Ässät - HPK to 9.2.2006

  • 56 476
  • 318
Tila
Viestiketju on suljettu.

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Dhearted kirjoitti:
Muuten varmaan totta, mutta Nickerssonin kohdalla uho ei missään tapauksessa vastaa tekoja...
Niinkuin sanoin: Ei uhota niin maan perkeleesti, mutta ketään ei väistetä. Ei sitten millään. Vaikea sinun on varmasti yhtenäisyydestä tietää mitään, kun oma "kaupunki" on pelkkä nippu hajallaan olevia kyliä ja oma joukkue on täynnänsä pelkkiä omaa tilinauhaansa kyttääviä muniinpuhaltelijoita, jotka tietävät kaikki olevansa vierastyövoimaa ja tunteita seuraa kohtaan ei ole olemassa.

Ja kerroppas yksikin tilanne missä Masa on kääntänyt selkänsä? Aina se on siellä missä tapahtuu, samoin kuin muutkin meikäläisistä. Uhoa pitää olla kuitenkin sen verran, ettei me oltais kaikki pelkkiä insinöörejä, jolloin homma alkaisi niinsanotusti maistumaan merkonomilta. Mutta niissä asioissa sinä olet ehkä viisaampi kuin minä... Koita kestää ja zemiä säälipleijareihin, jos siellä edes joskus olette.

Peace & Vegetables
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
MusanMake kirjoitti:
Sulle ja tuuskille kanssa: Masa puolusti joukkueen kunniaa. Jos et ole tajunnut, niin meillä porilaisilla ei sitä taitoa ole kummemmin, mutta ei me ketään ikinä väistetä. Se toimii sekä Ässien pelityylissä, että ihan normaalissa elämässäkin. Ässät pelaa tällä hetkellä kotikaupunkinsa näköistä kiekkoa. Ehkä sinunkin nippusi tekee samalla tavalla? Minähän taisin jo kerran pyytää sinut tutustumaan Poriin ja sen yöelämään? Tule vaan, niin sitten tajuat mistä puhun.
On siellä porissa käyty ja yöelämäänkin tutustuttu. Mutta eipä mieleen jäänyt muuta mainitsemisen arvoista kuin lumipalloja heittelevät parikymppiset pikkupojat ja yksi tuleva nyrkkeilysankari siinä hallin pihalla. Typerää sanon minä.

Meno ei ollut mitään verrattuna Turengin vastaavaan, mutta Turengissa kuitenkin yleensä ymmärretään, kun sanoo ettei tappelu kiinnosta. Pori on siitä erikoinen liigapaikkakunta, että missään muualla ei ole tullut oikeasti idiootteja kotijoukkueen faneja vastaan. Jopa cobol oli livenä ihan asiallinen Areenalla. Että siinä mielessä olen samaa mieltä, että hyvinkin kotikaupungin näköistä kiekkoa ilmeisesti porissa pelataan.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Morrow10 kirjoitti:
No kuinkas iso pelle sinun mielestäsi Nickerson sitten on, kun hän ei edes sanonut katuvansa tuulettelujaan Lostedtia-tappelun jälkeen?
Kumpikaan ei ole pelle. Kovia jätkiä molemmat. Erotus on vaan siinä, että Pasi antoi kuittia vanhoille kannattajilleen, kun oli ottanut pistevoiton hänet syrjäyttäneestä A-junnusta. Masa kiitti kannustajiaan selvän tyrmäyksen jälkeen helsinkiläisten hehkuttamasta "kovasta jätkästä". Näytti että näin ne hommat hoituu.


Tyhmää mun mielestä pyytää "väkisin" anteeksi tekojaan, vaikkei sitä tarkoittaisikaan. Pakko vaan nuolla Muukkosta, ettei se antaisi pidempää pannaa. Mun mielestä olis hienoa, kun joku tuulettelis voitetun matsin jälkeen ja sitten sanois haastattelijoille, että: "Mä sen tein, eikä kaduta vittujakaan." Sitä odotellessa...
 

zuputti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pasin ois pitänyt vielä haastaa yleisöä mukaan tappeleen pelin jälkeen ulos. Mielestäni noi kurkunleikkausjutut vähä ampuu jo ylitte, kuka sitten aloittikin buumin.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
MusanMake kirjoitti:
Sulle ja tuuskille kanssa: Masa puolusti joukkueen kunniaa. Jos et ole tajunnut, niin meillä porilaisilla ei sitä taitoa ole kummemmin, mutta ei me ketään ikinä väistetä. Se toimii sekä Ässien pelityylissä, että ihan normaalissa elämässäkin. Ässät pelaa tällä hetkellä kotikaupunkinsa näköistä kiekkoa. Ehkä sinunkin nippusi tekee samalla tavalla? Minähän taisin jo kerran pyytää sinut tutustumaan Poriin ja sen yöelämään? Tule vaan, niin sitten tajuat mistä puhun. Ei niin, ettäkö Masa olisi porilainen, mutta on juurikin oikeanlainen pelaaja oikeanlaiseen joukkueeseen. Niin oli Pasikin aikoinaan.
Kyllä tiedossa on ollut, että sinulla ei mitä ilmeisemmin ole minkäänlaisia vuorovaikutustaitoja, mutta älä nyt silti ryhdy ihan noin radikaalisti yleistämään. Minä olen tavannut runsaasti fiksuja ja mukavia porilaisia sekä ihan muuten vaan Ässä-faneja. Kaikki eivät onneksi ole yhtä puupäisiä kuin mitä annat vielä ilmeisen ylpeänä ymmärtää.

Mielelläni minä Poriinkin joku kertan saavun, kun oikein kutsuttukin kerran on. En usko että kohtaan sielläkään minkäänlaisia vaikeuksia.
MusanMake kirjoitti:
Porissa toimitaan samalla tavalla, paitsi että täällä ei Ässät ihan niin kovasti uhoa, mutta ei ikinä peräänny haasteesta, vaan pistää aina kovan kovaa vastaan. Ihan joka kerta. Onko se mielestäsi väärin? Sitä sanotaan sisuksi ja kovuudeksi. Se onkin sellainen kyky, joka tulee porilaisilla äidinmaidossa. Mutta mitäpä sinä siitä tietäisit, video"mies"...?
Jokseenkin eri mieltä tästä uhoamisasiasta. Sieltä sitä tulee kyllä enemmänkin kuin omiksi tarpeiksi. Tottakai puolustautua aina pitää, mutta perääntyäkin joskus kannattaa. Varsinkin silloin kun kyseessä on koko joukkueen etu. Ja täällä päin tuota sinun "sisua" ja "kovuutta" kutsutaan typeryydeksi ja turhan pullisteluksi. Mikäs video"mies" mä sulle olen?
MusanMake kirjoitti:
Ei se mitään että et ymmärrä. Siksi Make on täällä. Ihan vaan sua varten kertomassa mikä tekee minun ajattelutavastani niin erilaisen kuin mikä sinun on. Sä olet varmaan myös kasvissyöjä?
Ehkä sinunkin kannattaisi pistää poskeesi välillä jotain muuta kuin porilaista kaikilla mausteilla, sillä nämä tekstisi muuttuvat yhä omituisemmiksi.

Sinun latelemat henkilökohtaiset ja idioottimaiset solvaukset kuitataan täällä päin lähinnä säälivällä hymähdyksellä.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Master God kirjoitti:
On siellä porissa käyty ja yöelämäänkin tutustuttu. Mutta eipä mieleen jäänyt muuta mainitsemisen arvoista kuin lumipalloja heittelevät parikymppiset pikkupojat ja yksi tuleva nyrkkeilysankari siinä hallin pihalla. Typerää sanon minä.

Meno ei ollut mitään verrattuna Turengin vastaavaan, mutta Turengissa kuitenkin yleensä ymmärretään, kun sanoo ettei tappelu kiinnosta. Pori on siitä erikoinen liigapaikkakunta, että missään muualla ei ole tullut oikeasti idiootteja kotijoukkueen faneja vastaan. Jopa cobol oli livenä ihan asiallinen Areenalla. Että siinä mielessä olen samaa mieltä, että hyvinkin kotikaupungin näköistä kiekkoa ilmeisesti porissa pelataan.
Täytyy kyllä sanoa, että mulle on yks hailee mitä sinä ajattelet ja luulet tietäväsi meikäläisistä. Et varmaan halua tietää mitä minä tiedän hämeenlinnan asukeista? Noh, kerronpa kuitenkin. Mustalaisten pääkaupunki ja täynnä "vintiöistä" tutuksi tulleita "keravankolleja". Eli siis pissaliisoja ja vittumarkoja. Meillä täällä on kovaa työtä tekeviä isoja äijiä. Hämeenlinna on siis mielestäni väliinputoaja. Kun ei tiedetä, että halutaanko olla jyväskylä likinäköisine star trek-faneineen vaiko lahti rikollisineen.

Ja tiedoksi: täällä Porissa voit kyllä ihan rauhassa sanoa sieltä poikaystäväsi takaa ettei tappelu kiinnosta, mutta ei se tarkoita että se siihen jää. Voit sanoa tulppaani kädessä ylenkatsovasi minua, mutta syytä on silloin käyttää niitä torsioneita niin että nappiverkkarit viuhuu ja kansitakki kahisee. Näin se on meillä. Pysy sinä siellä ja mene katsomaan salkkareita...
 

Pasanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
MusanMake kirjoitti:
Niinkuin sanoin: Ei uhota niin maan perkeleesti, mutta ketään ei väistetä. Ei sitten millään. Vaikea sinun on varmasti yhtenäisyydestä tietää mitään, kun oma "kaupunki" on pelkkä nippu hajallaan olevia kyliä ja oma joukkue on täynnänsä pelkkiä omaa tilinauhaansa kyttääviä muniinpuhaltelijoita, jotka tietävät kaikki olevansa vierastyövoimaa ja tunteita seuraa kohtaan ei ole olemassa.
...
Kumpikaan ei ole pelle. Kovia jätkiä molemmat. Erotus on vaan siinä, että Pasi antoi kuittia vanhoille kannattajilleen, kun oli ottanut pistevoiton hänet syrjäyttäneestä A-junnusta. Masa kiitti kannustajiaan selvän tyrmäyksen jälkeen helsinkiläisten hehkuttamasta "kovasta jätkästä". Näytti että näin ne hommat hoituu.

Selostappa nyt vielä testimielessä musta valkoiseksi niin nähdään onnistuuko sekin :)

Ottaisi Mattikin mallia esim. kerhon A-junnuista, kävisi voittamassa vähän ronssia ja sitten ajaisi toisia A-junnuja kiipeilemään katsomoon pelkästään ottamalla kiekon pois.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Sanainen arkku aukeaa

MusanMake kirjoitti:
Mun mielestä olis hienoa, kun joku tuulettelis voitetun matsin jälkeen ja sitten sanois haastattelijoille, että: "Mä sen tein, eikä kaduta vittujakaan." Sitä odotellessa...


Niin, ihan vain hypoteettisessä mielessä tässä aloin miettimään, että kuinkahan mahtaisit suusi laittaa, jos nimenomaan Nielikäinen tulisi ja lausuisi nämä kohtalokkaan kuulaat ja telaketjumaisen miehekkäät sanat.

Yhtä kaikki, nyt lopetan tämän nauramisen ja menen silittämään Marimekkojani ja kuuntelemaan Il Divoa perjantai-iltani ratoksi.

Täältä tähän
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Morrow10 kirjoitti:
Kertoisitko muuten vielä lisää Porilaisesta äijä-kulttuurista, jossa ei väistetä ketään? Tai siitä kun ette ole kamalan taitavia?

En tiedä kuuluuko nämä tarinat enää lainkaan tänne, mutta kyllähän Porissa on edelleen suhteellisen paljon persereikiä. MusanMakella taitaa nyt vaan mopo keulia ja kaveri heittää tarinaa puoliksi vitsillä, ainakin toivon niin.

Aina Poriin mennessä on hauskaa huomata kuinka ihmiset kyttäävät vihaisina, jos ajat autolla valoissa viereen tai päästät jalankulkijan tien yli. Vihainen porilainen ikimurkku on tuttu näky keskustan ihmisjoukossa, jossa nappiverkkarit viuhuen taivalletaan eteenpäin harmaana massana ja välillä haastetaan riitaa yhden tupakan takia (tai ammutaan päähän).

Toisaalta on Porissa myös paljon fiksuja ihmisiä, niinkuin kaikkialla.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Rontti kirjoitti:
Kyllä tiedossa on ollut, että sinulla ei mitä ilmeisemmin ole minkäänlaisia vuorovaikutustaitoja, mutta älä nyt silti ryhdy ihan noin radikaalisti yleistämään. Minä olen tavannut runsaasti fiksuja ja mukavia porilaisia sekä ihan muuten vaan Ässä-faneja. Kaikki eivät onneksi ole yhtä puupäisiä kuin mitä annat vielä ilmeisen ylpeänä ymmärtää.

Mielelläni minä Poriinkin joku kertan saavun, kun oikein kutsuttukin kerran on. En usko että kohtaan sielläkään minkäänlaisia vaikeuksia.

Jokseenkin eri mieltä tästä uhoamisasiasta. Sieltä sitä tulee kyllä enemmänkin kuin omiksi tarpeiksi. Tottakai puolustautua aina pitää, mutta perääntyäkin joskus kannattaa. Varsinkin silloin kun kyseessä on koko joukkueen etu. Ja täällä päin tuota sinun "sisua" ja "kovuutta" kutsutaan typeryydeksi ja turhan pullisteluksi. Mikäs video"mies" mä sulle olen?

Ehkä sinunkin kannattaisi pistää poskeesi välillä jotain muuta kuin porilaista kaikilla mausteilla, sillä nämä tekstisi muuttuvat yhä omituisemmiksi.

Sinun latelemat henkilökohtaiset ja idioottimaiset solvaukset kuitataan täällä päin lähinnä säälivällä hymähdyksellä.
Mutta onhan minulla vuorovaikututaitoja. Toimin jopa ammatissa (opiskeluni ohella), joka edellyttää niitä. Sinä ymmärrät minut väärin. En minä ala ikinä kenellekkään ehdoin tahdoin pullistelemaan, ellei sitä joku ensin kerjää. Onko mielestäsi väärin, että kun puolustan itseäni, niin voitan aina toisinaan?

Ässäfaneista suurin osa on fiksuja ja mukavia. Ei niinkään puupäisiä kuten sinä luulet. Jos istuisit kaljalla minun ja muutaman kaverin kanssa, niin voi luvata että sinulla olisi ihan helvetin hauskaa. Eikä mistään vaikeuksista olisi puhettakaan.

Perääntyä kannattaa, jos on yksin ylivoimaa vastaan. Mutta Ässien kannalta tämänlaista ylivoimaista vastusta ei liigasta löydy, joten turha se on perääntyäkään. En minäkään peräänny jos edessä on yksi tai jopa kaksi ukkoa. Mutta jos niitä on viisi, niin sitten lähden. Se on fiksuutta. Jos lähdet karkuun yhtä ukkoa, se on pelkuruutta. Ja jos oikeasti sinun kotomaillasi "sisua" ja "kovuutta" kutsutaan typeryydeksi ja turhan pullisteluksi, olen kiitollinen siitä että sinä ja kaltaisesi ette eläneet 60 vuotta sitten kun kyseisillä ominaisuuksilla isoisämme pelastivat itsenäisyyden. Etkä sinä noiden kommenttiesi jälkeen minulle ole edes video"mies". Taidat olla ihan vaan pelkkä "video"...

Ja voit hymähdellä ihan rauhassa. Sehän se on joojoo-sällin merkki. Olenhan minä omituinen, mutta eivätkös kaikki meistä ole?

Sitäpaiti en syö porilaista kaikilla mausteilla ikinä, vaan jätän kurkkusalaatin pois. Kokeile joskus! Se on oikeasti hyvää! Mieluummin tuplana. Mutta muista nostaa rautaa myös, tai muuten sinusta voi tulla sikakatsomon päällikkö...
 

M10

Jäsen
Näkkäri, oikeassa olet; nämä jutut eivät kuulu enää tänne, eikä oikeastaan muuallekaan. Siksi poistinkin tuon yllä olevan viestini.

Joka kaupungilla on omat mulkkunsa ja Pori Jazz on jees.

Tähän on hyvä lopettaa ja toivonkin että ketju laitetaan säppiin.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Näkkäri kirjoitti:
En tiedä kuuluuko nämä tarinat enää lainkaan tänne, mutta kyllähän Porissa on edelleen suhteellisen paljon persereikiä. MusanMakella taitaa nyt vaan mopo keulia ja kaveri heittää tarinaa puoliksi vitsillä, ainakin toivon niin.

Aina Poriin mennessä on hauskaa huomata kuinka ihmiset kyttäävät vihaisina, jos ajat autolla valoissa viereen tai päästät jalankulkijan tien yli. Vihainen porilainen ikimurkku on tuttu näky keskustan ihmisjoukossa, jossa nappiverkkarit viuhuen taivalletaan eteenpäin harmaana massana ja välillä haastetaan riitaa yhden tupakan takia (tai ammutaan päähän).

Toisaalta on Porissa myös paljon fiksuja ihmisiä, niinkuin kaikkialla.
Olet ihan oikeassa. Joka asiassa:)

Taisi mennä tää heitto vähän jopa keulimisen puolelle, mutta ihmekös tuo: olen kännissä:)

Ja Ervalle: Kyllä mä niin nauraisin kun Pasi sanois, että:"Mitä sitten?!?" jossain haastattelussa. Siitähän saataisiin varmasti Arkadianmäelle puheenaihetta Karpelan johdolla:)
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
MusanMake kirjoitti:
Taisi mennä tää heitto vähän jopa keulimisen puolelle, mutta ihmekös tuo: olen kännissä:)
Kaveri vetää siellä rähinäkaljaa. Tule tänne niin halataan, lauletaan, saunotaan yhdessä ja vertaillaan pippeleitä.

Kohta tänne pääkallopaikalle saapuu mitä todennäköisimmin myös eräs Porin Ässäin kiihkomielinen kannattaja ja alankin nyt keskittyä tuohon debattiin. Siitä pidän kuitenkin kiinni, että Pasi selätti porin-Mattin.
 

C.Simon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Illuminati
Ja näin loppui Ässien ja HPK verinen taistelu. Kaikki sanallisem nyrkkinsä peliin pistäneet halivat toisiaan ja kertoivat, että eihän muistella pahalla...
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
MusanMake kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, että mulle on yks hailee mitä sinä ajattelet ja luulet tietäväsi meikäläisistä. Et varmaan halua tietää mitä minä tiedän hämeenlinnan asukeista? Noh, kerronpa kuitenkin. Mustalaisten pääkaupunki ja täynnä "vintiöistä" tutuksi tulleita "keravankolleja". Eli siis pissaliisoja ja vittumarkoja. Meillä täällä on kovaa työtä tekeviä isoja äijiä. Hämeenlinna on siis mielestäni väliinputoaja. Kun ei tiedetä, että halutaanko olla jyväskylä likinäköisine star trek-faneineen vaiko lahti rikollisineen.

Ja tiedoksi: täällä Porissa voit kyllä ihan rauhassa sanoa sieltä poikaystäväsi takaa ettei tappelu kiinnosta, mutta ei se tarkoita että se siihen jää. Voit sanoa tulppaani kädessä ylenkatsovasi minua, mutta syytä on silloin käyttää niitä torsioneita niin että nappiverkkarit viuhuu ja kansitakki kahisee. Näin se on meillä. Pysy sinä siellä ja mene katsomaan salkkareita...
Salkkarit ei tule näin perjantaisin, muuten tietenkin avaisin television tunnin päästä.

Niin, mitä tulee rikollisuuteen, niin Porissahan on karvan suurempi rikollisuus asukaslukuun suhteutettuna kuin Lahdessa. Törkeitä pahoinpitelyitä on koko maassa eniten nimenomaan Porissa. Tämä selviää tästä tutkimuksesta. Kaikenkaikkiaan eniten kaikkia pahoinpitelyjä on Jyväskylässä. Tämän katsauksen mukaan Eteläisen Suomen työttömyysaste on korkeimmillaan nimenomaan Satakunnassa. Ja mitä tulee romaneihin, niin porissahan tunnetusti suhtaudutaan lempeästi tähän väestöryhmään. On Romanikulttuuripäiviä sun muita. Myös SETA toimii aktiivisesti porin seudulla, joten suvaitsevaisuusasiat ovat porissa kunnossa.

Miten tämä sitten liittyy itse peliin? Niinpä.

Mutta keskustelun taso on ollut sitä luokkaa, että meidän isi on kovempi kuin teidän -tyyppinen lähestymistapa vain nostaa sitä.

P.S. Tässä ja nyt nostan kuitenkin porin ansioksi sen, että Suomen ja ehkä koko maailman kautta aikain paras elokuva, Veturimiehet heiluttaa, on kuvattu siellä.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tämän koko ketjun voisi laittaa jatkoajan parhaimpiin letkautuksiin. Toivottavasti ihan kaikkea ei ole kirjoitettu tosissaan. :) Pori, tuo tosimiesten Tom of Finland - kaupunki.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Master God kirjoitti:
Salkkarit ei tule näin perjantaisin, muuten tietenkin avaisin television tunnin päästä.

Niin, mitä tulee rikollisuuteen, niin Porissahan on karvan suurempi rikollisuus asukaslukuun suhteutettuna kuin Lahdessa. Törkeitä pahoinpitelyitä on koko maassa eniten nimenomaan Porissa. Tämä selviää tästä tutkimuksesta. Kaikenkaikkiaan eniten kaikkia pahoinpitelyjä on Jyväskylässä. Tämän katsauksen mukaan Eteläisen Suomen työttömyysaste on korkeimmillaan lnimenomaan Satakunnassa. Ja mitä tulee romaneihin, niin porissahan tunnetusti suhtaudutaan lempeästi tähän väestöryhmään. On Romanikulttuuripäiviä sun muita. Myös SETA toimii aktiivisesti porin seudulla, joten suvaitsevaisuusasiat ovat porissa kunnossa.

Miten tämä sitten liittyy itse peliin? Niinpä.

Mutta keskustelun taso on ollut sitä luokkaa, että meidän isi on kovempi kuin teidän -tyyppinen lähestymistapa vain nostaa sitä.

P.S. Tässä ja nyt nostan kuitenkin porin ansioksi sen, että Suomen ja ehkä koko maailman kautta aikain paras elokuva, Veturimiehet heiluttaa, on kuvattu siellä.
Rauhassa vaan, maisteri:)

Mäkin lepyin jo, lepy sä kanssa.

Onhan täällä työttömiä, mutta pitäisikö sitten alistua muutenkin? Hyvä että edes lätkäjengi pärjää. Se on paljon se.

Tää on kuitenkin teollisuuskaupunki ja silloinhan täällä on paljon duunareita. (Niinkuin minä) Muuttovoittoa saadaan kuitenkin, että ei tämä nyt ihan taantumaan päin ole.

On täällä sitä rikollisuuttakin, mutta se on ihan hanskassa. Onhan Pata-pelaajatkin vähän semmosia "pahiksia" joita on pakko vihata jos ei ole porilainen. Hyvä niin. Täällä vaan pitää olla iso äijä jos ei halua ihan joka kerta kuppilasta lähtiessä mennä sen poken taakse piiloon tai pyytää taksia takaovelle. Niin se on aina ollut.

Veturimiehet heiluttaa on kyllä ihan hyvä leffa. Siinähän "Vähy" on oikein perusporilainen ja "Hapa" edustaa uutta aaltoa. Se kai kuvaa muutosta... Monta tuttua on näkyvillä siinä leffassa tutuista paikoista puhumattakaan. Pari tuttua jopa näytteli nuorta ja vielä nuorempaa "Vähyä". Oltiin muuten katsomassa sen alku- ja loppukohtauksen kuvauksia ihan vahingossa tuossa llähellä vesitornin juurella (josta se sade muuten tuli) kun oltiin menossa yökävelylle vanhalle hautausmaalle kaverin kanssa. Hieno paikka.

Muistanpa tuossa jokunen vuosi takaisin, kun muutin Helsinkiin. Menin töihin yhteen paikkaan. Sinne oli yksi ihan mukava tyyppi tullut justiin mua ennen. Sen kanssa sitten siinä pikkuhiljaa tutustuttiin. Juteltiin: "Mistäs sä olet tullu?" -"Poristahan minä..." _"Jaa Porista?!? Voihan ny perkele! Tiedetään tää Porin mafia kyllä, joo... Siellähän on kaikki mustalaisia tai pikkurikollisia!" -"No ei me ihan kaikki ainakaan mustalaisia olla, vilppiä varmaan tehdään silti tietty, jos paikka tulee. Niinhän ne muutkin... Mistäs ite olet?" -"Hämeenlinnasta." :)

Niinpä...

Joka tapauksessa: Pata voitti. Pasi voitti. Robi voitti. Ollaan kaikki iloisia ja mennään sinne saunaan. Lupaan antaa vihtaa hyvästi:) Nyt ruiskuun ja radalle kohtpuoliin...
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Master God kirjoitti:
Törkeitä pahoinpitelyitä on koko maassa eniten nimenomaan Porissa.

Johtunee enimmäkseen uusista pyllykkäfaneista joita on siitetty sporttibaarin läheisyydessä. Nämä kun tekevät invaasion Poriin johan taivas lyö tulta.

Master God kirjoitti:
Ja mitä tulee romaneihin, niin porissahan tunnetusti suhtaudutaan lempeästi tähän väestöryhmään. On Romanikulttuuripäiviä sun muita.

Porissahan on vain rehellisiä romaneja, eli ei kovin montaa. Hämppärissähän on ne mukulakivikadut vain tuon kulkurikansan hevosia varten.


Master God kirjoitti:
Myös SETA toimii aktiivisesti porin seudulla, joten suvaitsevaisuusasiat ovat porissa kunnossa.

http://treffit.suomi24.fi/index.jsp?layout=default&object=showProfile&id=50865

teillähän tämä on jo arkipäivää..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös