ranger kirjoitti:
Oliko tämä sarkasmia? Mitään sinne päinkään ei ainakaan Tulosruudun väläyksen perusteella näyttänyt tapahtuneen.
Tuuletukset olivat toki yliammutun teatraalisia siihen nähden, että tappelu oli kaikkea muuta kuin yksipuolinen näytös, vaikka Nickerson selätetyksi tulikin. Ehkä sarkasmia viljelikin Nivalan Desperado.
Ranger
Nyt kun JanJ on poissa keskuudestamme hetken, niin näen velvollisuudekseni vastata sinulle. Ja anteeksi sinulle, pikkuinen: olen vasta sivulla kahdeksan, enkä näinollen tiedä oletteko käyneet vastaavan keksustelun jo aiemmin. Äläkä tartu kielioppivirheisiin. Minä olen kuitenkin vain amisjätkä, en ruudunkyttääjä kuten sinä.
Ei ollut kyse sarkasmista. Isot pojat ottivat yhteen ja tulihan siitä oikein "ison maailman malliin" kunnon show. Tämänlaiseen ei moni ukko liigassa pysty. Eikä yksikään sinun jengisi ukoista. Olen pahoillani puolestasi. Ei ne vaan siellä mansessa osaa. Kyllähän se nähtiin siinä kun Patrikki niittasi gröönbergin, tai Toivonen sen yhden noupadin...
Pystyssä kun olivat, antoi Masa hieman paremmin niittiä kuin Pasi. Sitten tuli kohtalokas horjahdus, mutta sehän ei kumpaakaan sälliä haitannut. Pasi antoi pari niittä horjahtaneelle Masalle, mutta Masa se painoi takaisin vielä jäistäkin. Toinen näistä jäistä lyöty niitti aukaisi Pasin nenun.
Pistevoitto tuli Pasille, mutta ei mitenkään niin selvä kuin sinä ilmeisesti luulet(?). Hienosti nuori poika antoi vastusta SM-liigan edelleen toisenx kovimmallex jätkällex. (Sinä luultavasti ymmärrät paremmin tämänlaista x-kieltä)
Kyllä se Pasi on vieläkin kova ukko, vaikka ei Padassa enää pelaakkaan. Sääli että lähti, mutta onhan meillä noita nyrkkisankareita täällä muitakin, vaikkakaan ei ehkä ihan yhtä kovia. Meidän nyrkkisankarit vaan ovat sillä tavalla erilaisia kuin Pasi, että osaavat pelata myös, eivätkä soittele vain omaa viuluaan, vaan pelaavat joukkueelle.
Ja on se vaan niin, että tämänlaisissa tapahtumissa on aina se mahdollisuus, että parempi häviää. En väitä että nyt kävi niin, mutta ainahan se on pienistä jutuista kiinni, että kumpi voittaa ja kumpi häviää. Tämä matsi oli tasainen. Masa olisi voinut "selättää" Pasin ihan samalla tavalla. Kyllähän minäkin kaaduin, kun vetäisin yhtä elvis-kannattajaa kuonoon tuossa toissa kaudella(olitko se sinä?). Jää on liukas, katsos.. Mutta silti voitin ja selätin. Se on vähän eri asia...
Huvittaa vain itseä, kun kaiken maailman pissaliisat ympäri Suomea tulevat selittämään sitä kuinka oikein tämä oli ja että kuinka sille Masalle pitikin antaa opetus:) Heh.. Yllättäen joka ainoa esim. lukon typsy ja räkänokkia tepsun leivistä onkin yhtäkkiä kääntänyt takkinsa ja liittynyt
Pro Pasi-puolueeseen. Ihmeellistä ettei länsirannikolta löydy muista joukkueista (tai niiden kannattajista) mitään vastusta kovanyrkkiselle A-junnulle, vaan että heidän pitää lähteä huutelemaan hämäläisten selän takaa hallelujaata siihen, että "Teidän ex-pelaaja selätti teidän nykyisen pelaajan"... Hehheh.. Huvittavaa.
Mitä tuuletuksiin tulee, niin ne olivat mielestäni komeat. Sääli vaan on se, että mikäli Muukkonen pitää linjansa, niin tästä tulee Pasille muutaman ottelun pelikielto ja hpk:lle jokunen tonni sakkoja. Toivon ettei niin kävisi, mutta tämän kauden linjan perusteella niin pitäisi käydä.
Meillä täällä Porissa näköjään ymmärretään mikä tuo kansaa halliin: Voittava joukkue sekä kunnon tappelut. Niitä on sitten mukava katsella. Teillä siellä ilves-leirissä taitaa olla asiat hieman eri tavalla. Ja tapparassa myös, sillä erotuksella että joukkue kyllä voittaa, mutta sitä ei ole mukavaa katsella. En minä sellaista lätkää viitsisi omalta jengiltä katsoa.
Sanon nyt tähän loppuun sen, minkä olen sanonut aiemminkin: Mies on mies, ja poika on poika. Väitän silti että Masasta kasvaa parin vuoden sisään kova mies. Kaikki valmiudet siihen ovat kyllä. Ja silloin saa monikin ukko tutista ja pelätä, että milloin sen kiukku kohdistuu itseen. tampereellahan ne pelkäävät jo, kuin myös ilmeisesti raumalla ja turussa...
Ja tiedoksesi, kun et ilmeisesti ole nähnyt: Masaa ei selätetty. Eli suu kiinni siellä alhaalla ja opetelkaa jotain muutakin kuin kädet pysyyn nostamista haasteen tullessa. Oletko sä muuten Hela vai Silvennoinen?