kaudella mistään muualta paitsi porista. Porista onkin sitten kolmin kappalein. Ei savua ilman tulta.

Niin no lueppas vaikka huviksesi tuota HPK-Tappara ottelun ketjua näin ensi alkuun. Siellähän oli heitelty vierasjoukkueen faneja kivillä.

Sen verran otan kantaa tähän keskusteluun, että väkivalta on tietenkin aivan perseestä, mutta se on aivan varma, että joku suuttuu kun vierasjoukkueen fani kilkuttelee jotain saatanan kelloa korvan juuressa pelkästään ärsyttämismielessä. Luulisi tyhmemmänkin tajuavan, että tuollaisesta tulee rähinä varsinkin lauantaina, kun kotijoukkue on vielä pelin hävinnyt.

vsop

Jäsen
Jopa on melkoiset käräjät tässä keskustelussa meneillään. Masentavaa! Asialliset kommentit ovat keskustelun eka sivulla, muuta ei kannata edes lukea.

Viestin lähetti Näkkäri
Sen verran otan kantaa tähän keskusteluun, että väkivalta on tietenkin aivan perseestä, mutta se on aivan varma, että joku suuttuu kun vierasjoukkueen fani kilkuttelee jotain saatanan kelloa korvan juuressa pelkästään ärsyttämismielessä.

Kiitos, tämä oli huikea.
Pelastit päiväni.

JanJ

Jäsen
No sehän tässä onkin että kun sinä et koskaan käy kiekko-otteluissa etkä ole lukenut esimerkiksi HPK-Tappara ketjua.
Ei ketjua ilman provopsykoa.

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti korkki
(ennenkuin kukaan ehtii sanomaan mitään, niin sanon vielä kerran etten puolusta ketään nyrkkisankaria vaan haluan korostaa että molemmissa on vikaa jos kaksi tappelee)

Tämähän ei pidä paikkaansa.. Monet kerrat on todistettu että välillä syyksi ei tarvita kuin väärän joukkueen fanipaita, ihonväri, yms. Puhuit että kaksi tappelee, voisiko toinen esim. vain puolustaa itseään?

JanJ

Jäsen
Aika monta tappeluhalukasta aloittajaa oli jyp-leirissä. Kaupungin sosiaaliset taustat huomioon ottaen se ei ole ihme, mutta silti hämmästyttää. Tullaan vieraspeliin vain haastamaan tappelua ja potkimaan paikkoja rikki.

Kun lähdin seisomakatsomosta kotia kohti, joku lihava naisfani huuteli räävittömyyksiä takanani koko matkan ja hänen vierellään kulki urpo näyttämässä käsillään merkkejä. Hyvä työjako. Läski haastaa ja piripää tappelee.

Eli tästä voimme yleistää, että jokainen jypfani on törkeä sika. Tämä noudattaen ketjussa ollutta kaavaa.

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Rusina-aivoista

Viestin lähetti Suomi-Salama
Säälittävää toimintaa jälleen kerran paikallisilta rusina-aivoilta ja yhtä säälittäviltä järjestysmiehiltä. Heitelläänpä tyhjäksi juotuja viinapulloja jäälle, kun oma joukkue hävisi..

Sitä kannattaisi varmaan käydä niissä peleissä, ennenkuin tullaan tuollaista paskaa julkaisemaan. Radiosta pelin nähnyt? Kaverin suusta kuullut?

Heti oli jyp-fani kirjoittelemassa lasipullojen viskomisesta. Itse olin paikalla, eikä kentälle mennyt mielestäni ainuttakaan lasipulloa. Menkää pojat sinne kauralatoonne laseja viskomaan, näkisitte edes joskus, mitä kentällä oikeasti tapahtuu.

Niin. Kun tuo Suomi-Salama otti niin kivasti tuon rusina-aivo-nimityksen käyttöön, niin tarkennetaanpas nyt sitä kohdetta hieman.

On se vällinheimo varsinainen show-mies. Onhan se tietty kivaa, kun tuodaan väriä kaukaloon, mutta rajansa kaikella. Kun mennään täydelliseen mauttomuuteen ja suoraan sanottuna epäurheilijamaiseen käyttäytymiseen, rupeaa homma olemaan kaikkea muuta kuin "showta". Säälittävää. Surkeaa, miten munaton päätuomari meni egyptiläisen halpaan ansaan.

Jätkä luistelee 5 metriä ulos maaliltaan, luistinta classenin luistelulinjan eteen ja perseelleen. Selvä estäminen, pakko myöntää. Jäähylle vaan väärä mies, ja jyp 4-3-ylivoimalle jatkoajalle.

Varmasti oli tuon pellen äityli ylpeä pojastaan.

On se vaan aika veijari, hieno urheilija kertakaikkiaan.

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti burning heart
Kiitos, tämä oli huikea.
Pelastit päiväni.

Hieno homma, jos sain syysmaanantain iloiseksi. Ihmettelen edelleen silti sitä, että onko jyväskyläläinen ihminen niin tyhmä, että kuvittelee voivansa ärsyttää kännistä kotiyleisöä vieläpä jollain kilkuttimilla saamatta mitään vastakaikua. Onko todellakin näin? Eihän tästä nyt ole montaakaan viikkoa kun Jyväskylässä sai HIFK fani tuopista päähänsä, vaikka ei edes ärsyttänyt saatikka kilkuttanut mitään kelloja kenenkään naaman edessä.

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

No hups. HPK-Tappara-ketjun lisäksi voisit vilkaista vaikka JyP-HIFK-ketjun. Jos ei-kannattamiesi joukkueiden matsiketjut eivät kiinnosta, niin sitten kannattaa miettiä, mitä tänne kirjoittelee. Kuten huomaat, niin kuittia tulee aika herkästi...

JanJ

Jäsen
Re: Rusina-aivoista

Viestin lähetti Janiz80
Heti oli jyp-fani kirjoittelemassa lasipullojen viskomisesta. Itse olin paikalla, eikä kentälle mennyt mielestäni ainuttakaan lasipulloa.
Kun joukkueet olivat lähes kokonaan pois kentältä, jäälle lensi yksi (1) lasipullo.

On se Mika "Sinuhe" Wallinheimo aina ollut melkoinen sukeltelija. Samoja juttuja Mika "Sinuhe" Wallinheimo heitteli mm. Lukossa pelatessaan, vaikka psykodääd tuleekin väittämään vastaan.

Miksi muuten Mika "Sinuhe" Wallinheimo otti tuon Sinuhen etunimekseen? Halusi toimia kuten mm. Juha Valjakkala?

No, Mika on aina Mika.

Lopuksi ote STT:n uutisesta:
Ottelu sai nolon lopun, kun katsomosta aloitettiin pullojen ja muun roinan heittäminen jäälle. Syyllisiä eivät olleet yksin Ässien kannattajat, sillä myös JYP-fanit olivat ikävässä leikissä mukana.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.