Ässät - HPK to 9.2.2006

  • 56 471
  • 318
Tila
Viestiketju on suljettu.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Roomie kirjoitti:
Nielikäinen voitti, se on jo myönnetty monelta taholta, mutta matsin mojovin osuma tulee siinä vaiheessa kun Nickerson on juuri kaatunut jäähän. Oikea suora Pasin nassuun. Ehkä tästä se nenäkin Pyllykältä aukesi :-)

Juu, siinähän se nekkuun kajahtaa. Ehkäpä juuri sen takia Nielikäinen niin raivoisasti jatkoi takomistaan. Ei tosin ollut vielä edes lopettanut sitä, joten tiedä häntä.

Mitä tulee yleisesti liigan tappeluihin, niin nyt niissä on vielä glooriaa, kun ovat harvinaista herkkua. Änärissä samanlainen kielletyn hedelmän tuntu puuttuu.
 

retro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Zauli kirjoitti:
Tuolla puolustuksellakin teidän hyökkääjät saatiin kuriin, niin sitte ku on koko nippu kasas, niin ei teistä oo tonkaa vertaa vastustajia.
Niinpä. Sääli että meillä oli kuitenkin täysin terve nippu ja silti hävittiin.
 

Wrister

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tapahtumaa paikan päällä todistamassa olleena, pitää pari kommenttia heittää. Peli oli viihdyttävä. Vaikkei pelin kiekollinen taso kovinkaan korkea ollut, niin tunnetta ja tapahtumia riitti senkin edestä. Ässät taisteli mahtavasti tuolla ryhmällä mikä jalkeille oli saatu. Erityismaininnat Saariselle ja ns. nelosketjulle eli F-K-K -ketjulle. Forsbacka laittoi pari aika raskasta niittiä Kerhon pojille. Ja tietysti, arvostus Riksmanille. Otti 3. erässä pari hyvää koppia, etenkin Voutilaisen nollaaminen aivan lopussa oli komea.

Mahtavaa oli katsoa Padan ylivoimaa. Nimittäin viivalla Rontti ja Atte, hiukan laittoi vapisemaan, mutta turhaan. Hyvin jätkät sahasi pakki-pakki syöttöjä.

Tappeluista tuli valitettavasti ottelurangaistukset, mutta minkäs teet kun sääntökirja niin määrää. Latistaa helvetisti tappeluita kun tietää, että jätkät huilaa seuraavan pelin. Salminen suoritui suht hyvin, ehkä veti vähän Kerholle hyvää, mutta noin niinkun muuten ihan jees.

Kai se pakko on laittaa omakin mielipide illan nyrkkitalkoista. Nickerson voitti iskut ja Pasi sai selätyksen. Niin täällä on aika moni muukin todennut. Nikken kannattaa jatkossa treenata jalkatyöskentelyä. Tuntuu, että tasapaino on liian horjuva. Paino liikaa ylhäällä, tästä syystä Nielikäinen sai Mattin lentämään komeassa kaaressa jäähän. Ei ollut muuten kaukana, että tuomarit olisivat estäneet koko episodin. Nickerson näytti, että menkää nyt helvettiin siitä välistä ja ryntäsi Pasiin kiinni.

Hisey tosiaan turhautui kun jäähyä ei tullut ja Schneiderkin sopivasti roikkui vielä mukana, niin ei muuta kuin valssia. Pari lyöntiä sisään ja Hisey voittajaksi.

Täytyy myöntää, että Nilviäisen tuulettelut saivat aikaan hermostumisen ja häpeän. Jos tämä oli Pasin tarkoitus, niin hyvin upposi. Mutta typerää toimintaa kaiken kaikkiaan. Pelikieltoa tulee varmasti tai ainakin pitäisi. Kyllähän Nickersoninkin tuuletukset aikoinaan vetivät yli, mutta se, että homma pitää toistaa, niin ei hjuva. Taisi olla Nielikäisellä tunteet aika pinnalla.

Eipä tässä muuta.
 

Edit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Frölunda
Copy-Paste tappelu-ketjusta:

Kovasti tämä Pasin "loppuhuipennus" nyt puhuttaa, itse suuriltaosin tuomitsen nuo jälkimainingit, on sitten kyseessä kuka tahansa. Täysin vittuillakseen Pasi sen teki, tuskin olisi missään muussa hallissa sitä tehnyt.

Herrat, joita kiinnostaa tietää, että kuinka noita iskuja vaihdeltiin, niin ottakaa tuo nelosen pätkä koneelle (huonompi laatu...vain 15fps..mutta lähempää kuvattu) ja käykää matsi läpi frame kerrallaan esim. VirtualDubilla. Itse en ota kantaa siihen, kumpi matsin voitti ja periaatteessa se on minulle yks ja sama. VirtualDubilla kuitenkin huomaa, että pystyssä ollessaan Nickeri ei saa ainoatakaan osumaa Pasiin. Viimeinen lyönti, jonka Pasi kiskaisee ennen, kuin Nickeri kaatuu jäähän, näyttäisi osuvan (100-varma en ole), mutta on kuitenkin lyönneistä puhtaimman näköinen.

Jos tuon klipin katselee täysnopeudella, niin Nickerin iskut näyttäisi osuvan, tästä on varmasti monelle tullut harhakuvitelma siitä, että Nickeri osui 3 kertaa Pasiin pystyssäollessaan.
 

pekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Herrat, joita kiinnostaa tietää, että kuinka noita iskuja vaihdeltiin, niin ottakaa tuo nelosen pätkä koneelle (huonompi laatu...vain 15fps..mutta lähempää kuvattu) ja käykää matsi läpi frame kerrallaan esim. VirtualDubilla. Itse en ota kantaa siihen, kumpi matsin voitti ja periaatteessa se on minulle yks ja sama. VirtualDubilla kuitenkin huomaa, että pystyssä ollessaan Nickeri ei saa ainoatakaan osumaa Pasiin. Viimeinen lyönti, jonka Pasi kiskaisee ennen, kuin Nickeri kaatuu jäähän, näyttäisi osuvan (100-varma en ole), mutta on kuitenkin lyönneistä puhtaimman näköinen.

Herra isä...hankkikaa nyt jo elämä. :D

Täytyy myöntää, että alkaa menemään yli hilseen tämä homma. Provoilun nyt vielä jotenkin viihteenä ymmärtää, mutta...tämä on sentään jääkiekkoaiheinen palsta.
 

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Master God kirjoitti:
Ei sen tarvi, kun fanit selittelee senkin puolesta.

Huoh, selittelinkö Nickersonin puolesta? Vastasin retron kysymykseen "miksi ihmeessä Nickerson vaihtoi kättä".

En puhunut Pasin tyhmyydestä tappelun saralta, vaan ääliömäisten kommenttiensa johdosta. Pasi osoittaa taas äärimmäistä lapsellisuuttaan "nyyhnyyh, mulle on annettu kritiikkiä"-kommenteillaan, ettei voi muuta kuin pyöritellä päätään. Aivan kuin C-junnun itkemistä äidille, kun valmentaja on haukkunut huonoksi.

Tunnen Pasin ja olen hänen kanssa muutamaan otteeseen puhunut. Kyseessä on oikeasti ihminen, joka on poikkeuksellisen tyhmä ja tämän voi allekirjoittaa n. 100 Pasin paremmin tuntevaa ihmistä. Ässissä hän oli koko ajan suurin naurunaihe. " Toivola, eikös ollutkin hyvä vaihto multa"-kommenteillaan. Ei mikään ihme, että jääkiekkoilijoita rinnastetaan tyhmiksi, kun kääkkää-ääliön prototyyppinä häärii Pasi "oon liian hyvä" Nielikäinen.

Tappelun jälkeinen elehdintä oli niin tyypillistä Pasia kuin olla vaan voi. Nickersonin kurkunleikkaukset oli kotiyleisön villitsemistä. Nielikäisen vastaavat eleet kuuluivat kategoriaan: "lälläälällää, HPK onkin siistimpi joukkue kuin Ässät ja mä oon kovin pelaaja ikinä missään, Nickerson on pelkkä rotsi mun rinnalla". Iso huokaus.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
pekoni kirjoitti:
Herra isä...hankkikaa nyt jo elämä. :D

Täytyy myöntää, että alkaa menemään yli hilseen tämä homma. Provoilun nyt vielä jotenkin viihteenä ymmärtää, mutta...tämä on sentään jääkiekkoaiheinen palsta.

No tuotahan se tappeluiden spekulointi on, lasketaan hidastettuna osumia.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
pekoni kirjoitti:
Herra isä...hankkikaa nyt jo elämä. :D

Täytyy myöntää, että alkaa menemään yli hilseen tämä homma. Provoilun nyt vielä jotenkin viihteenä ymmärtää, mutta...tämä on sentään jääkiekkoaiheinen palsta.

Jos Suomessa tappelut olisi kiekossa sallittuja, niin ei tämä ottelu varmaan olisi poikinut tämmöistä määrää viestejä. Harvinaista herkkua meillä, joten kaikki ilo irti. Jos joka pelissä tapeltaisiin, niin ei ketään kiinnostaisi enää yksittäisten iskujen perille menemisen tarkkuus. Kaikkien kukkahattutätien olisi kyllä hyvä lukea tämä viestiketju.

Kieltämättä keskustelu alkaa saamaan huvittavia piirteitä, mutta antaa palaa vaan kun rauta on kuuma!
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Pasanen kirjoitti:
Älä puutu pikkuasioihin. Scheider on pistänyt Hiseyn nippuun, mutta vastoin koodistoa Hisey jatkaakin show mielessä yleisön kosiskelua. TURHAAN sillä Neitikäinen kerkisi ensin, ja yleisö suostui.

Tuo Hiseyn turhautuminen kruunaa koko Teemu Salmisen eilisen tuomarilinjan. Todella luokaton esitys ja sitten vielä Schneiderin selkeä estäminen menee läpi, niin Hiseyllä paloi käpy. Ei ollut kyse yleisön kosiskelusta. Oli vain kyse turhautuneen miehen tempauksesta.

En tiedä, oletko itse harrastanut joukkuelajeja, mutta omasta kokemuksesta tiedän, että paska tuomarilinja on aivan omiaan siihen, että hermot menee. Ei toki kaikilla, mutta se riittää, että joillakin.
 

Fossey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Zauli kirjoitti:
Tuolla puolustuksellakin teidän hyökkääjät saatiin kuriin, niin sitte ku on koko nippu kasas, niin ei teistä oo tonkaa vertaa vastustajia.

Kyllä sinne meidän hyökkäykseenkin on tulossa eiliseen peliin nähden uusia jätkiä. Leino ei käytännössä pelannut tuossa pelissä ja veikkaanpa että Spruktskin on kertaluokkaa kovempi "vahvistus" kuin Pasi Peltonen.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
korkki kirjoitti:
Ei oo muuten jatkanut enää muutamaan vuoteen vaan on nykyään raitis mies.

Jaahas nyt loppuu offtopikit ja koittaa lähtö IsoMÄKEEN. Palaillaan pelin jälkeen jos on jotain kirjoitettavaa.

On aloittanut taas, oli vaan pieni tauko välissä.
 

Pasanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
hörkkö kirjoitti:
Tunnen Pasin ja olen hänen kanssa muutamaan otteeseen puhunut. Kyseessä on oikeasti ihminen, joka on poikkeuksellisen tyhmä ja tämän voi allekirjoittaa n. 100 Pasin paremmin tuntevaa ihmistä. Ässissä hän oli koko ajan suurin naurunaihe. " Toivola, eikös ollutkin hyvä vaihto multa"-kommenteillaan. Ei mikään ihme, että jääkiekkoilijoita rinnastetaan tyhmiksi, kun kääkkää-ääliön prototyyppinä häärii Pasi "oon liian hyvä" Nielikäinen.

Tappelun jälkeinen elehdintä oli niin tyypillistä Pasia kuin olla vaan voi. Nickersonin kurkunleikkaukset oli kotiyleisön villitsemistä. Nielikäisen vastaavat eleet kuuluivat kategoriaan: "lälläälällää, HPK onkin siistimpi joukkue kuin Ässät ja mä oon kovin pelaaja ikinä missään, Nickerson on pelkkä rotsi mun rinnalla". Iso huokaus.

:)

Nikkersson on kovin ikinä missään ja Pasi on sukka. Onneksi laitoitte Pasin ulos jengistä.
 

pekoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo, ymmärtäisin kyllä jos jotain yksittäistä mestaruuden ratkaissutta maalia tarkasteltaisiin rupuiselta video-kaappaukselta frame kerrallaan. Mutta että samaa harrastetaan jonkin humppapainin kohdalla...

Tämmöiset tappelut ovat sellaista one-off viihdettä minusta. Mitä väliä enää tänään? Ei mitään. Ehkä sitten pudotuspeleissä taas - jos kohdataan. Toivottavasti ei.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Neely#8 kirjoitti:
Voi vehje mitä taivastelua...!

Mulle on ainakin ihan sama mitä tappelussa käy, pääasia et tapellaan! Tuntuu vaan joidenkin porilaisten kommentit huvittavilta. Kun Nicce vetää poijuun lostedia ja heittää perään kurkunleikkaussetit, niin Nicce on "jumala ja äijä".Mut kun antipata-pasi tekee samat pienellä provosoinnilla porilaisille, niin Pasi on ämmä ja pelle! Vaikka jokainen meistä tittaa pelejä värilasien takaa, niin jonkinmoinen linja pitäis pystyä vetään? Molemmat herrat tuo väriä tähän harmaaseen liigaan, ja koitetaan nauttia siitä!

-En menettänyt yöuniani Niccen katsomoon kiipeilyn takia, enkä menetä nytkään-

Ihan aiheellinen kirjoitus. Pasilla oli julmetusti adrenaalinia veressä ja silloin yleensä tapahtuu aina jotain erikoista. Väriä tämä sarja kaipaa ja sitä se Nielikäinenkin tuo. Omat tykkää, muut vihaa. Sellaista tappelijaa ei käsittääkseni ole olemassakaan, joka voittaisi jokaisen matsin. Pääasia tosiaan on, että niitä tappeluita yleensä edes tulee.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Näkkäri kirjoitti:
Kerhofanien kommentteja itse ottelusta odotellessa. Mitenköhän käy?
Aika harva kirjoittelija varmaan matsissa oli ja siksipä on aika suhteellisen turhaa kirjoitella siitä mitä ei ole nähnyt. Koitetaan kuitenkin jotain.

Ensimmäisen erän sirkuksessa ei HPK päässyt juurikaan viidellä pelaajalla pelaamaan ja siksi 0-0 -tulos on ihan kelvollinen. Toisessa sitten Ässät jäähyili enemmän ja torjunnat kääntyivät selvästi Kerhon hyväksi. Ylivoimia ei kuitenkaan tarpeeksi hyvin pystytty hyödyntämään ja Ässät selvisi tasoissa kolmanteen. Kolmannessa sitten HPK mitä ilmeisemmin nukkui Ässien maalitilanteet eikä itsestään parasta liikettä enää irti saanut. Kahden viimeisen erän torjunnat olivat kuitenkin Riksman 27 ja Rämö 9 ja siinä valossa ainakin HPK on ainakin näennäisesti ollut pelissä mukana.

Editin kuvaus tappelusta ennen Nickersonin selätystä vastaa täydellisesti sitä kuvaa, mitä minä katselin tuossa illalla useampaan kertaan ja minkä tännekin silloin kirjoitin.
 

C.Simon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Illuminati
Edit kirjoitti:
Copy-Paste tappelu-ketjusta:

Kovasti tämä Pasin "loppuhuipennus" nyt puhuttaa, itse suuriltaosin tuomitsen nuo jälkimainingit, on sitten kyseessä kuka tahansa. Täysin vittuillakseen Pasi sen teki, tuskin olisi missään muussa hallissa sitä tehnyt.

Herrat, joita kiinnostaa tietää, että kuinka noita iskuja vaihdeltiin, niin ottakaa tuo nelosen pätkä koneelle (huonompi laatu...vain 15fps..mutta lähempää kuvattu) ja käykää matsi läpi frame kerrallaan esim. VirtualDubilla. Itse en ota kantaa siihen, kumpi matsin voitti ja periaatteessa se on minulle yks ja sama. VirtualDubilla kuitenkin huomaa, että pystyssä ollessaan Nickeri ei saa ainoatakaan osumaa Pasiin. Viimeinen lyönti, jonka Pasi kiskaisee ennen, kuin Nickeri kaatuu jäähän, näyttäisi osuvan (100-varma en ole), mutta on kuitenkin lyönneistä puhtaimman näköinen.

Jos tuon klipin katselee täysnopeudella, niin Nickerin iskut näyttäisi osuvan, tästä on varmasti monelle tullut harhakuvitelma siitä, että Nickeri osui 3 kertaa Pasiin pystyssäollessaan.

Kysyisitkö siltä sun ihmetietokoneelta, miksi Pasilta valuu niin kovasti verta naamasta ja IL:llä toimittajan mukaan oli simmu pikkasen tumma. Oliko sekä sisäinen, että ulkoinen verenvuoto harhakuvitelmaa myös?
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
hörkkö kirjoitti:
Tunnen Pasin ja olen hänen kanssa muutamaan otteeseen puhunut. Kyseessä on oikeasti ihminen, joka on poikkeuksellisen tyhmä ja tämän voi allekirjoittaa n. 100 Pasin paremmin tuntevaa ihmistä. Ässissä hän oli koko ajan suurin naurunaihe. " Toivola, eikös ollutkin hyvä vaihto multa"-kommenteillaan. Ei mikään ihme, että jääkiekkoilijoita rinnastetaan tyhmiksi, kun kääkkää-ääliön prototyyppinä häärii Pasi "oon liian hyvä" Nielikäinen.

Tappelun jälkeinen elehdintä oli niin tyypillistä Pasia kuin olla vaan voi. Nickersonin kurkunleikkaukset oli kotiyleisön villitsemistä. Nielikäisen vastaavat eleet kuuluivat kategoriaan: "lälläälällää, HPK onkin siistimpi joukkue kuin Ässät ja mä oon kovin pelaaja ikinä missään, Nickerson on pelkkä rotsi mun rinnalla". Iso huokaus.

Olet puhunut Pasin kanssa pariin otteeseen ja siis mielestäsi tunnet hänet??? Aika rohkeaa lähteä kommentoimaan ihmistä poikkeuksellisen tyhmäksi parin jubailun jälkeen.

Nielikäisen eleet olivat entisen kotiyleisön villitsemiseksi ja hyvin näytti onnistuneen, kun vieläkin keittää.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Pasanen kirjoitti:
No ainakin minä suhtaudun lätkäpasiin siten, että hän osaa kysyttäessä vastata toimittajan kysymyksiin. Tuskin Pasin on tarvinnut toimittajaa käsiinsä etsiä. Ja mitä tuohon ihmisten kanssa keskusteluun tulee, niin sinullahan on tarvittaessa esittää "rontin" "editoima" video missä näkyy että Pasi ei ole keskustellut noista asioista ennen lehtijuttujen tekoa? Taas kerran on sana sanaa vastaan, ja vieläpä Ässäluotsin (muistin kertauksena: räkä, kiipeily, Koutsi).

Mitähän niihin perunoihin oikein lisätään? Ainakin jotain mikää lisää sitä kuuluisaa itsetekemisen meininkiä. No, muista kuitenkin että työvoimatoimiston koneet ei ole tarkoitettu nettiselailuun.

HPK voitti nyrkkitappelut, Ässät pelin. Molemmat lienevät tyytyväisiä, joten eiköhän tämä ole tässä taputeltu ja näillä näkymin play-offeissa kohdataan.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
ranger kirjoitti:
Oliko tämä sarkasmia? Mitään sinne päinkään ei ainakaan Tulosruudun väläyksen perusteella näyttänyt tapahtuneen.
Tuuletukset olivat toki yliammutun teatraalisia siihen nähden, että tappelu oli kaikkea muuta kuin yksipuolinen näytös, vaikka Nickerson selätetyksi tulikin. Ehkä sarkasmia viljelikin Nivalan Desperado.
Ranger
Nyt kun JanJ on poissa keskuudestamme hetken, niin näen velvollisuudekseni vastata sinulle. Ja anteeksi sinulle, pikkuinen: olen vasta sivulla kahdeksan, enkä näinollen tiedä oletteko käyneet vastaavan keksustelun jo aiemmin. Äläkä tartu kielioppivirheisiin. Minä olen kuitenkin vain amisjätkä, en ruudunkyttääjä kuten sinä.

Ei ollut kyse sarkasmista. Isot pojat ottivat yhteen ja tulihan siitä oikein "ison maailman malliin" kunnon show. Tämänlaiseen ei moni ukko liigassa pysty. Eikä yksikään sinun jengisi ukoista. Olen pahoillani puolestasi. Ei ne vaan siellä mansessa osaa. Kyllähän se nähtiin siinä kun Patrikki niittasi gröönbergin, tai Toivonen sen yhden noupadin...

Pystyssä kun olivat, antoi Masa hieman paremmin niittiä kuin Pasi. Sitten tuli kohtalokas horjahdus, mutta sehän ei kumpaakaan sälliä haitannut. Pasi antoi pari niittä horjahtaneelle Masalle, mutta Masa se painoi takaisin vielä jäistäkin. Toinen näistä jäistä lyöty niitti aukaisi Pasin nenun.

Pistevoitto tuli Pasille, mutta ei mitenkään niin selvä kuin sinä ilmeisesti luulet(?). Hienosti nuori poika antoi vastusta SM-liigan edelleen toisenx kovimmallex jätkällex. (Sinä luultavasti ymmärrät paremmin tämänlaista x-kieltä)

Kyllä se Pasi on vieläkin kova ukko, vaikka ei Padassa enää pelaakkaan. Sääli että lähti, mutta onhan meillä noita nyrkkisankareita täällä muitakin, vaikkakaan ei ehkä ihan yhtä kovia. Meidän nyrkkisankarit vaan ovat sillä tavalla erilaisia kuin Pasi, että osaavat pelata myös, eivätkä soittele vain omaa viuluaan, vaan pelaavat joukkueelle.

Ja on se vaan niin, että tämänlaisissa tapahtumissa on aina se mahdollisuus, että parempi häviää. En väitä että nyt kävi niin, mutta ainahan se on pienistä jutuista kiinni, että kumpi voittaa ja kumpi häviää. Tämä matsi oli tasainen. Masa olisi voinut "selättää" Pasin ihan samalla tavalla. Kyllähän minäkin kaaduin, kun vetäisin yhtä elvis-kannattajaa kuonoon tuossa toissa kaudella(olitko se sinä?). Jää on liukas, katsos.. Mutta silti voitin ja selätin. Se on vähän eri asia...

Huvittaa vain itseä, kun kaiken maailman pissaliisat ympäri Suomea tulevat selittämään sitä kuinka oikein tämä oli ja että kuinka sille Masalle pitikin antaa opetus:) Heh.. Yllättäen joka ainoa esim. lukon typsy ja räkänokkia tepsun leivistä onkin yhtäkkiä kääntänyt takkinsa ja liittynyt Pro Pasi-puolueeseen. Ihmeellistä ettei länsirannikolta löydy muista joukkueista (tai niiden kannattajista) mitään vastusta kovanyrkkiselle A-junnulle, vaan että heidän pitää lähteä huutelemaan hämäläisten selän takaa hallelujaata siihen, että "Teidän ex-pelaaja selätti teidän nykyisen pelaajan"... Hehheh.. Huvittavaa.

Mitä tuuletuksiin tulee, niin ne olivat mielestäni komeat. Sääli vaan on se, että mikäli Muukkonen pitää linjansa, niin tästä tulee Pasille muutaman ottelun pelikielto ja hpk:lle jokunen tonni sakkoja. Toivon ettei niin kävisi, mutta tämän kauden linjan perusteella niin pitäisi käydä.

Meillä täällä Porissa näköjään ymmärretään mikä tuo kansaa halliin: Voittava joukkue sekä kunnon tappelut. Niitä on sitten mukava katsella. Teillä siellä ilves-leirissä taitaa olla asiat hieman eri tavalla. Ja tapparassa myös, sillä erotuksella että joukkue kyllä voittaa, mutta sitä ei ole mukavaa katsella. En minä sellaista lätkää viitsisi omalta jengiltä katsoa.

Sanon nyt tähän loppuun sen, minkä olen sanonut aiemminkin: Mies on mies, ja poika on poika. Väitän silti että Masasta kasvaa parin vuoden sisään kova mies. Kaikki valmiudet siihen ovat kyllä. Ja silloin saa monikin ukko tutista ja pelätä, että milloin sen kiukku kohdistuu itseen. tampereellahan ne pelkäävät jo, kuin myös ilmeisesti raumalla ja turussa...

Ja tiedoksesi, kun et ilmeisesti ole nähnyt: Masaa ei selätetty. Eli suu kiinni siellä alhaalla ja opetelkaa jotain muutakin kuin kädet pysyyn nostamista haasteen tullessa. Oletko sä muuten Hela vai Silvennoinen?
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
JasonMiller kirjoitti:
Ja pääseehän näköjään Jalonenkin huomisiin lehtiin, kun meni kommentoimaan, että illan ainoa voitto HPK:lle tuli lyöntikisassa porin isosta pojasta.

Eikös sitten ollut, kun peli muuten hävittiin, eikä juuri muitakaan sankaritekoja HPK-pelaajat esittäneet.

Edit: Jalosen kommentti jatkoajan raportista:"Ainoa positiivinen asia ottelussa oli se, että Nielikäinen pääsi selättämään Nickersonin. Kovin Ässien vaihtoaitio ja porilaiskatsomo hiljeni."

Ihan hyvä vastaveto Toivolalle, joka edellisesä pelissä naureskeli hämeenlinnalaisyleisöä.
Juuri näin! Näin sen pitääkin mennä. Kyllä se Jalonenkin näköjään osaa, siinä missä joukkueensakin, vastata vähän huutoon kun vaan annetaan vähän syytä. Tämä oli mitä parhainta propagandaa ajatellen sitä, että voidaan tavata tuolla isoissa peleissä vähän myöhemmin. Pisteet hämeenlinnaan, paitsi sille lihavalle (pääsika?) joka kuvittelee olevansa lihaksikas, vaikka on kuitenkin vain lihava...

Ja onneksi ei Masaa selätetty kuitenkaan. Ainoa selätys pelissä oli se, että Pata selätti hpk:n.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Nielikäinen #25 kirjoitti:
Nielikäinen päässyt purkamaan pahaa oloaan Satakunnan Kansan toimittajalle:
http://www.satakunnankansa.fi/kiekko/index.cfm?m=story&id=546259&LOGGEDtunniste=0
No hohhoh!

Näin puhuu kaveri, joka on itse ärsyttänyt kanssapelaajiaan(varsinkin toista Pasia) omilla tempauksillaan. Eikä sitten huumor´miehellä riitä itsetunto nauraa itselleen? Säälittävää... Eipä tuo rauman Ketolakaan suuttunut, vaikka Peltsi näppäili kuvia hänen kotikaupungistaan... Kyllä se on niin, että joka leikkiin ryhtyköön, se leikin kestäköön. Pasi kasva aikuiseksi.

Tietty, Ässien kannalta hyvä että se pääsee nyt tekemään tuhojaan hpk:n pukukopissa. Vaikka mielellään Pasin Padassa näkisinkin, niin noin huono pukukoppipelaaja saakin pysyä poissa. Mököttäjä... Heja Karri!!!
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pasanen kirjoitti:
:)

Nikkersson on kovin ikinä missään ja Pasi on sukka. Onneksi laitoitte Pasin ulos jengistä.

Ei Pasi mikään sukka ole. Parhaimmillaan tuo joukkuelle hyvää karvauspeliä, taklauksia ja vastustajan ärsyttämistä. Eihän Ässät Pasia ulostanut vaan mies ilmoitti itse lähtevänsä jossain haastattelussa. Tämän jälkeen Ässät oli pakotettu toimimaan nähdyllä tavalla. Omalla kohdalla tämä episodi jätti paskan maun Pasista.

Ei voi kuin ihmetellä ja olla tyytyväinen miten Ässät näitä voittoja napsii(Riks tietysti). Viidellä pakilla vedettiin ja silti kolme pojoo. Puolivälieräpaikka rupee oleen pikkuhiljaa hanskassa. Äijät vielä pois sairastuvalta, niin hyvä tulee.
 

Pasanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Major Julli kirjoitti:
Mitähän niihin perunoihin oikein lisätään? Ainakin jotain mikää lisää sitä kuuluisaa itsetekemisen meininkiä. No, muista kuitenkin että työvoimatoimiston koneet ei ole tarkoitettu nettiselailuun.

HPK voitti nyrkkitappelut, Ässät pelin. Molemmat lienevät tyytyväisiä, joten eiköhän tämä ole tässä taputeltu ja näillä näkymin play-offeissa kohdataan.
Ranskanperunoihin laitan ranskanperunamaustetta TYÖPAIKALLANI (ämcee donaldissa) ja surffailen kirjastossa!!! Sitä paitsi työpaikathan ovat www.mol.fi, eikös se ole internettiä?

En usko että HPKn leirissä ollaan tyytyväisiä eiliseen esitykseen, ainakaan minä en ole. Mun puolesta kahnaukset olis saanut jäädä väliin, mutta sarjapisteet olis kelvannut. Mutta kyllähän se sopii että Matti sai mitä tilasi, sen verran häirikköä siinä kaverissa on :)

Karavaani haukkuu ja silmät tummuu, pleijareissa sitten katsotaan...
 

M10

Jäsen
MusanMake kirjoitti:
Kyllähän se nähtiin siinä kun Patrikki niittasi gröönbergin, tai Toivonen sen yhden noupadin...
MusanMake kirjoitti:
Yllättäen joka ainoa esim. lukon typsy ja räkänokkia tepsun leivistä onkin yhtäkkiä kääntänyt takkinsa...
MusanMake kirjoitti:
...hpk:lle jokunen tonni sakkoja.
MusanMake kirjoitti:
Ja tapparassa myös, sillä erotuksella että joukkue kyllä voittaa, mutta sitä ei ole mukavaa katsella.
MusanMake kirjoitti:
tampereellahan ne pelkäävät jo, kuin myös ilmeisesti raumalla ja turussa...

Aika tyylikästä jättää muiden joukkueiden/kaupunkien nimet kirjottamatta isolla.

MusanMake kirjoitti:
Kyllähän minäkin kaaduin, kun vetäisin yhtä elvis-kannattajaa kuonoon tuossa toissa kaudella(olitko se sinä?). Jää on liukas, katsos.. Mutta silti voitin ja selätin. Se on vähän eri asia...
MusanMake kirjoitti:
Minä olen kuitenkin vain amisjätkä
.
MusanMake kirjoitti:
Pisteet hämeenlinnaan, paitsi sille lihavalle (pääsika?) joka kuvittelee olevansa lihaksikas, vaikka on kuitenkin vain lihava...

Tämä lause aiheutti päivän parhaat naurut!

MusanMake kirjoitti:
Masaa ei selätetty.

Nielikäinen selätti lopussa Nickersonin. Kannattaa muuten katsoa kyseinen tappelu.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Satakunnan kansa kirjoitti:
Nielikäinen myöntää istuneensa Ässien pukukopissa viikkoja hiljaa paikallaan mököttäen, koska kakkosvalmentajan antama palaute ei miellyttänyt.

No further comments, I rest my case.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös